Tifosi נחשבת חברת משקפי שמש איכותית יחסית לקבוצת יצרני ה- Value: אלה שלא פונים רק למחפשי הסטייל והמותגים, ומחפשים לקוחות שרוצים תמורה טובה, מוצרים איכותיים, מבלי לצאת מפרופורציות. דגם Roubaix שעולה 404 שקלים, הוא דגם רכיבה טיפוסי: עשוי מבנה של קשת עליונה אליה מתחברות עדשות ללא מסגרת מלאה, עם אפון גמיש ומוברג (דומה מאוד לריידאון הקלאסיים של רודי). עם האריזה מגיעים תיק איכותי וקשיח, שקית בד עוטפת ושלוש העדשות: לבנה, כתומה בהירה משהו, ואפורה כהה. שימו לב, בשורה למרכיבי משקפיים: ניתן להוסיף להם התקן אופטי בתוספת של 80 ש”ח, והרי לכם עוד אופציה חשובה לכמות קטנה מאוד של אפשרויות אופטיות לרוכבים.

Dfsmnvms_718c3sqphfn_b_small

היות וחורף, רוב השימוש שלי היה עם העדשה הכתומה, הבהירה יחסית, והיא היתה מצוינת לרכיבות חורף טיפוסיות בהן יש חילופי תאורה תכופים: שמש ישירה לצד עננים ואפרוריות. בתנאים האלה העדשה הזו טובה והיא מספיק כהה לרגעים המוארים מבלי להיות כהה מדי לרגעים המוצלים. מהסיבה הזו היא מתאימה גם לרכיבת יער מוצלת. המסגרת עצמה גמישה מספיק בשביל להיות פתרון נוח המתאים את עצמו לפנים מבלי להעיק. כיסוי שדה הראיה אף הוא מצוין גם לכבישונים המביטים על העולם מזווית נמוכה יחסית – וצריכים משקפיים שקשה להציץ מעליהם כמו איזה משקפי קריאה… לא נתקלנו בבעיות מיוחדות בתחום האוורור גם בטמפרטורות נמוכות למדי. המשקפיים נוחים, יושבים ללא להעיק, ואין תנועה או חופש מיותר גם ברכיבה אגרסיבית באופני הרים.
בכל זאת – תפקידנו כאן הוא גם להביא את המבט הביקורתי, ולכן נאמר שכן מצאנו שני אלמנטים בהם ניתן לשפר: החלפת העדשות אינה קלילה כמו ברודי פרוג’קט היות ומסגרת הפלסטיק מעט פחות גמישה בכיוון הנדרש כדי לשלוף את העדשה מתוכה. איכות העדשה טובה ונמצאת במיקום מדויק בהתאמה למיצוב והמחיר של המשקפיים האלה: כלומר לא משתווה לעדשות היקרות ביותר Out there, ורמת הניגודיות ועצמת הצבעים המועברת היא בדרגה אחת בלבד מטה מרודי ומאוקלי אבל עדיין טובה ונעימה לעין.

1-IMG_3324


—————————————————————————————————-
תנו לנו Like ב Facebook (בקישור זה)

—————————————————————————————————- 

 

מאת גיא חלמיש.

צילום שטח: אבי עמיצור

לינק לפייסבוק של גיא (זו הזמנת חברות…)