עדי רימון עליו כבר כתבנו בעבר, קיבל את נציגות שירות Shimano באיזור השפלה. מרכז השירות החדש נמצא במושב גני יוחנן לא רחוק מרחובות, מזכרת בתיה וקרית עקרון, מטר מצומת ביל”ו. שם נמצאת סדנת המכונאות וחדר התצוגה שלו, וכעת גם מרכז שירות שימנו החדש. 

הודעה לעתונות מאת: דאא ספורט וטכנולוגיה
צילום: איל פריד

עדי תמיד התרכז בצד המכונאות אבל הרחיב את המקום גם למרכז תצוגה. בעבר הציג את אופני Bold בישראל ובהמשך הצטרף לרשת Recycles ומשווק בו את מותגי הרשת: Orbea, Niner, ואחרים. ההכשרות של שימנו למרכזי השירות הן ארוכות ויסודיות. לשימנו יש אתר אינטרנט מדהים וענק למכונאים והכשרות ויש בו קורסים מושקעים, מלאים בסרטי וידאו והדרכות, מבחני הסמכה רציניים, וגם- דרישות ברורות לרמת הציוד והחלפים במרכז השירות.

אין ספק שהחיבור לאיכות והדיוק של Shimano טבעי לעדי רימון. הנה- תראו מה הוא סיפר לבייקפאנל כשנה לפני שנפתח מרכז השירות הזה: “”האהבה שלי זה לתיקונים ולעבודה עם הידיים: לבנות סדנה עם הכלים הכי טובים שיש בשוק. לבנות חדר שהוא מעבדה או “קליניקה”. כזה שכשאתה נכנס למקום אתה יודע איפה הדברים נמצאים, שטח סטרילי וסביבת עבודה מאוד נוחה ומסודרת. עדיין לא הגעתי לסידור ה”יפני” האולטימטיבי, אבל הכיוון הולך לשם. עם השנים אגרתי עוד כלי ועוד כלי. זה סיפור יקר, כי אתה יכול לקנות את אותו כלי בכמה ואריאציות וחומרים (למשל כלי טיטניום יהיה הרבה יותר יקר). לוקח זמן למצוא את הכלים שאתה מתחבר אליהם.”

עדי מזכיר לנו את היתרונות שלו: “יש המון דברים נוחים מאוד לסדנא במקום כזה: חניה אינסופית, יחס אישי הכולל פינוקים לבחירת הלקוח: אספרסו? בירה או כוסית וויסקי משובח? כשאתה מקבל את השירות מהמכונאי עצמו שהוא הבעלים של המקום, אתה יודע שהאופניים שלך יהיו בידיים אכפתיות שרוצות שתשוב אליו כלקוח קבוע וטוב, ולא של סטאז’ר שרק רוצה לסיים את יום העבודה שלו.”

כעת יש ללקוחות שימנו מרכז משמעותי באיזור השפלה, שיכול לתת כיסוי לצרכי רוכבים בכל האיזור: ממודיעין, ועד ראשל”צ, אשדוד, והסביבה. ועוד טיפ לסיום- לא לשכוח לבקש לראות את תעודת ה Lord הסקוטי האמיתית שלו!

  • לתיאום תיקונים התקשרו לעדי: 054-5465708
  • או במייל: Rimonbikes@gmail.com

רוצים לקבל עדכונים? מלאו:

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים