כעת במלאי, במחירי חו”ל: צמיגי 29 לאופני הרים

למי שלא יודע, למישלן, חברת הצמיגים המובילה בעולם, המייצרת גם לתחום האופניים, יש נציגות בישראל – מישלן ישראל – שעושה מהפכה במחירי הצמיגים. על ידי בחירה בשיווק ישיר בלבד, מהיבואן לצרכן, ובמידה רבה בזכות החלטה להפוך לגורם משמעותי בתחום הצמיגים בישראל, הרוכב הישראלי מקבל את צמיגי מישלן במחירים חסרי תקדים, ברמה עולמית.

Capture1

תמונת אילוסטרציה – דגמי ה 29 מפורטים מטה

 

כל מי שמסתובב מעט בחנויות האופניים, או נכנס לאתרי מכירות שונים יודע, שהמחירים של צמיגים (מהרמות הטובות) יקרים בישראל בד”כ. אם תכנסו לחנויות האופניים תגלו במחירי הצמיגים האלה פערים גדולים מאוד ממחירי אתרי האינטרנט המובילים בעולם. למה זה קורה? עוצמת שוק של מעט שחקנים,  ביחד עם העובדה שפעמים רבות אנחנו מגיעים לחנויות בחירום, ואין ברירה, צריך להחליף צמיג… בנקודה כזו גם לרוכב שמעוניין לקבל צמיגי קצה במחירים טובים יותר, בד”כ אין ברירה אלא להחליף, והוא מוציא את כרטיס האשראי שלו בהכנעה ומשלם את המחיר היקר של חוסר תכנון מראש.

הרגע בו תצטרכו צמיג חדש יגיע, אז למה לא להתכונן לזה מראש?

יש רוכבים חכמים שהחליטו לעבוד אחרת: במקום לחכות לרגע האחרון, לרגע ה”אין ברירה” שבו הם צריכים צמיג דחוף לפני הרכיבה הקרובה, ואז נאלצים לקנות אותו ביוקר בחנויות, הם מצטיידים בציוד מתכלה בעצמם מהמקור שבאמת משתלם לרכוש בו צמיגים: אתר מישלן ישראל.

כעת מישלן הצטיידה גם בכמות יפה של צמיגי שטח לגלגלי 29, והרוכבים החכמים יצטיידו בשניים שלושה צמיגים לפני רגע החירום שלהם, וכשזה יגיע, ישתמשו בצמיגי הקצה של מישלן, שדומים להם עולים לעתים כפול. לערוצי ההפצה המסורתיים קשה מאוד להתחרות במודל הישיר שמפעילה מישלן ישראל, וגם בעוצמה ובגודל של היבואנית – קוגול יוניטרייד, שמאפשרת לו לעמוד ברמת המחירים הזו לאורך זמן, ולטובת הרוכב הישראלי.

כן, כל שנדרש הוא קצת טיפה תכנון וראיית הנולד – תצטיידו מראש בצמיגי הקצה האלה, וכך תחסכו מאות שקלים מבלי להתפשר על האיכות.

WildGrip'R

 

מה יש במלאי? צמיגי 29 משני סוגים עיקריים:

Wild Grip’R 2 לעמוד המוצר בחנות ה Online

הצמיג החדש והרב תכליתי, מתאים לרכיבת שבילים טכנית, ומספק ביצועים מצוינים בתנאי קרקע מגוונים, בין אם יבשה ובין אם בוצית. ה Wild Grip’R 2 מציג פיתוחים וחידושים רבים בעיצוב הסולייה ובשימוש בתרכובות גומי חדשות. במרכז הסוליה עוצבו הקוביות ומוקמו בצורה אופטימלית כדי לספק את האיזון הטוב ביותר בין אחיזה, תחושת הרכיבה ויכולת ניקוי עצמי, מבלי להקריב את ביצועים בתחום אחד במשנו. בדופן כתף הצמיג, גובה וזוית הקוביות שופרו בכדי להבטיח עקביות בפניות ואחיזה ללא פשרות.

הצמיג קיים במידות 2.0, 2.1, ו 2.25 ובמחירים מדהימים של בין 149 ש”ח ל 175 ש”ח.

 

WildRace’R  – לעמוד המוצר בחנות ה Online.

צמיגי הקרוס קאנטרי המהיר של מישלן, בעל תרכובות הגומי שישפרו לכם את המהירות ואת האחיזה בסינגלים. מושלם לרוכבי מרתון ורוכבי סינגלים מהירים. עיצוב סוליה מיטבי לשיפור הביצועים על קרקע נוקשה. פיזור שווה של קוביות בצורת יהלום בזוית °45 לכל אורך הסוליה ולרוחבה, גורם למגע  וגילגול יעילים של הצמיג על הקרקע, ולאחיזה משופרת. הביד של מישלין מחוזק בבד ארמדייל המשמש גם ביצור אפודי מגן, לכן עמידות, גמישות, חוזק ומשקל קליל  מאפיינים את כל דגמי ה WildRace’R.

הצמיג קיים במידות 2.0 ו 2.25 ובמחירים מדהימים של בין 149 ש”ח ל 175 ש”ח.

 

בואו להתרשם מהמגוון והמחירים באתר מישלן ישראל