הקטע השלישי והאחרון בישראל יתקיים ביום ראשון ויביא את הרוכבים ל 230 ק”מ מישוריים מב”ש לאילת. ברמה הטקטית צפויה בריחה בהשתתפות פעילה של האקדמי עבור שילהוב קהל הבית שלהם, ובהמשך ספרינט סיום.

מאת: מערכת BIKEPANEL
תמונות: RCS \ קומטק

איך לצפות? בעיקר בב”ש בפתיחה

אם להיות פרקטיים אז מהמרכז הכי הגיוני להגיע לפתיחה בב”ש. זו תתקיים במתחם העירייה (כיכר באר שבע). בשעה 9:00 יפתחו שם השערים לקהל. הזינוק עצמו בשעה 12:30. לאילת הוא צפוי להגיע בשעה 18:00 אבל המתחם יפתח כבר ב 14:00. נקווה שהקהל המקומי והתיירים באילת יגלו עניין.

המסלול עושה את הדרך המתבקשת לאילת – על כביש 40 למצפה רמון, ויורד לכביש הערבה מעט לפני יטבתה – ומשם לאילת. בדרך- יש את כל מה שבדרך: בעיקר מדבר שומם, וקצת לפני מצפה רמון הוא גם מתחיל להיות יפה. באזור שדה בוקר ובאזור מצפה רמון תהייה התקהלות ונקווה שהתמונות של הרוכבים יורדים למכתש וחוצים אותו יהוו אטרקציה ויזואלית בטלוויזיה.

 

הערכות הזמנים:

בואו נודה על האמת- היום הזה הוא בעיקר יומה של השיירה עצמה ופחות של הקהל. המרחק – 230 ק”מ הוא רב, המסלול עובר במקומות נידחים וקשה ללוות מרוץ כזה על מקטע שמתרחק כל כך.

האנשים שגרים לאורך המסלול הזה יכולים לפגוש את השיירה בהתאם ללוחות הזמנים בכתבה זו, להתחבר אליו ולנופף אל השיירה העוברת. קודם תראו את הבריחה כמה דקות לפני הפלטון, ואחר כך תוכלו לצפות במראה המרהיב של כמעט 200 רוכבים. תמונה צבעונית שכל אחד חייב לעצמו פעם בחיים. ביחס של זמן להנאה, אלו 40 שניות שאחר כך תספרו עליהם 40 דקות ותזכרו אותם 40 שנה.

אולי אפילו יזרקו לכם איזה כובע מתנה וממתקים ו Give Aways מאחת המכוניות של הספונסרים שעוברת לפני המרוץ.

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

כאב הראש הגדול של המרוץ

הוא כאב ראש הפקתי – ומתחיל בסיומו של היום הזה. ביום שני יהיה יום מנוחה שבמהלכו כל הקבוצות, הציוד והשיירה הענקית הזו תדלג לאיטליה בטיסות מאילת. על מנת לעמוד בכל האתגר הזה של ההעברה הלא פשוטה הזו, לא מעט מהדברים של כל השיירה כפולים – כלומר אוטובוסים, משאיות, ציוד, מכונאים וצוותים- כל אלה מחכים באיטליה כשחלק ניכר כבר מוכן ליציאה ורק האופניים, הרוכבים, ועוד כמה טונות לא מבוטלות של ציוד מצטרפים אליהם…

טיפ שווה לרוכבי כביש במרכז

תשמעו, כל הקבוצות נוחתות השבוע. הם בילו את יום ראשון האחרון עם המשפחות, וביום שני ושלישי כולם מגיעים. ביום רביעי כמעט כל הקבוצות יקיימו אימונים ורכיבות באיזור ירושלים, בית שמש, בית ג’וברין. הטיפ שלנו: אם אתם רוצים לרכוב להרגיש בגן עדן- שריינו לכם את יום רביעי, לא לפני 10 בבוקר (מקצוענים או לא? אסור לצאת מוקדם יותר בקודים של הדבוקה המקצוענית, אלא אם כן יהיה ממש חמסין) ותעשו רכיבה ארוכה באזור- יש סיכוי יותר מטוב שיחלפו מולכם יותר מקבוצת על אחת!

אנחנו בבייקפאנל בכיסוי אינטנסיבי של המרוץ- היו איתנו בימים האלה: התחברו לערוץ הטלגרם, לאינסטגרם ולעמוד הפייסבוק: