http://vimeo.com/33987951כבר מזמן לא נהנתי כ”כ מתחרות אופניים. זה היה מהיר, מרתק, מלא אקשן. מגוון לחלוטין וקרוב קרוב לרוכבים. אתם חושבים שלראות את סקסו בנק זה מלהיב? אולי. אבל לראות את שלומי חיימי, נותן הופעת עליונות מקצוענית  ומבסס את עמדתו כמוביל הבלתי מעורער של סצינת ה CX הגוזלית בישראל, ואת כל האחרים קורעים את התחת בניסיון להתקרב אליו ולצמצם נזקים, ואת כל הקהל המדהים שצלצל בפעמונים וצעק ועודד, ואת כל שאר הרוכבים שידעו מראש שלא יהיו ראשונים – אבל באו לדפוק אימון אדיר בתחרות, וליהנות מהאירוע, כל אלה, אני מבטיח לכם – עושים כיף גדול מאוד לכל מי שאוהב אופניים, והם מלהיבים ביותר.

 

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

התחרות החלה בשעה נעימה ונוחה לקהל בשעות הצהריים של יום שבת. דוכן הבירה התמלא די מהר בצופים והמשפחות שבאו לקבל בירה ראשונה חינם. אחרי מנת האלכוהול הזו, היה ברור שהולך להיות פה אירוע שייזכר לתקופה ארוכה. וזה באמת מה שהיה: תחרות סייקלוקרוס שחוץ ממסלול מגוון ומטורף שתכננו וורן פרייר וויקטור קיטייב שכלל מדרגות, סיבובים חדים, קטעי חול, שלולית אחת, ועוד כמה אלמנטים, היה וייב של קהל, וכיף של תחרות ואופניים. אין מה לאמר שהטאצ’ המיוחד של עז הרים ונמרוד כהן הורגש. אוזון11 – שיחקתם אותה!

Cx_011


איך נהנים מתחרות סייקלוקרוס? לוקחים את הילדים, המצלמה, והאלכוהול שלכם. רצוי מאו
מאוד להביא פעמון, דרבוקה, או טרומבון מהבית, ולהתייצב ליד קו הזינוק. התפקיד שלכם: לעשות הרבה רעש כל פעם שעובר לידכם מתחרה – ואין הרבה גיבורים כאלה, עדיין. היו כ 30 בלבד וכל אחד מהם, מהראשון ועד האחרון – תותח. ההקפה לוקחת באופניים כ 5 דקות ובסה”כ התחרות היא כ 45 דקות (כ 9 הקפות עושה הראשון, והאחרים יורדים מהמסלול ברגע שהוא סיים). זה נותן לקהל שפע של זמן לעשות טיול מהזינוק ועד הסיום לאורך כל ההקפה. להתרשם ולעמוד ליד כל אלמנט בדרך, לצלם ולעודד, ולהגיע בדיוק בזמן אחרי כ 35 דקות לקו הסיום. שם מתרכזים כולם לקראת 2 ההקפות האחרונות והחגיגה בעיצומה. עוד בירה ועוד בירה, והנה – ככה זה נראה:

 

אחרי חיימי שהגיע ראשון הגיעו: גיא גבאי במקום השני, אליעד דניאל במקום השלישי, בן איינהורן במקום הרביעי, ויואב בר בחמישי. אבל תרשו לנו לחזור לשלומי חיימי: הבחור פשוט בליגה אחרת. לא רק שרואים איך הוא עולה ויורד מהאופניים כאילו זה משהו שהוא גדל עליו בבלגיה עוד כשהיה ילד… אלא דקה אחרי שסיים בעוד הדופק שלו גבוה והוא בקושי נושם – נתן את סיפור התחרות וכמו מקצוען אמיתי (בקבוצת Focus – MIG) לא שכח להגיד תודה לכל מי שצריך:


עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם איך לא לפספס חוויה כזו שוב? אז זהו, בגלל שאתם צדיקים 

ושאלתם את עצמכם את השאלה הזו יהיו לכם שתי הזדמנויות נדירות לתקן – אל תפספסו הפעם.

Cx_035

 

התחרות של דרור פקץ’ ברמת גן היא ההזדמנות הראשונה שלכם – וזה קורה ביום שישי הקרוב בצהריים!

עיריית רמת-גן ו TREK פורשים חסותם על תחרות סייקלו קרוס ייחודית שתיערך ביום שישי הקרוב – ה 23.12 בפארק הלאומי ברמת גן החל מהשעה 12:30 אז יצא זינוק ראשון ל- 30 דקות (תלוי בכמות משתתפים). הזינוק השני והארוך (40 דקות פלוס 2 הקפות) ייצא בשעה אחת וחצי על מסלול שעדיין לא נראה כמותו בארץ:


המסלול, כך מעיד דרור פקץ’, הוא בהחלט באופי של שורט טרק ולכן הוא מותאם גם לאופני הרים. ההרשמה היא חינם (כן, קראתם נכון) ופתוחה לא רק לרוכבי איגוד האופניים אלא לכולם (תהייה אפשרות לרכוש ביטוח לתחרות ב 70 שקלים ויש להביא אישור בדיקה ארגומטרית).

ההזדמנות השנייה תהייה בפתח תקוה בדיוק שבוע אחרי כן בתחרות שמארגן ויקטור קיטייב (אשר פרטיה המדויקים עוד לא פורסמו בעת הכנת כתבה זו). אבל בינתיים – נא לשריין את יום שישי הקרוב, להביא את המשפחות והבלגן, אפשר להצטייד בכמה בירות מהבית (הפעם לא יהיה דוכן במקום), חצוצרות ותופים – ולהתייצב ולהביע תמיכה בענף הסייקלוקרוס הישראלי.

כתב: גיא חלמיש