יבואנית פוקוס לישראל – מ.נ. מערכות, החליטה לפנק את קוראי BIKEPANEL במחירים מעולים למכונות המירוץ המדהימות שלהם: סדרת אופני ה 01E – למרתון ו XCO. מדובר פה על הנחות אדירות על שלושה דגמים מעולים בכמה רמות מחיר. לקבלת ההטבה- עברו לעמוד הנחיתה של פוקוס ישראל, השאירו פרטים ונציג החברה יחזור אליכם להשלמת התהליך.

הודעה לעיתונות מאת: פוקוס ישראל (מ.נ. מערכות)

 

לקבלת ההטבה לחצו על תמונות הדגמים – עברו לעמוד של פוקוס והשאירו שם פרטים!

FOCUS O1E EVO – ב 15,000 ש”ח בלבד 

החבילה במחיר הנמוך ביותר מבין השלוש – גם היא ב 11.9 ק”ג אבל בעלות של 15,000 ש”ח בלבד, עם SRAM GX, מעצורים של שימנו, סיד ומונרך על השיכוך (שלא יהיה לכם בובינג בו בכלל בזכות מתלה, שהוא היציב ביותר שיש עם בולמים פתוחים). רוצו לתפוס את הדגמים האחרונים במלאי במחיר מעולה. לחצו על התמונה או כאן והשאירו פרטים בעמוד:

פוקוס הוט סייל 01 evo

לקבלת ההטבה לחצו על תמונות הדגמים – עברו לעמוד של פוקוס והשאירו שם פרטים!

FOCUS O1E Pro – ב 17,000 ש”ח בלבד 

האופניים שמספקים מערכות מוכחות – עם מערכות Shimano XT, 2×11, גלגלים DT Swiss M 1900 ובולמי רוקשוקס מונרך וסיד – במשקל של 11.9 ק”ג ומחיר של 17,000 במקום 23,000. רוצו לתפוס את הדגמים האחרונים במלאי במחיר מעולה. לחצו על התמונה או כאן והשאירו פרטים בעמוד:

 

פוקוס הוט סייל 01 PRO

לקבלת ההטבה לחצו על תמונות הדגמים – עברו לעמוד של פוקוס והשאירו שם פרטים!

FOCUS 01E Team – הקצה של הקצה!

אופני החלומות של Focus לרוכבי מרתון תחרותיים. (התמונה להמחשה בלבד – מפרט המבצע מדהים – RS1 של רוקשוקס, גלגלי DT Swiss XR 1501 ואיגל XX1) מי שרוצה להיות הכי מהיר, הכי קל, והכי יעיל – בוחר במוצר המעולה הזה. הצצה למבחן בייקפאנל בתחתית העמוד. בינתיים – רוצו לתפוס את הדגמים האחרונים במלאי במחיר מעולה. לחצו על התמונה או כאן והשאירו פרטים בעמוד.

פוקוס הוט סייל 01 Red

 

כמות המלאי מוגבל, כל הקודם זוכה, טל”ח 

מתוך מבחן בייקפאנל על ה- FOCUS O1E Pro

 

“”אתה יותר מקפצץ וזורם מהרגיל” אמר לי איתי ברכיבה האחרונה על אופני פוקוס שהייתי איתם: ה- Focus O1E Pro. ברכיבה הזו, אליה הגעתי אחרי שלושה שבועות עם אופני ה 100מ”מ האלה, רציתי לדייק את התחושות של הגיאומטריה ולבדוק אותם בסג נמוך מהמומלץ. רציתי להסביר לעצמי את המהירות ותחושת הבטחון איתם, את הטבעיות שברכיבה עליהם. רציתי להבין למה אני רוכב הרבה יותר מהר ורגוע איתם בתוך סינגלים וסלעים, פניות וסיבובים.

קישור לכתבה המלאה.

הנה הסרט מהמבחן: 

“חוץ מהדברים הדי רגילים שיש כמעט בכל אופניים היום (צינור קדמי Tappered, צירי Boost, הולכת כבלים פנימית, BB30…) תמצאו פה גם כמה דברים ייחודיים: לפוקוס יש פטנט על הצירים שהופך אותם לצירי שחרור מהיר – פותחים ידית כמו ידית שחרור מהיר של אוכף או אופני כביש, מסובבים 90 מעלות ואפשר למשוך את הציר להוצאת הגלגל בלי הברגה נוספת. הם מציעים 6 שנות אחריות על השלדה, וגם מדגישים שכל החוליות עשויות קרבון מלא.”

והנה הסרט של פוקוס:

“כשנכנסים לסינגלים מרכז הכובד הנמוך, והיציבה הקדמית הלוחצת הייטב על הגלגל הקדמי, ביחד עם זווית הראש המתונה, הפכו את החוויה של האופניים האלה לחגיגה ענקית בפניות מהירות, השכבות, וגם בהקפצות ובחציית גינות סלעים. כל הזמן בשליטה, כל הזמן בבטחון – אפשר לטוס מהר מבלי שתרגיש שהסוס פראי מדי מתחת לרגליים. מצד שני – שום תחושת הגבלה או כבדות היגוי.”

“ה Focus 01E Pro הם אופני מרתון מעולים – עם כמה תכונות שמייחדות אותם בצורה משמעותית מהעדר: ובראשם הפלטפורמה היעילה: מנטרלת בובינג אמיתית, שאינה תלויה בבולם. זה משהו שהבטחות סביבו יש לרבים, אבל מימושים – נדירים בהרבה… סחתיין למהנדסי המתלה של פוקוס.”

הודעה לעיתונות מאת: פוקוס ישראל (מ.נ. מערכות)

לקבלת ההטבה – לחצו פה, מלאו פרטים בעמוד ונציג פוקוס ישראל יתקשר אליכם.

 


?‍♀️?‍♂️?‍♀️?‍♂️ מנוי חינם למגזין הריצה הטוב בישראל מחכה לך פה: https://goo.gl/Auzkl9
????  מנוי חינם למגזין האופניים הטוב בישראל מחכה לך פה: https://goo.gl/4tGh4F