מריו סנטר משיקה מוצרים חדשים שמורידים משמעותית את המחירים של מדרסים בהתאמה אישית

אם עד היום מדרסי הרכיבה האיכותיים שלהם עלו כ 1900 שקלים, הרי שכעת התווספו לקו המוצרים שני סוגי מדרסים חדשים שהופכים את המוצר לזמין להרבה יותר רוכבים בתקציבים מגוונים – החל מ 650 ש”ח למדרס!

שימו לב- המבצע הסתיים. לקבלת תוכן עדכני ומבצעים חדשים מבייקפאנל, הצטרפו לקבוצת הווטסאפ השקטה פה: 
בייקפאנל ווטסאפ

למה צריך מדרסים?

מדרסי רכיבה הם כלי חשוב לשיפור הרכיבה: הם מסייעים לטפל בכאבים, נימול ובעיות בכף הרגל אצל חלק מהרוכבים. הם מתקנים בעיות ביומכאניות ברכיבה (כגון פידול לא ישר עם ברך החוצה) אצל רוכבים אחרים.  הם משפרים יעילות ותפוקה אצל הרייסרים שלא רוצים לאבד וואטים יקרים, וחשוב לא פחות: מקפצים מדרגה דרמטית את הנוחות – אצל כל רוכב שישקיע בהם. מגוון הבעיות ונושא הנוחות הרלבנטי לכולם הופך את ההשקעה במדרס למשהו שכל רוכב יהנה ממנו. הבעיה – עד היום זה היה יקר למדי, ומדרס ברמה שמריו סנטר מספקים עלה 1900 ש”ח. כעת זה משתנה!

 

2-2014-09-21_11-15-06_745

מדרס חדש העושה שימוש בתשתית של פוליפרופילן – פלסטיק אלסטי ועליו ריפוד רך

 

מדרס מקצועי ב 650 ש”ח או ב 1300 ש”ח – זה כבר סיפור אחר!

אם עד היום מדרסים ברמה שמספקת מריו סנטר עלו 1900 ש”ח (כל המחירים המצוינים בכתבה – כוללים מע”מ), הרי שכעת יש בשורה לרוכבים: מריו סנטר מכריזה על הוספת שני מוצרים חדשים שיסייעו לכל רוכב להשיג מדרס איכותי, בהתאמה אישית אמיתית, הנבנה בתהליך אבחון מקצועני במריו סנטר.

כעת יש שלושה סוגי מדרסים בקטגוריות שונות גם ברמת החומרים וגם ברמת התפקוד והיעילות:

  1. מדרס פוליפרופילן – בתקציב של 650 ש”ח– בסיס המדרס עשוי פלסטיק אלסטי בעובי מילימטר עם ציפוי בעובי מילימטר וחצי. מוצר נגיש לרוכבים רבים.
  2. מדרס סיבי זכוכית – בתקציב של 1300 ש”ח– בסיס מסיבי זכוכית (פייבר גלאס) ועליו ריפוד עליון נוסף- לרוכבים המעוניינים ברמה גבוהה מאוד של מדרס, בתקציב הביניים.
  3. מדרס קרבון – בתקציב של 1900 ש”ח– קצה הטכנולוגיה מגרמניה, בשימוש כמה מרוכבי העל המובילים בעולם, אותו בחנו בעבר: מבחן למדרסי רכיבה מקרבון בהתאמה אישית של מריו סנטר.

מדרס הקרבון - טכנולוגיה ייחודית המשמשת את המקצוענים

מדרס הקרבון – טכנולוגיה ייחודית המשמשת את המקצוענים

 

מה ההבדל בין המדרסים מהחומרים השונים?

ברמה התפקודית – אפשר להבין את ההבדלים בינהם מהשלכה על נעלי רכיבה. יש נעליים שהסוליה שלהם עשויה מפלסטיק והם יותר כבדים ופחות קשיחים. כך גם במדרסים – ככל שהם יקרים יותר, הם קשיחים יותר וקלים יותר, והיעילות של הקרבון להעברת הכח בפידול היא גבוהה יותר ביחס לשני המדרסים האחרים.

יש התאמה בין סוגי הרוכבים – אם אופי הרכיבה שלכם פחות תחרותי – תקבלו תמורה והתאמה טובה מאוד גם ברמות המחיר הנמוכות יותר. יחד עם זאת זו לא התאמה מוחלטת: יש רוכבי קצה שהקרבון לאו דווקא נדרש עבורם כיוון שאין להם בעיות מיוחדות, והם בעיקר רוצים לשדרג טיפה את חווית הרכיבה והתחושה בתוך הנעל – מדרס הפיברגלס הוא בדיוק בשביל זה: הוא לא רך מדי, ולא יקר מדי. הוא יתן מענה מעולה.

מצד שני רוכבים עממיים יותר, אולם עם בעיות ביומכאניות קשות יותר שמצריכות תיקון משמעותי, יתכן שיופנו למדרסים היקרים יותר. חמי ממריו סנטר מדגיש – אפשר לתקן בעיות של ממש גם במדרסים של ה 650 ש”ח וה 1300 – הכל תלוי ברוכב ובאופי הרכיבה ובמה שצריך לתקן. לדוגמא: לחצים נקודתיים של הכריות בכף הרגל הקדמית, בעיות של נימול, הרדמות, ובעיות של לחץ כאב ושריפה בכף הרגל. להתמודד עם תמיכות חזקות בקשת – סטיות של ברך מצירי התנועה הישרים פנימה או החוצה, זה כבר מצריך בד”כ מדרס עם תשתית קשיחה יותר.

 

1-2014-09-21_11-14-16_345

 

על חשיבות השירות במדרסים

כל רוכב הוא בעל כף רגל שונה, ופידול ומבנה גוף שונה. מה שמצליח אצל רוכב אחד לאו דווקא יצליח אצל אחר. הגדולה של מי שמייצר מדרסים הוא להיות גמיש, ולתת שירות כזה, שהוא לוקח על עצמו מקרים שדורשים תגובה מיוחדת, לא סטנדרטית לצרכים של רוכב ספציפי, כולל לקחת על עצמו עלויות של יצירת מדרס חדש שני או שלישי.

יותר מכך – מדרס הוא מוצר שמצריך לעתים שינוי והתאמה בחלוף הזמן, מה שמקבלים במריו סנטר ללא תשלום נוסף.

מריו סנטר נותנים שירות ללא פשרות. הם משקיעים המון זמן ונותנים שירות ספציפי ומעולה לכל רוכב.

1-מריו סנטר

דגם הביניים מתשתית פיברגלס: מספק כמעט את כל יתרונות דגם הקרבון רק במחיר נגיש יותר

איפה מתארגנים על זה? פה:

המומחים למדרסים – מריו סנטר, חנות הדגל שד’ מנחם בגין 80 עפולה.
לבירור סניפים, ייעוץ ותיאום פגישת אבחון: 04-6528546