מבצע: הנחה מיוחדת לקוראי בייקפאנל

מנשא מדגם f22 מסדרת הכניסה של Uebler: מנשא אופניים

 


רוצים לקנות מנשא רכב? מלאו פרטים ויחזרו אליכם:

    אני רוצה מנשא אופניים !

    צרו איתי קשר לתאום הדגמה וקניית מנשא


    קבלו עוד אופציה איכותית לשקול כשאתם מחפשים מנשא לוו גרירה / תפוח רכב. בסדרה זו נמצאים מנשאים לשניים עד ארבעה זוגות (המנשא של 4 זוגות כיחידה אחת, לא בעזרת מאריך). תהליך הקיפול שלו מדהים ומקטין אותו לגודל קטנטן ביחס למנשאי וו גרירה רבים אחרים- קוביה קטנה שלא תופסת כמעט מקום.

    מנשא אופניים לרכב

    Uebler היא חברה גרמנית מאוד איכותית ובד”כ לא זולה- אבל הם הוציאו את הסדרה הזו כדי להצליח ולהביא פתרונות במחירים יותר נמוכים לרוכבים שמבינים את יתרונות המנשאים המתקפלים והקלים.

    מה זה פחות יקר? הוא עולה 3700 ש”ח, שזה כבר מחיר תחרותי ביחס לכל שאר המנשאים “הרגילים” בשוק שלא מספקים רמת קיפול ומשקל כזו (הוא זול מדגם ה-i21 בכ- 25%)

    כל מי שסחב מדי פעם מנשא אופניים מהמחסן אל הרכב, מבין את חשיבות המשקל- וזה בהחלט קל: רק 12 ק”ג. וזה מורגש!

    מנשא לאופניים

    הוא מתאים לשני זוגות אופניים, אבל קיים גם בגרסה של 3 זוגות ( f32) וגם ל-4 זוגות (f42). שימו לב- גם המנשא של 4 הזוגות הוא מתקפל. המנשא שנכנס למבחן ל 2 זןגןץ\ מתקפל למימדים קטנים 65x25x64 ס”מ. זה אומר שהוא נכנס ממש בקלות אל הספסל האחורי של הרכב שלכם וגם במחסן- לא תופס מקום רב.

    הוא מתאים לאופניים חשמליים: יש לו מגבלת נשיאה שאינה מגבילה כמעט- ל 60 ק”ג מקסימליים (שזה אפילו 2 זוגות חשמליים).המרווח בין המסילות גדול יחסית –  220 מ”מ. לא מעט אנשים מקללים ובצדק את בעית הנשיאה של שני זוגות, גם בהופכי, כשהכידון של אחד נתקע בכיסא של השני. פה יש מרחב נדיב יחסית.

    הוא מתאים לאופניים עם בסיס גלגלים מקסימלי 130 ס”מ.

    מסילות המנשא רחבות. מאחר והן מתקפלות הן לא ברות הזזה פנימה או החוצה אלא נפתחות על ציר למקומן.

    קשירת הגלגלים למסילות נוחה מאוד עם ראצ’ט ורצועות.

    חיבור האופניים לזרועות מתבצע עם קלאמפות והברגה. בנעילת האופניים על המתקן ההברגה עוברת ממצב הידוק למצב חופשי וכך לא ניתן לפתוח את הקלאמפה כדי לשחרר את האופניים.

    אז איך אובלר בכל זאת הצליחו להוריד את המחיר מבלי להתפשר כמעט במשקל ובקיפול? בעיקר בכך שפה אין אפשרות הטיה לפתיחת הדלת האחורית ושהזרועות אינן ניתקות. אם זה חשוב לכם לכו על ה-i21 שיש לו את כל הפונקציות.

    ומה זו הידית הזו תשאלו? מיועדת לייצב את המנשא ולהגן עליו כשמניחים אותו על הרצפה:

    זה היה רק “נכנס למבחן” – המבחן עצמו עם כל המידע, היתרונות, החסרונות וחוות הדעת שלנו – בשבועות הקרובים.

    סוף הכתבה – והצעה:

      אני רוצה מנשא אופניים !

      צרו איתי קשר לתאום הדגמה וקניית מנשא