מסע גלבוע – אילת ע”ש אליאור פרייס – 02.04.16 – 31.03.16

מסעות מהצפון לאילת הפכו למסורת בישראל – אין כמו החוויה הזו של מסע לדרום – לחצות את הארץ לאורכה לאורך הנופים המשתנים, ואין כמו תחושת ההישג בסיומה של רכיבה אפית כזו. מזמינים אתכם לנצל את האביב הישראלי לאתגר רכיבת כביש, מעמק יזרעאל הפורח, דרך הגלבוע הירוק,הבקעה ומשם למצפה רמון, ואילת.

כל רוכב כביש חייב את זה לעצמו – התנתקות מלאה מהשוטף והקדשת שלושה ימים מלאים לרכיבה בלבד – בלי המטלות של היום יום, ועם התחברות מלאה לאופניים. נרכוב 500 ק”מ ונטפס 5000מ’ טיפוס מצטבר – בשלושה ימים מדהימים (חמישי-שבת) בסוף מרץ ותחילת אפריל. כל מי שהקדיש שלושה ימים כאלה לרכיבה חזר עם יכולות רכיבה משודרגות – ולא משנה מה רמתכם, אחרי מסע גלבוע-אילת תרגישו תרגישו קפיצת מדרגה משמעותית בכושר, בתחושת הנוחות והטבעיות על האופניים, וביכולת הרכיבה בכל ההיבטים שלה.

המסע ייערך בליווי ותמיכה מלאה של צוות מקצועי עם דגש על חוויית משתתף מושלמת: קבוצות קטנות, רכבי ליווי וסיוע, מסלול מאתגר ונופי, תחנות ריענון מפנקות, מאמנים ורוכבים מנוסים המובילים את המסע על הכביש. והכול לפי מיטב המסורת  שמים את הספורטאי במרכז!

לרישום לחצו פה!

image001

מה המסע כולל?

  • 3 ימי רכיבת כביש באורך כולל של כ- 500 ק”מ עם קרוב ל- 5000 מ’ של טיפוס מצטבר.​
  • יציאה מהישוב געת עוז ליד צומת מגידו בשעה 06:00.
  • ליווי מקצועי וטכני עם רכבי ליווי, תמיכה טכנית ולוגיסטית ומאמנים מנוסים.
  • ארוחת ערב בשרית, לינה וארוחת בוקר באכסניית הנוער בעין גדי ביום הראשון .
  • ארוחת ערב, לינה וארוחת בוקר באכסניית הנוער במצפה רמון.
  • ארוחת צהריים בשרית באילת במלון לאונרדו פלאזה באילת.
  • הסעה חזרה לנקודת ההתחלה או לאזור המרכז (בקרבת כביש 6). עד לגבעת עוז.
  • הובלת אופניים בחזרה לנקודת ההתחלה.
  • תחנות ריענון לאורך המסע הכוללות מים, משקאות איזוטוניים, פירות וכיבוד קל.
  • הלינות הן על בסיס 4 בחדר.
  • חולצת רכיבה איכותית.
  • שני בקבוקי אופניים.

לרישום לחצו פה!

image003

היום הראשון – חמישי 31/03/16: מרחק: 170 ק”מ, טיפוס מצטבר : 1,600 מ’

יוצאים לדרך מגבעת עוז, פונים שמאלה לצומת מגידו ומשם ימינה לכביש הסרגל . אחרי כ-12 ק”מ נפגוש את כביש 675, שם פונים ימינה לכיוון אתר הסקי בגלבוע לכביש 667. הטיפוס הראשון של היום יתחיל כאן, עלייה באורך 9 ק”מ בשיפוע מתון, עד לשיא הגובה במעלה גלבוע. משם גולשים לצומת שדי תרומות בירידה זורמת של כ- 12 ק”מ, שם נפנה ימינה עד מחסום בזק  שם תחכה לנו תחנת הריענון הראשונה בק”מ ה- 40.

image005

לאחר התרעננות קצרה, נמשיך דרומה על כביש 90 עד לתחנת הריענון השניה בכניסה לישוב  ברוש הבקעה. לאחר התרעננות נמשיך ברכיבה עד לתחנת הריענון השלישית במפגש הבקעה בק”מ ה- 84.  המסע ימשיך על כביש 90 דרומה, כאשר בצומת בית הערבה נפנה שמאלה, עדיין על כביש 90, לתחנת הריענון הרביעית באותו יום, בחניון הלידו, בק”מ ה- 120. משם נותרו עוד כ- 40 ק”מ של רכיבה בתוואי מתגלגל, עד לכניסה לאכסניית אנ”א בעין גדי, שם נלון בלילה הראשון.  

לרישום לחצו פה!

image007

היום השני – שישי  01/04/16: מרחק 179 ק”מ, טיפוס מצטבר 2,221 מ

נגלוש מאכסניית הנוער בעין גדי בחזרה לכביש 90, שם נפנה ימינה, לכיוון דרום. המסע ימשיך על כביש 90, עד למתחם בתי המלון בעין בוקק, על גדת ים המלח, שם נעצור להתרענן בפעם הראשונה, אחרי כ- 33 ק”מ. לאחר מכן, נמשיך ברכיבה בכביש הפנימי של בתי המלון, ונחזור לכביש 90 דרך היציאה הדרומית של המתחם. אחרי 2 ק”מ בערך, נפנה ימינה ונתחיל לטפס לכוון ערד עד לצומת חתרורים שם תחכה לנו תחנת הריענון השנייה של היום בצומת חתרורים משם נמשיך על כביש 25 לכוון העיר דימונה לתחנת דלק מנטה- תחנת ריענון מפנקת, רביעית במספר לאותו יום, בק”מ ה- 100.

image009

לאחר ההתרעננות, נמשיך עוד 2 ק”מ מערבה על כביש 25 ושם ניפרד ממנו לטובת כביש 204, דרומה לירוחם. אחרי 33 ק”מ לערך, אחרי שנעבור את העיר ירוחם, ניפגש עם כביש 40 בצומת חלוקים, בואכה שדה בוקר. מעט אחריו, בחניון הרועה, תמתין לנו תחנת הריענון החמישית, כאשר אחריה יוותרו לנו עוד כ- 35 ק”מ עד לאכסניית אנ”א במצפה רמון, שם נקבל את השבת וניתן מנוח לרגלינו, אך לא לזמן רב.

לרישום לחצו פה!image011

היום השלישי – שבת 02/04/15: מרחק: 150 ק”מ, טיפוס מצטבר : 944 מ’

לאחר שנת ישרים, נתעורר לזריחה מעל מכתש רמון, מחזה שאף פעם אי אפשר להפסיק להתרגש ממנו. נגלוש בזהירות לבטן הענקית של מכתש רמון, עד לאזור “המנסרה”, שם נעצור למספר דקות כדי לאפשר לכל הרוכבים להתאגד שוב ולצאת לרכיבה קבוצתית בטוחה יותר.

תחנת הריענון הראשונה שלנו תחכה לנו אחרי 40 ק”מ לערך, על כביש 40. הרגליים העייפות מהיומיים הקודמים, יתעוררו לחיים בשלב זה, אילת תימצא במרחק של קצת יותר מ- 100 ק”מ מאתנו…image013

נמשיך ברכיבה על כביש 40 ולאחר כ- 20 ק”מ נוספים, ליד היישוב נאות סמדר, נתרענן שוב ונכין את עצמנו לקראת הירידה לצומת קטורה, במפגש עם כביש 90. מעט לפני צומת קטורה, לפני שנעלה על כביש 90, נבצע עצירה קצרה נוספת, כדי לאפשר לקבוצות להתאגד שוב ובכדי לוודא שרכבי הליווי נמצאים ומכסים את גב הרוכבים. נצא לכביש 90 דרומה, בתקווה לרוחות צפוניות שיטיסו אותנו לתחנת הריענון האחרונה ליום זה, במתחם של יוטבתה, 40 ק”מ לפני הכניסה לעיר.

אחרי ההתרעננות ביוטבתה, נצא שוב לכביש 90, דרומה לאילת, עד לנקודת הסיום המפנקת במלון ליאונרדו פלאזה הכוללת מקלחת, מגבות וארוחת צהריים בשרית. אחרי שנאכל ונשטוף מתלתלינו את אבק הדרכים, נשב על קפה ועוגה לשיחת סיכום המסע באחד מאולמות המלון.

לאחר מכן, האופניים והציוד יועמסו על האוטובוסים שייקחו אותנו בחזרה צפונה, לנקודת ההתחלה בגבעת עוז.
לרישום לחצו פה!image015

image017

עלות המסע: 1,650 ש”ח לאדם

עלות המסע לנרשמים כעת הוא 1,650 ש”ח לאדם. ההרשמה כוללת לינה בחדר לארבעה אנשים. ישנה אפשרות לתוספת 300 ש”ח לאדם בחדר זוגי. ההרשמה פתוחה עד ל 21/03/2016.

חובה, הצגת ביטוח תאונות אישיות בתוקף! אין לך? תוכל לרכוש אצלנו, כתוב לנו ונחזור אליך. חובה הצגת אישור רפואי בתוקף!

לרישום לחצו פה!

image019

המסע לזכרו של  אליאור פרייס – שנרצח בפיגוע בבורגס

אנחנו מייחדים את המסע לזכרו של אליאור פרייס שנרצח בפיגוע בבורגס, בולגריה. בתאריך ה-18 ביולי 2012 טס אליאור עם שני חבריו, מאור (שנרצח בפיגוע) ודניאל (שנפצע קשה), לחופשה בעיר בורגס בבולגריה. מחבל מתאבד הפעיל מטען חבלה בקרבת האוטובוס לידו עמדו, ואליאור נהרג במקום. פתיל חייו של אליאור כבה, וכל שאיפותיו ותוכניותיו נקטעו בן רגע.

אליאור אהב את חייו, אהב להעניק לאחר אהב לצחוק, אהב ליהנות, ואהב לאהוב. לעולם יישאר בן 26. חיוכו הרחב ועיניו הטובות ילוו אותנו לעד. עוד על אליאור תוכלו לקרוא בעמוד לזכרו באתר המסע.

לרישום לחצו פה!image021image023

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים