נתחיל בשורה התחתונה: נכון להיום אלה המכנסיים שאני הכי אוהב בארון שלי, והבחירה הראשונה ל”רכיבות מכנסיים” (בניגוד ל”רכיבות טייטס”). יותר מזה – הם הפכו להיות פריט מועדף עלי גם בסתם ימי קיץ או טיול רגלי. הסיבה: בגזרה הצרה יחסית הם נראים מעולה לטעמי, עם אורך אופטימלי, אוורור מצוין וקלילות על הגוף. חיתול הטייטס הפנימי עשוי רשת מאווררת הייטב, יושב מעולה ומרפד את העכוז ללא הפרעה או תנועה מיותרת. מחיר המכנסיים לצרכן הוא 269 ש”ח. מחיר לתחתון עם הפד (שמגיע בנפרד) הוא 149 ש”ח.

Dsc_7144

 

הפיצ’רים העיקריים הם בד קליל ומתייבש בקלות, טייטס רשת פנימי נפרד וקצרצר עם פד רכיבה, ריבוי כיסים, רצועה אלסטית בגו, שרוך קשירה פנימי ורצועות לחגורה חיצונית, ופתחי אוורור קדמיים בחלק התחתון של הירך שניתן לרצ’רצ’ לסגירה ופתיחה. קיים גם בצבעים אפור כהה אפור בהיר ושחור אפור. שימו לב: הגיזרה מודרנית וצרה יחסית בהתאם לתנועת המטוטלת של האופנה העדכנית: אם פעם היו המכנסיים רחבים ומתנפנפים (loose) היום הסטייל הצמוד (Slim) הוא המראה הנכון. מידה מדיום שקולה למידה 30-32 במיספרים, ולי אישית עם מותניים צרים מתאימה הגזרה הזו מאוד. חבר מאסיבי ממני דיווח על בעיה אמיתית עם המכנסיים שהיו הדוקים לו במיוחד בירכיים, והוא נאלץ לבחור במידה גדולה בהרבה מזו שהוא בד”כ לובש. עבורי היה שפע של מקום. טוב, עוד יש לארבע ראשי שלי לאן לגדול כנראה.

 

בגזרת החסרונות ניתן למנות את העובדה שהכיסים העליונים הנם בעלי פתח צר מדי אפילו לכפות הידיים הקטנות שלי. זה די מציק ומעיק כשמנסים להוציא את הדברים משם והרוכסן משמש כנייר שיוף של כף היד. בנוסף לא מצאתי יתרון מיוחד לריבוי הכיסים הזה: מי שרוכב עם באגיס נוטה לרכב גם עם תיק רכיבה, מה שמכסה את רוב צרכי האחסון (וממילא – מי בכלל רוצה לרכב עם דברים בכיסים?), וגם בלי תיק לטעמי שני כיסי ידיים ושני כיסי צד זה מספיק בהחלט – על השאר לטעמי אפשר לוותר.

 

 

לסיכום: מכנסיים מומלצים ונוחים – לא רק לרכיבה!

 

יצרן: www.funkierbike.com

 

 

בחן: גיא חלמיש, צילום: אילן שחם