את אוזון 11 שמנוהלת על ידי אייטור וקרן אייזפאדו כולם מכירים: מי שהביאה ראשונה לישראל את רעיון מתחם האימונים מבוסס הטריינרים ועבודת וואטים מדויקת לישראל. מדיטרנאו  365 היא החברה של שי ראשוני: מארגן אירועי אופניים, מייסד גראן פונדו ישראל (עם הראל נחמני), ואיש ברזל שלקה ב ALS ולא נותן לעובדה הדרמטית הזו להפריע לו להמשיך בתוכניותיו. כעת שתי החברות והאנשים האלה מאחדים כוחות ופועלים על השקה מחדש של אוזון 11 באצטדיון  המושבה שבפתח תקווה ועל גראן פונדו חדש וגראנדיוזי במיוחד: גראן פונדו ירושלים.

למרות המטרות האלה יש אירוע אחר שמעסיק אותם בטווח הקרוב: ריצת ההתרמה למלחמה ב ALS: אותה מחלת ניוון שרירים נוראית וחשוכת מרפה. האירוע הזה הוא מירוץ (ריצה) שיתקיים ברמת השרון וכל הכנסותיו קודש למחקר וסיוע לנפגעי המחלה. אז קוראים – לפני שממשיכים: תגיעו, תרוצו, תהנו מהאירוע וגם תעשו מעשה טוב בדרך! (להרשמה: www.friends4als.israls.org.il)

נפגשנו עם שי ואייטור כדי לשמוע קצת על האיחוד, על המעבר של אוזון מגלילות לפתח-תקוה, ועל התוכניות להרמת המקבילה של מרתון ירושלים המצליח בעולם האופניים. האיחוד הזה רואה לנגד עיניו שילוב כוחות של עולמות ה Indoors ועולמות ה Outdoors. את החברה החדשה ממנכ”ל אייטור, וקרן מנהלת את המרכז בפ”ת. לכל אירוע כמו גראן פונדו ירושלים ימונה מנהל פרויקט והמטריה כולה מנווטת באמצעות שי ראשוני, ושותף רביעי: דני רייק (הבעלים של FedEx ו Flying Cargo ישראל).

1-028

כשנפגשנו היה מתחם האימונים באצטדיון פ”ת עדיין בהקמה ולמרות זאת החלו בהפעלתו. בית הקפה עדיין לא מוכן ויש עוד איזורים כגון איזור הטסטים וחנות הציוד שבעבודה, אולם כבר לא ניתן היה להמתין יותר שכן אוזון 11 הושבתה בין סגירת המתחם בגלילות לפתיחה בפתח תקווה לתקופה ארוכה וכואבת – גם ללקוחות וכמובן שהמפעילים לא רוו נחת. אייטור מספר שבמעבר הזה כל מה שיכול להשתבש-השתבש!

1-006

למה בעצם הוחלף מיקום

הסיבה העיקרית, מספר אייטור, היא שהמקום המקורי פונה (לטובת פרויקט נדל”ן). הסיבה השנייה היא שהמקום היה קטן עבור הצרכים שלנו. לאחר שהפעלנו אותו כמה שנים למדנו הרבה מאוד בתהליך כיצד לתת שירות טוב יותר ורצו לשנות דברים. הלקחים שנלמדו בגלילות ייושמו באצטדיון  המושבה שבפתח תקווה הפרדה טובה יותר בין איזורי האימון לאיזור המפגש והחברים, בית הקפה וכו’. הוספת איזור לטסטים ולחדר מסאז’ שיהיו בכניסה נפרדת.


1-015.NEF

המעבר לא היה פשוט

כל מה שקשה ויכול לקרות התרחש: היתה הצפה, קרן במקביל היתה בהריון… וכמובן שהיו הרבה התנגדויות מהלקוחות שהתרגלו למקום הקודם. בתהליך הזה הפסידו חלק מהם, אולם מי שרצה לבטל את ההתקשרות שיתפו איתו פעולה בצורה מלאה. לשמחתם חלק מהמבטלים כבר חזרו.

חלק מההתנגדות היתה לפתח תקוה, אבל לדברי אייטור יש הרבה יתרונות למיקום החדש והוא מבסס את זה על חיפוש ארוך ומתיש בהרבה מקומות. המקום נהנה מגישה מאוד מרכזית: קניון אילון הוא 5 דקות משם, האצטדיון החדש ושפע החניה סביבו, החיבור לכביש 5 ולכביש 4 נוחים מאוד. הם נמצאים צמוד לאיזורי הירקון לריצות ורכיבות שטח. יש פה מסורת של קריטריום אופניים שארגן ויקטור קיטייב ויש תוכנית לחדשה. הם גם נמצאים לא רחוק כ”כ מקיבוץ עינת – נקודת מוצא להרבה רכיבות.

שי ראשוני: “המקום מושלם. קל מאוד להגיע לפה עם המכונית, והוא מעולה לפעילויות Outdoors”.

1-012

מה מתוכנן להמשך?

ביה”ס לאופניים – אייטור מספר שהוא עבד בהתנדבות בולודרום עם ילדים בספרד. עם הנסיון הזה הוא מעוניין להקים ביה”ס לאופניים, ריצה וטריאטלון לילדים.

Outdoors  – “זה כבר לא רק Indoors אלא מרכז ספורט שלם יותר: חיצוני ופנימי” אומר שי.

שימור הצוות הקיים, למעט עמוס וולף שהחליט להתרכז בעיקר ב Bike Fitting בצורה נפרדת. צחי בויגן הוא המאמן הראשי וישתלב גם בביה”ס לאופניים.

1-038

גראן פונדו ירושלים

גולת הכותרת של הפעילות. המטרות של הגראן פונדו הזה שמציב שי ראשוני הן מאוד שאפתניות ומרשימות: להקים את אחד מאירועי הגראן פונדו הגדולים והטובים בעולם!

שי ראשוני מספר: “אנחנו בונים תוכנית מלאה, ובונים מערכת של שותפויות עם עריית ירושלים וראש העיר. ההצלחה של מרתון ירושלים שמביא אלפי תיירים לישראל היא המודל, ואותו מבנה ארגוני מקדם את גראן פונדו ירושלים.

“נבנה מסלול סגור בתוך העיר, של 20 ק”מ עם מוקדי עניין של ירושלים, שבו יעברו כל הרוכבים: גם העממיים וגם המקצוענים.  התחרות עצמה תמדד על כ 90 ק”מ סביב איזורי הרכיבה של נס הרים, עמק האלה וצובה… סביב לה תהיה רכיבה של 140-160 ק”מ (הפרטים הסופיים של המסלולים השונים יפורסמו בקרוב).

איך מביאים 2000 רוכבים?

במסגרת היעד להגדיל משמעותית את האירוע מה 500-600 הישראלים שבאו עד כה לגראן פונדו שכבר היו אצלנו, הצוות עובד עם סוכניות נסיעות על חבילות של 4 ימים. זו גם הפעם הראשונה שמשרד התיירות מעורב וקנה המידה המתוכנן אחר לגמרי! הצוות שהרים את מרתון ירושלים כבר יודע איך לעשות את זה. יש הרבה עבודה מאחורי הקלעים ואייטור ושי רומזים שיש עוד הפתעות מאוד מעניינות בשרוול, אבל משאירים אותנו במתח…

גם בגראן פונדו ירושלים: 10% מההכנסות (לא מהרווח!) מועברים למחקר והמאבק ב ALS!

הפתיחה הגדולה והרשמית של אוזון מתוכננת לתחילת יוני – כשבית הקפה יפתח. אתם מוזמנים ליצור קשר עם אוזון 11 ולהתחיל לעבוד בצורה מדויקת ואיכותית על יכולות הרכיבה שלכם.