הכתבה הזו עוסקת באהבה ובתועלת. יש לכם בטח לא מעט מוצרים שאתם לא מודים שאכלתם אותה איתם, מוצרים בינוניים וחסרי כריזמה שפשוט עושים את העבודה בלי התלהבות, ומוצרים שאתם פשוט מאוהבים בהם ושנותנים לכם תועלת אדירה בכל פעם שאתם משתמשים בהם.

אספנו מהפאנליסטים, חברי מערכת BIKEPANEL, את המוצר האחד הראשון שעולה להם לראש שהם אוהבים במיוחד על האופניים שלהם – הנה ההמלצות שלהם. אגב הקישור בשם של כל אחד מהפאנליסטים יוביל אתכם ל”בלוג” שלו באתר- אתם מוזמנים ללחוץ…

אבל הכתבה הזו לא נגמרת בהמלצות הפאנליסטים – תנו לנו בתגובות לכתבה את המוצר שאתם הכי אוהבים שלכם. כל מגיב – מוצר אחד בלבד. כן, זה קשה, אבל יש רק מקום אחד בראש הפודיום הזה. אחת התשובות שנאהב במיוחד (ושתופיע גם בעמוד הפייסבוק של המגיב) תזכה את בעליה בכובע רכיבה של BIKEPANEL!

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

מאור רביב

פאוץ׳ עם שקית שתייה יעודי לאופניים של Camelbak. יש מקום להכל מפנימית, משאבה ועד מפתחות וטלפון. משחרר את הגב ממשקל והזעה. 300 שח באיביי.image09

דני אסקרוב

מוצר נהדר שאני משתמש בו יומית לאחרונה – סבל קוויק ריליס של טופיק. 200$ בארהב לסבל + מגיני צד + התיק שעליו (זה שלושה מוצרים) – MTX BeamRack, MTX Side Frame, MTX TrunkBag EXP. מאפשר להפוך כל אופני מרוץ אלומיניום לאופני יוממות מצוינים (כמו הסייקלו שלי, פוקוס או קנונדייל) ולהנות מרכיבה איכותית לעבודה וחזרה עם בגאז׳ לא קטן:image10

צורחה

נצנץ לדים קליל עם טעינת מיקרו USB ב-10 ש”ח מעלי אקספרס. יש לי 2 אדומים מאחורה ואחד לבן קבוע על כל אחד מזוגות האופניים.  משמש לבטיחות (לא לתאורה).  אור חזק ביחס לגודל ובטריה קטנה שבקושי נגמרת כי הלדים לא צורכים כלום.

image11

אור דיין

אצלי זה ברור: אצלי זה ברור: אין רכיבה שאני יוצא אליה בלי הארנק Rapha שלי… ארנק עמיד בטירוף בגדול מושלם עם מספיק מקום אחסון לכל כלי התיקון שלי, כסף קטן וכרטיס אשראי כמובן. הוא לא בולט מהכיס וכשאני מוציא אותו בקפה אני גם הכי מגניב 😉 כשאני פותח אותו יש את הכיתוב הקטן בורוד.. בון קוראג׳ – זה ילדותי אבל זה נותן לי כוח!

נרכש בחנות ראפה בצרפת, מחיר צרכן – 65$.

image00

אורי ניצן

מערכת אולטגרה חשמלית עם מעצורי דיסק הידראולים. אני מאוד אוהב את המערכת הזאת. איתה כבר כמעט 3 שנים עם אפס תקלות, החלפת הילוכים חלקה וקלה ובלימה מעולה.

image01

עופר עברי

המוצר שלי: פנס טכני לרכיבות לילה. Serfas 1500 Lumen. שקל אחד לכל לומן. נרכש בארץ לפני כ 3 שנים עם אחריות מלאה לכל החיים שכבר הוכיחה את עצמה. מתפקד עדיין ללא דופי.

image08

יוג’ין לויט

קסדת poc trabec race – כי בלעדיה אין רכיבה. קניתי אותה ב Amazon UK ב 110£.

image14

חן שרייבר

המוצר שלי הם צמיגי 25 Verdestein Fortezza Senso. יש לי סטיה קלה לצמיגים (מהסוג הנכון) ומאמין שהם הדבר הכי חשוב בכל רכב חוץ מטנק. לרוכב קצת מג’נון כמוני שמתאבד בירידות של הרי הצפון ולא תמיד אוהב להשאר על הכביש, זה הצמיג המושלם: נדבק לאספלט כמו דבק, קל מספיק לתחרויות, ואינו מתפנצ’ר (טפו טפו). קניתי בארץ ברוק אנד רוד והמחיר לצרכן 239 לצמיג.

image04

יניב שור

אני פיתחתי חיבה לכלי של Crank Brothers. קצת כבד אבל עמיד, יעיל וכולל את כל האלנים שצריך, מברג קטן ומפתח שרשרת. כבר הפסקתי לספור כמה פעמים הוא הציל אותי או אחרים. הכלי מגיע בקופסית חביבה שמאפשרת מיקום נוח וללא נזק בתיק אוכף או בכיס. עלה לי רק 16$ במבצע ב-REI ארה”ב לפני כמה שנים טובות.

image06

ירנין פלד

סט גלגלים שבניתי: חישוקים DT XR331, שפיצים Pilar 2.0×1.5×2.0, נאבות Hope Pro 4, כמובן שהם מעותקים בזוג צמיגי שוולבה רוקט-רון 29×2.25. זה זוג גלגלים שאני פשוט מאושר איתו ולא מוכן להחליף עם שום סט של שום חברה טובה ככל שתהיה. משקל הסט גלגלים 1600 גרם. מחיר צרכן משוער, ללא עבודה כ-4000-4500 ש״ח.

image03

תום בר

גריפים של  ESI – אחד המוצרים האהובים עליי! נוחים גם ביבש וגם ברטוב, משמעותית מצמצמים יבלות וכאבים ביד, נראים מעולה (בעיקר בוורוד עדכני), קלים וסופגי זעזועים! חיסרון שהם חד פעמיים אם נופלים…

image02

גיא חלמיש

המוצר הכי טוב שלי הוא “מצב האמצע”. טוב, אהיה ברור יותר – מדובר בבולם האחורי שעל האופניים שלי – ה Fox. אני עם Fox מאחור מ 2004 – הרבה לפני שהוקם BIKEPANEL. בהתחלה עוד עם שני מצבים שאחד מהם היה פתוח והשני יעיל פידול – ה Propedal. היום הוא עם שלושה מצבים (פתוח, יעיל, נעול). ההשפעה של הפלטפורמה החכמה של הבולם האחורי של פוקס כל כך דרמטית, שהיא יכולה לשדרג משמעותית את אותו דגם האופניים עצמו במעבר בינו לבולם אחר בעל שני מצבים. לבולם האחורי של Fox יש את מצב הקסם האמצעי ויעיל הפידול שמציל זוגות אופניים רבים מבובינג.

image07

יותם קאופמן

בתיק שנקרא Topeak Tri DryBag Waterproof Bicycle Top Tube/Stem Bag, אני שם שם מצלמה, טלפון, GPS, נגן מוזיקה. הכל בשליפה נוחה, ובלי חשש שגשם ירטיב אותם. הכיסוי הזה באמת מכסה הייטב כולל מבול פתאומי בים המלח. אני יודע שזה מיועד לאוכל, אבל אוכל אפשר גם למצוא במכולת. מחיר כמאה וחמישים שקל בישראל, 25 דולר באמזון.

image13

שרון שחר

כרגע אני פשוט מאוהבת במכנסי הרכיבה של Shredly. הזוג הראשון נרכש באקספו של פסטיבל אופני ההרים בסדונה ויתר הזוגות באינטרנט מאתר החברה (http://www.shredly.com/). מעבר לצבעים ועיצובים המגניבים, שהופכים את המכנס לשימושי גם ביום יום, המכנס מיועד לנשים בגזרה נשית מחמיאה. עשוי מבד גמיש, נעים למגע על הגוף ועמיד. כיס מאובטח עם כפתור לדברים חשובים (סלולרי נכנס לכיס לצורך נוחות שליפה לצילומים) ושני כיסים צידיים. לימים החמים יש שני פתחי איוורור שניתן לפתוח עם רוכסן. המכנסיים מגיעים בשני אורכים: רגיל ($95) וארוך ($100). המכנס הארוך מעולה לבעלות רגליים ארוכות ומגיע בדיוק מעל הברך. מגיע בעשר מידות (00 – 16) להתאמה מושלמת ובנוסף יש גומי במותן לעיגון נוסף. מגיע ללא פד. קופון למשלוח חינם בארה”ב: SHIP15e

image05

אלון וולף

לא יוצא לרכיבה בלי בקבוק ומתקן בקבוק וינטג פלוס כפפות וינטג׳ של גרי פישר:

image12

קובי אשל

המוצר שלי: אוכף ברוקס B17 לרכיבת אפיק/אנדיורנס. עשוי עור ודורש ‘לשבור אותו’ – מקבל את צורת עצמות הישיבה של הרוכב במשך הזמן. כמו אוכף של סוס, בהתחלה קשה וכואב כמו אבן, בהמשך יושבים עליו ימים שלמים ושוכחים שהוא קיים.  130$ בחנות אקראית הארה”ב. קצת כבד, כ 650 גרם.

image15

ומה המוצר האחד שאתם הכי ממליצים עליו?

אנא – כל מגיב – מוצר אחד בלבד. כן, זה קשה, אבל יש רק מקום אחד בראש הפודיום הזה. אחת התשובות שנאהב במיוחד ושתופיע גם בעמוד הפייסבוק של המגיב תזכה את בעליה בכובע רכיבה של BIKEPANEL!