רוכבים אוהבים ביגוד רכיבה. הדבר הזה חורג הרבה מעבר לחשיבות הפונקציונאלית שלו. נכון, אי אפשר לזלזל בהשפעה הטכנית שיש לביגוד איכותי על ההנאה מהרכיבה – נידוף משאיר אתכם יבשים, ביב עם פד איכותי משאיר אתכם יותר זמן על האופניים, וביגוד תפור הייטב ללא נקודות לחץ יהיה נוח, אווירודינמי יותר (בכביש), גמיש ולא מגביל תנועה… בקיצור, התועלות הטכניות של ביגוד מעולה חשובות. אבל אם אתם חושבים שזה הדבר היחיד או הכי חשוב בביגוד – אתם טועים. הדבר הכי חשוב בביגוד הוא שאתם תאהבו אותו! שיהיה לכם כיף לצאת איתו לרכיבה, ושתיהיו גאים ויפים לטעמכם על האופניים, כי בסופו של דבר המטרה של האופניים היא להסב לנו הנאה.

יש כמה קבוצות של רוכבים בארץ שהבינו היטב איך אפשר להביא למקסימום את הנאתם מבגדי הרכיבה שלהם: עושים ביגוד מיוחד ואישי בהזמנת קסטום בתכנון של חברי הקבוצה. אם אתם חושבים שאנחנו מחרטטים לכם מסיבות שיווקיות לגבי ההשפעה של המעורבות האישית שלכם ביצירת החליפות האלה, ובתכנון חליפת קסטום לקבוצת החברים שלכם אתם טועים – מדובר במשהו מוכח מדעית. חוקר הפסיכולוגיה הישראלי הנודע, זוכה פרס “איג נובל” לרפואה –  דן אריאלי מסביר מדוע. הוא קורא לזה “אפקט איקאה”: אנחנו נוטים להתאהב ביציר כפינו. העובדה שאנחנו יוצרים משהו בזיעה וקושי גורמת ליחס שונה לחלוטין כלפיו. אנשים נקשרים למה שהם מעורבים בו, ובטוחים שדברים שהם עשו במו ידיהם יפים יותר מיצירות מקבילות אחרות. המסקנה מכך היא מרחיקת לכת – רובינו טועים לחלוטין כשאנחנו מייחלים לדברים יקרים יותר – בעוד שאת מירב התועלת נשיג אם נשקיע את הזמן והאנרגיה ביצירה עצמית.

הנה וידאו מעורר מחשבה של דן אריאלי שמסביר כיצד עובד האפקט הזה: 

הטרנד: קבוצות רכיבה לא פורמליות יוצרות קיט ביגוד ייחודי!

חלק מההבשלה של הענף מתבטא בהיצע והאפשרות ליצור קיט רכיבה ייחודי מצד אחד, ובהיווצרות מסגרות קבועות של רוכבים שיתעניינו בכך – לאו דווקא במסגרת קבוצה של מאמן מצד שני. הקבוצות האלה הן הדלק שמניע את החברים לצאת ולרכוב וההיבט החברתי לא פחות חשוב מההיבט האימוני או הטיולי. יש כבר לא מעט קבוצות כאלה שהחליטו לבטא את החברות והרצינות שלהן בהתארגנות לעיצוב ורכישה קבוצתית של ביגוד משלהן שמייחד אותן, וגם – יש להודות – מאפשר להן לרכוש חליפות מעולות במחירים סיטונאיים ולחסוך את פער התיווך של החנויות. לא חייבים להיות עשרות רוכבים בקבוצה כזו. יש מינימום סביר של הזמנת 10 חולצות, כך שאפילו חמישה חברים שרוכבים יחד יכולים להתארגן וליצור לעצמם סט כזה, כשכל אחד רוכש שתי חולצות בלבד.

זוהר רובין, יבואן בגדי הרכיבה של GSG (ושותף חסות של בייקפאנל) המאפשר זאת לקבוצות מספר: “ברוב הגדול של המקרים התהליך מתחיל כאשר אחד החברה שהוא בדרך כלל היותר דומיננטי בקבוצה, מרכז את כולם, קובע שעות אימון, מסלולים וכ”ו (“קפטן הקבוצה”), מציע לשדרג את נושא הביגוד ולקחת את הפרויקט על עצמו. ברור שלשאר החברים אין התנגדות וכך בדרך כלל הדברים זורמים עד הסוף. בחלק מהמקרים יש גם ספונסרים פנימיים בתוך חברי הקבוצה: בעלי עסקים עצמאיים שתורמים וממנים מאהבה עבור חברי הקבוצה, וכך סכומי רכישת הביגוד יוצאים זעומים לכל רוכב וכולם מרוצים”.

ברגע שהביגוד מגיע, כולם מרגישים גאוות יחידה, ממקבץ חברים שרכבו כל אחד עם מיטב צבעי הקשת וללא שום קשר האחד לשני, לקבוצה מזוהה עם ביגוד זהה ולוגו אחיד. לכן ההנאה גם שלהם והאמת (בלי שאף אחד ישמע גם שלי) הרבה יותר גדולה מאחר ונוצרה קבוצה יש מעין, לא חשוב כמה זמן רכבו יחד קודם ובאילו אירועים מקומיים ובינלאומיים הם השתתפו, ביום אחד הם קיבלו שם, לוגו וביגוד אחיד ונוצרה קבוצה עם נראות ברורה ונוכחת על הכביש או בשטח”.

דוגמאות לקבוצות כאלה הן קבוצת GAZOONGA ששמה נולד מבדיחה פרטית של חברי הקבוצה אי שם באחד הטיולים בשטח, קבוצת Moonriders שייעדו את רכיבותיהם רק ללילה ועל זה בנו את קבוצת החברים, וכמובן קבוצת רוכבי ראש ציפור שנוסדה בהתארגנות אקראית של רוכבים שנוהגים לרכב בסיבוב ראש ציפור שבפארק הירקון בת”א. קבוצת רוכבי B2G מרחובות רוכבים מספר שנים בשטח והתארגנו לייצור ביגוד עם קוד ה QR מודפס על הביגוד שמפנה לבלוג הקבוצתי!

(כמובן שבנוסף לקבוצות החברים יש גם עשרות הקבוצות מוכרות וממוסדות שרכשו את בגדי GSG: עמק האושר מרמת ישי, קבוצת אקו טים ממגידו, כרמליטים מזיכרון יעקב, פלוטון צפון מהקריות, קבוצת ווילייר מומנטום מהמרכז, קבוצת הטריאתלון עולם המים וספורטן הוד השרון, קבוצת KYCC מכוכב יאיר, רוכבי ראש ציפור ורוכבי השרון, רוכבי ראשון לציון, רוכבי הנגב NCC וקבוצת NO DROP ועוד רבים אחרים מהצפון ועד הדרום הרחוק).

שכי חצובי מ B2G מספר:

שכי חצובי מספר על B2G שהיא: “קבוצת רכיבה של חטיארים. הקבוצה כוללת כ 15 חברים משני עברי גיל 60 עם גרעין קשה של 8-7 חברים המקפידים על רכיבות כמעט בכל שבת. אנשים מבוגרים שחיפשו (ומצאו) פינה של רוגע ושפיות מידי שבת. לא לתת בראש אלא רכיבה רגועה יחסית עם פינת קפה, יין (שמייצר אחד מאיתנו) וחברותא. מטבע הדברים (הגיל) אופי הרכיבה אינו אגרסיבי אלא רגוע בעיקרו, רכיבות XC ושבילים, סינגלים לא קטלניים. הסיפור של הקבוצה החל לפני כ 10 שנים כאשר חבר שלי, קובי ז”ל, שאל אותי מה דעתי על רכיבת אופנים. אמרתי לו שזה היה אחלה תחביב בימי ילדותי, אבל מה לי ולזה בגילנו? בקיצור התארגנה רכיבה ראשונה, ארבעה אנשים שרכבנו והוצאנו את נשמתנו לאורך 6 ק”מ תמימים במישור…בהמשך הצטרפו חברים נוספים וגם נולד הבלוג שלנו (http://bike2go.blogspot.co.il/) בו אנחנו מספרים חוויות ומחשבות הקשורות לרכיבות”.

4-B2G

“באחת הרכיבות ה”ציבוריות” (הקפת הכינרת?) ראינו לא מעט קבוצות, בעיקר רוכבי כביש, שרכבו לבושים בתלבושת אחידה. נזכרתי בתקופה שגרתי מספר שנים באיטליה. יום אחד סיפר לי הקצב בסופרמרקט השכונתי שביום ראשון הקרוב יערך מרוץ אופניים סביב לשכונה עם גביע שנתרם ע”י הסופרמרקט. ואכן, באותו יום ראשון הגיעו לשכונה עשרות רוכבים (חובבים) מהאזור והיה מרוץ, והקופאית היפה ביותר העניקה את הגביע ונשיקה למנצח. מה שהרשים אותי (חוץ מהנשיקה שגם אני הייתי רוצה לקבל) היה הרושם המקצועי של האנשים. קבוצות קבוצות בתלבושות עם לוגואים של ספונסרים וכל הדאווין שאנחנו רואים כיום. לימים, כשראיתי קבוצות כאלו באותה הקפת הכינרת, החלטתי שגם לנו תהיה יום אחד תלבושת…”

“…לפני כשנתיים היה לי יום הולדת (אנחנו נוהגים לציין ימי הולדת בארוחה שלאחר רכיבה או במתנה בים הולדת עגול). כששאלו החברים איך נחגוג ומה יקנו מתנה, העלה אחד מאתנו, שמחה שמו, את הרעיון המזעזע הבא – בתור מתנה ליום הולדתי, הם יסכימו שאני אארגן חולצה קבוצתית. הם מסכימים שאבדוק, אתכנן, אוציא לפועל, כל מה שבא לי, והם ישלמו איש איש עבור חולצתו. דבר אחד בטוח – זו מתנה מקורית. אז אם זו מתנה שקיבלתי – קדימה לעבודה. התחלתי לברר איך ומה וככה עליתי על זוהר רובין (מתוך פרסום בגרופי של קבוצה כלשהי שהזמינה דרכו תלבושת). זוהר נתן לי חוברת עם דוגמאות ואני הייתי אמור להחליט מה ובאיזה צבע. כמובן שהתיעצתי עם החברים איזה צבעים הם מעדיפים אבל עוד יותר כמובן שלא התייחסתי לבקשותיהם (זה בלתי אפשרי כמובן) למעט בקשה אחת, של עודד. הוא ביקש צבעים בולטים כדי שבכל מיני רכיבות רבות משתתפים עם תמונות שמפורסמות אח”כ בגרופי לא יקשה עלינו לזהות את הקבוצה. כך נבחרו הצבעים הראשיים – אדום וצהוב, ואכן ברכיבה הראשונה שרכבנו עם התלבושת (רכיבת הזדהות עם נכי צהל) היינו קבוצה בולטת שמשכה את העין.

לעצב לוגו לקבוצה זה כבר היה כיף שלי. באופן טבעי נבחר השם B2G, (נגזר משם הבלוג BIKE2GO), ומשחקי תכנה כאלה ואחרים יצרו את הלוגו עם השם ואיור הרוכב. אחד מחברינו תרם גם מימון חלקי לחולצות וקיבל את הכבוד להיות ספונסר עם לוגו של בית העסק שלו. לאחר חבלי לידה לא קלים נולד האבטיפוס של החולצה ויצאנו לדרך. ערב מדידות אצלי בבית, המתנה ממושכת (נפלנו על תקופת החגים באיטליה) ובסוף הטלפון המיוחל מזוהר. בחרנו מסלול מכובד להענקת החולצות (סינגל עדולם וקנים), כמו מסע כומתה, ובסיומו הוענקה לכל אחד מהמשתתפים החולצה המיוחלת. ברכיבות הבאות ה-SMS של יום ששי כלל מידע לא רק על מיקום ושעה למפגש אלא גם סעיף חדש: “קוד לבוש”, “חפשי” או “יצוגי”. כשרכבנו עם נכי צה”ל, בלטנו בצהוב אדום שלנו (די דומה לקבוצת הרוכבים של ביה”ס לכלבי נחיה) והיה יותר משמץ של גאווה כאשר אחד מצלמי המערכת ניגש אלינו ואמר לנו “אני רואה שאתם קבוצה מאורגנת, אפשר לצלם אתכם?”

התחושה בסופו של דבר היא של הרבה גאווה וסיפוק, משהו שמייחד אותנו, ובכל פעם שאנו רוכבים לבושים כולם בתלבושת יש קורת רוח ממבטי הקנאה של רוכבים אחרים בסביבה. בשלב זה הזמנו רק חולצות, אבל בהחלט יש לצפות לשלב ב’ עם מכנסיים או מעיל חורפי. ולגבי זוהר והטיפול שלו בכל הסיפור – רק מילים טובות. אם מישהו מתלבט איפה להזמין ביגוד קבוצתי – ההמלצה שלנו היא בכל פה וללא סייג. אגב, גם ברמה הטכנית של היצור וההדפסים – אחד מאיתנו הזמין פעם חולצות מתוצרת אחרת (שכמובן לא אפרט) לקבוצה במקום העבודה שלו וההבדל באיכות היצור – ההדפסה, המיקום של הלוגואים, חיתוך הרוכסן בשילום עם לוגו וכו’ ניכר – GSG הרבה יותר איכותית.”

עופר גבע מגזונגה מספר:

בקבוצה רוכבים כ  15 רוכבים. הגרעין העיקרי מאיזור זיכרון אבל יש חברה מחיפה, כפ”ס, כפר יונה ותל-אביב. חלקנו רוכבים כבר כ 10 שנים. אני הצטרפתי לפני 7 שנים, וגדלנו לאט לאט בשיטת חבר מביא חבר. אנחנו רוכבים בשטח – הרבה סינגלים באזור זיכרון – חורשן, משמר העמק, מענית וכו ופעם בכמה זמן יוצאים גם לבן שמן, קנדה ורחוק יותר – בוויקנדים בסמר או שדה בוקר. במשך תקופה ארוכה הרעיון של יצירת בגדי קבוצה נשאר בגדר רעיון שמדברים עליו, אבל לא מיישמים. לפני כשנה חזרתי מרכיבה ותכננתי, כחצי בדיחה, סקיצה לחולצת רכיבה. המצאתי את השם Gazoonga ותכננתי לוגו. סביבו שמתי את הלוגואים של ה”ספונסרים” – החברות שבהן הרוכבים מהקבוצה עובדים, ושלחתי לקבוצה עם השאלה: “אם אתם רוצים את לוגו החברה שלכם על הקבוצה כדאי שתמהרו כי המקום אוזל והמחירים עולים!”…

האנשים מאוד אהבו את השם ואת הלוגו ומאותו רגע זה הפך לפרויקט אמיתי. היו לנו כמה פגישות עם פאנקייר ועם זוהר רובין \ GSG שבהן 2-3 חברי קבוצה הצטרפו אלי.  לפי הבחירות וההשפעה של חברי הקבוצה, הסקצ’ הראשון די תפס והתקדמנו עם הרעיון העיצובי המקורי. התהליך הזה לקח די הרבה זמן ודרש השקעת מאמץ מסוימת, אבל אנחנו מאוד נהנו מהתהליך ומהתוצאות.

2-Gazoonga!

חוץ מהלוגו שעשינו, היינו צריכים לעצב את כל שאר החולצה כשהאופציות היו עיצוב מלא או סמי-קסטום. ראינו את הקטלוג של GSG ומאוד אהבנו חלק מהעיצובים שהיו בו, על כן הלכנו על סמי-קסטום. בחרנו את זו שהיתה שונה יחסית ממה שבד”כ רואים בחנויות. הרצון שלי היה לבחור בצבעים חזקים אבל הקבוצה העדיפה צבעים רגועים יותר אז הלכנו על הקו של שחור וכחול שאנשים אהבו. קבענו ערב מדידות לקבוצה, הסתכלנו שוב על הצבעים וקיבלנו החלטה סופית. למרות שהצבת הלוגואים בהתחלה היתה מעין בדיחה, הלכנו עם הרעיון הזה הלאה ושלושה מחברי הקבוצה שיש להם חברות הפכו לספונסרים, ואחד גם השיג תמיכה חיצונית של אלפא רומיאו!

ההזמנה המינימלית היא של 10 חולצות, אבל חלק מהחברים רצו יותר מחולצה אחת, וחלקינו הזמנו גם את המכנסיים ושרוולים. ברגע האחרון עשיתי לכולם הפתעה והזמנו גם ווסט מתנה לכולם מכספי הספונסרים! בהמשך ארגנו ערב במסעדה לרוכבים ונשותיהם ומסרתי לכולם את החליפות. זה היה ערב נפלא והרגשנו שסוף סוף קיבלנו “חותמת” של קבוצה. בדזרט צ’אלנג’ האחרון רכבנו כולנו עם בגדי הקבוצה והיינו מאוד גאים כששאלו אותנו מאיפה החולצות… אני מאוד אוהב את הפרויקט הזה  ואת המשמעות והתרומה שלו לקבוצה, ומאוד ממליץ לקבוצות רוכבים ללכת על זה.

3-Gazoonga!

מקור השם -הבדיחה של “גזונגה”: שני אנשים שאיבדו את דרכם ביער ונתפסו על ידי שבט מקומי – ששאל אותם: מה אתם מעדיפים: גזונגה? או למות? הראשון לא רצה למות אז הוא בחר בגזונגה. הם עינו אותו קשות ואז הוא מת. השני נשאל גם כן –  גזונגה? או למות? והוא שראה מה קרה לחברו אמר – אני מעדיף למות. אז השבט אמר לו – OK – תמות, אבל קודם גזונגה…

ניב ואורי מראשצי (פור) מספר:

הסיפור של ראשצי מעניין כי הוא מבטא התפתחות מקומית ייחודית ושונה מזו שבד”כ מוצאים בקבוצות האחרות: מדובר באותו מתחם מפורסם שנוצר על חצי האי בין הירקון לאילון על גבול ר”ג תל-אביב. החברה שם הפכו לחברים בזכות המפגש המקומי במסלול ולאט לאט התגבשה קבוצת הקנייה הזו שהובלה על ידי ניב ואורי. דנה צימרמן, חברה קבועה כתבה על ראשצי והייחוד שלו. וגם טיפים לבטיחות ברכיבה שם נאספו אצלנו בעבר.

את העיצוב אירגן אורי באמצעות משרד פרסום מקורב אליו. ברור שהתהליך לבחירת העיצוב היה מייגע וארוך: אחד רוצה באדום, אחד לא אוהב שחור, והשנייה לא אוהבת ציפורים עם מקור ישר, אלא מעוקל בלבד או שקנאים… את הלוגו ניסו לקבל מהרוכבים אולם הצעות נוספות לוו לעתים בדרישות פרסום לגורם המפיק ונדחו, וכך לוגו ראש הציפור הצבעוני שנבחר נשאר נקי מספונסרים וייחודי לראש ציפור. הבנות קיבלו את אותה חליפה רק בזו של הבנות הלבן הוחלף בורוד:

בנות

בנות ראשצי בחליפה המדוגמת שלהן. צילם: אורי ניצן

יניר פרבר מקבוצת Moon Riders מספר:

“קבוצת ה moon riders היא קבוצת רוכבים שהחלה לרכב במשותף ב2007, אנחנו רוכבים רק בשטח ונפגשים כל שבת כאשר חלק מהקבוצה רוכב גם בכל יום שישי. מעבר לפגישות השבועיות אנחנו עושים טיולי רכיבה של יומיים- שלושה פעמיים- שלוש בשנה במקומות שונים בארץ.  הגרעין הקשה של הקבוצה מונה כ15-20 רוכבים כאשר לטיולים מצטרפים רוכבים נוספים כך שאנו מגיעים לטיולים של 25-30 רוכבים. גילאי החברים הוא 40-55. בשנים הראשונות עשינו לא מעט רכיבות לילה ומכך נגזר שמנו.

סט הבגדים שעשינו עם זהר רובין הוא הסט השלישי שאנו עושים וללא ספק הסט האיכותי ביותר. תהליך העיצוב נעשה על ידי תחרות פנימית שבה כל רוכב הוזמן לעצב סט או מספר סטים וכל הסטים המעוצבים הועמדו לבחירה דמוקרטית. הסט שזכה למירב ההצבעות, נבחר בסופו של דבר וחולק באחד מהטיולים הארוכים שעשינו. זוהר נתן לנו שירות ברמה גבוהה מאד והבגדים הם באיכות מעולה!”

5-MoonRiders2

איך תעשו חליפת רכיבה מקצועית רק שלכם?

כל קבוצה או אפילו מספר חברים שהתארגנו יחד לרכיבה משותפת יכולים במינימום של 10 יחידות מפריט לעצב לעצמם את החליפה המועדפת עליהם. יש מגוון דגמים, אבל בגדול: חולצה תעלה כ 250 שקלים ומכנס כ 270. ווסט רוח שגם הוא מאוד שימושי בחורף (וגם מייצר ניראות ותחושת קבוצה מיידית גם אם לא באים עם חליפת הקבוצה המלאה) עולה 280 שקלים.

את המידע והנתונים ניתן לראות בדף הפייסבוק של החברה או באתר החברה, או בפנייה ישירה לזוהר רובין  בטלפון 054-7372007 , ובמייל – Zohar@rubilife.com. מיד עם הפנייה תישלח הצעת מחיר ותיקבע פגישה להצגת המוצרים.

את בחירת העיצוב ניתן לעשות באתר החברה האיטלקית GSG בלינק הבא. כאן ניתן להתרשם ממגוון העיצובים החדשים ובהקלקה פשוטה לשנות את הצבעים של חלקי הביגוד עד להתאמה הרצויה, ומשם יימסרו הנחיות למיקום הלוגואים וקבלת סקיצה סופית לאישור הקבוצה. כמו כן במקביל יקבע מועד מתאים לחברי הקבוצה לעריכת מדידות של כל הפריטים הנבחרים להתאמה מדויקת של הבגד לרוכב.

מעכשיו נוסף ברובילייף שירות חדש: “גרפיקאי לכולם” שיאפשר לקבוצות לעבוד מול גרפיקאית מנוסה, וליצור לעצמם לוגו חדש או לחדש ולרענן עיצובים ולוגואים קיימים. חשוב לציין שלא חייבים להשתמש בשירות הזה – זו אופציה בלבד ואם יש לכם יכולת יצירתית בקבוצה תוכלו לעצב הכל בעצמכם. מי שכן יבחר בסיוע של גרפיקאי יוכל לקבלו כשכל הקשר והתמחור יעשה עם רובילייף על מנת להקל על הקבוצה בנושא המורכב של תשלום למספר גופים, יחד עם זאת ניתן יהיה לעבוד ישירות מול הגרפיקאית בנושא העיצובים והדרישות. שירות ה”גרפיקאי לכולם” מחולק לשתי רמות עיקריות:

  • חבילת בסיס – (semi-custom) עיצוב לוגו והתאמת צבעים מול מגוון הדגמים שמציעה GSG באתר החברה – 500 ₪ לקבוצה.
  • חבילת עיצוב מתקדם – (full custom) איסוף טעמי הלקוח ועיצוב חליפה מאפס במיוחד עבורו + לוגו עם אפשרות לשני תיקוני סקיצות –  1000 ₪ לקבוצה.

קטגוריית הילדים – החל מימים אלו התרחבה הקטגוריה ברובילייף, וכעת ניתן להשיג את מגוון הפריטים שקיימים לרוכבים ורוכבות בוגרים גם בדגמי ילדים החל מגיל 6!

לסיכום: יצירתי, מהנה, ייחודי וכדאי גם לקבוצות רוכבים קטנות!

בתור לקוחות של זוהר וגם לאחר השיחה עם כל מי שעשה אצלו את החליפות אפשר לאמר מעל לכל ספק שהשירות שלו הוא בכמה רמות מעל מה שרגילים לקבל בארץ. האיש מדויק, סובלני, שירותי, ופשוט תענוג לעבוד איתו. החסרון היחיד של השיטה הוא זמן ההמתנה לביגוד לאחר שהכנסתם הזמנה (חודש-חודשיים שנדמים כנצח לאומן המחכה ליצירתו…).

זוהר רובין מ GSG: ההנאה במקרים הללו היא קשה להסבר, הסיבה המרכזית שנכנסתי לתחום ייבוא ביגוד הרכיבה הייתה בגלל שהבנתי בזמנו שאין מספיק פתרונות לרוכבים להתארגן ולעצב לעצמם ביגוד ייחודי ומעוצב לחברי קבוצתם. לראיה שמתחילת הדרך אני עובד אך ורק עם קבוצות, חלקן ותיקות וחלקן קבוצות חדשות שלא היה להם כל ביגוד קבוצתי אחר לפני כן.”

בכן אחרי שלמדנו את הבסיס המדעי אנחנו כבר מבינים את ההסבר היטב: למרות שגם ברמה הפונקציונאלית והטכנית, GSG מספקת מוצרים מצוינים, הרי שאם תעצבו בעצמכם את בגדי הרכיבה שלכם מובטח לכם שתאהבו אותם ותהנו מהם הרבה יותר!

צילום: אורי ניצן, גזונגה, איורי GSG.
כתב:
גיא חלמיש