יש לאירוע רכיבה מאורגן המון יתרונות, ולאירועי רכיבת כביש – עוד יותר: הרכיבות האלה הופכות להיות משהו שמאפשר לכל רוכב להנות מהחוויה בתנאים נוחים ובטוחים במיוחד, עם חסימת כבישים וליווי משטרתי, ליווי לוגיסטי ותמיכה (מים, טיפול בתקלות וכו’), ובעיקר חוויה וכיף של רכיבה עם המון רוכבים ונחיל צבעוני ושמח לאורך הכביש.

האירוע הזה מתאים גם עבור בעלי אופני הרים שיכולים להגיע עמם ולטעום רכיבה רצופה וכבישונית לאורך מרחק גדול יחסית לזה שרוב רוכבי ההרים מורגלים בו, ולרוכבי כביש מתחילים יותר, שאולי עד היום נמנעו מטיפוס – לטעום עלייה אמיתית וארוכה במסלול הארוך. יש גם מענה לרכיבה עממית, למתחילים ומשפחות עם מסלולים מתאימים. המחירים אף הם שווים לכל נפש (40-60 שקלים למשתתף) והחוויה מובטחת.

 

אירוע רכיבת הכביש “מתגלגלים בגליל המערבי” יערך ב 5 למאי – זה ממש בקרוב וההרשמה נסגרת ב 3 במאי, אז מהרו להרשם!

זה כנראה אחד האירועים הכי מומלצים שאנחנו יכולים לחשוב עליהם בעיקר בזכות המסלול הנפלא שלו שאסור לפספס. בהחלט מתחרה על התואר המסלול היפה ביותר בארץ. כבר המלצנו לכם בעבר על הגרסה האולטרא אתגרית שלו בכתבת-מסלול בעבר. האירוע הקרוב מאפשר לרוכבים כמעט בכל רמה להחשף לכבישים היפהפיים שבפארק גורן צמוד לכביש הצפון החדש, ולהנות מרכיבה בתוך החורש המקסים שיש שם ומנופי הגליל העליון. לא תתאכזבו.

דורון אמיץ מ Bikeisrael.com המארגנת את האירוע מספר:

“זו השנה הרביעית שאני ושותפי נמרוד הנגבי מבייק ישראל מארגנים אירועי רכיבה יחד עם השותפים בגליל המערבי. בשנים הקודמות ארגנו באזור את תחרות “מרתון הגליל המערבי” באופני הרים תחת ליגת “נביעות” של איגוד האופניים. השנה בעקבות הגעתה בדצמבר האחרון של קבוצת האופניים המקצוענית – סאקסו בנק, ועמה אלברטו קונטדור לרכיבה בכבישי האזור הוחלט לשנות פאזה… השותפים מהמועצות, בהובלת מר גלי רז, מנהל מחלקת תיירות במטה, רצו לפנות לקהל חדש מהשנים האחרונות – קהל הרוכבים העממיים ורוכבי הכביש

וכן לשוות לאירוע פן עממי והמוני יותר. המסלולים אינם קלים, אך בתמורה הרוכב מקבל נוף גלילי מהמם בגבול הצפון וחווית רכיבה. אנחנו מזמינים את כל הרוכבים להגיע ו”להתגלגל” איתנו בכבישי הגליל המערבי בשבת הבאה. אנא הקדימו להירשם.. החלטנו להעניק במתנה ל 300 הנרשמים הראשונים לאירוע חולצות דריי-פיט איכותיות!”

המסלול האתגרי

לרוכבים המנוסים יותר שיבחרו במסלול הארוך לטפס את אחת העליות היפות ביותר בארץ: העליה לאדמית ומערת הקשת. במסלול הזה תצברו גובה מכובד של כ 902 מטרים על פני 43 ק”מ. זו אחת העליות האהובות עלינו בארץ שכן היא מהבודדות שיש בהן סדרה רצופה של סרפנטינות מושלמות כמו באלפים, נוף מדהים לכל הגליל המערבי ואל הצוקים היפים של רכס אדמית ונחל בצת. מערת הקשת נמצאת ממש בסוף העלייה.

רוכבים שמחפשים רכיבה קשה עוד יותר יכולים לעשות את ההקפה הזו פעם נוספת אחרי האירוע (אמנם ללא המעטפת הארגונית והביטוחית של האירוע אלא באופן פרטי) או לקפוץ אל העליה של אדמית ולעשות אותה עוד כמה פעמים. אחרי 3-4 חזרות כאלה אנחנו די בטוחים שתרגישו מסופקים..

מסלול עממי

המסלול הזה מאפשר למי שמפחד מעט מהעלייה הקשה של אדמית להנות גם הוא מרכיבה בדרכי הנוף הפנימיות והקטנות שבתוך פארק גורן, המובילות לכיוון עבדון בתוך הטבע והחורש הארץ ישראלי האופייני לגליל העליון. אלה דרכים קטנות ויפות שכיף לרכוב בהן והן במגמת ירידה עד למפגש עם כביש 70. שם ישנה רכיבה מישורית למרחק קצר ואז, למרות שזה מסלול עממי מתחיל האתגר: לא קשה כמו העלייה לאדמית אבל בהחלט אתגר של טיפוס חזרה משלומי אל פארק גורן דרך כביש הצפון. הי, זה אולי מסלול עממי, אבל בכל זאת ספורט ורכיבת אופניים, לא?

מסלול משפחתי

אם המשפחה מתפצלת לכמה רמות, האירוע יתאים לכולם ויאפשר למתקדמים להנות במסלולים העממי והאתגרי בזמן שהקטנים ואלה שפחות מיומנים ברכיבות ארוכות טועמים מאופניים במסלול למשפחות באורך של 4 ק”מ ברחבי פארק גורן. מי שעושה אותו לא יפספס גיחה אל המצוק ותצפית אל עבר מבצר המונפורט. כשתחזרו תוכלו להנות ממופע קפיצות והפעלה לילדים עם טובי הרוכבים בישראל בזמן שחברי המשפחה האחרים מתאמצים במסלולים האחרים…

 

לסיכום, רישמו ביומנים ומהרו להרשם:

תאריך:                   5.5.2012   יום שבת

שעת זינוק:              08:30

מקום כינוס:             פארק גורן

  

עלויות:

מבוגר – 50 ש”ח בהרשמה מראש באינטרנט

מבוגר – 60 ש”ח בהרשמה במקום

ילד 40 ש”ח לכל משתתף מגיל 5

השכרת אופניים: 60 ש”ח (אופניים למבוגרים בלבד)


להרשמה לחץ כאן (הלינק מעביר לעמוד המידע הרשמי של האירוע. בתחתית העמוד – מתחת ללוגואים של נותני החסות, יש כפתור קטן ובו “המשך לרישום”. לחצו עליו למעבר לטופס הרישום עצמו) 

האירוע מתקיים בחסות ובזכות הגורמים הבאים:

“מתגלגלים בגליל המערבי” מופק ע”י הצוות המנוסה של Bikeisrael.com בהובלת דורון אמיץ ונימרוד הנגבי עבור ובזכות: מועצה אזורית מטה אשר, מועצה אזורית מעלה יוסף, החברה הכלכלית מטה אשר, החברה הכלכלית מעלה יוסף, רשות ניקוז הנחלים גליל מערבי, הרשות לפיתוח הגליל, המשרד לפיתוח הנגב והגליל, קק”ל, והסוכנות היהודית.

לוגואים