יבואנית צמיגי מישלן ומפעילת אתר המכירות הישיר mibike.co.il (קוגול יוניטרייד בע”מ) מכריזה על תמיכה בנבחרת ישראל!

סמי קונפידן ממישלן ישראל אומר: “אנחנו גאים על כך שהנבחרת בחרה לרכב על הצמיגים שלנו ושמחים לאפשר להם להתאמן ולהתחרות על צמיגי מישלן. אנחנו מקווים שהבחירה של הנבחרת בצמיגים שלנו תעודד רוכבי כביש רבים לנסות את הצמיגים שלנו. העמדנו לרשות נבחרת ישראל כמות מספקת של Pro4 Endurance לאימונים, ו- Pro4 Service Course ו- Pro4 Tubular לטובת תחרויות.”

מישלן ישראל ארגנה גם משלוח מיוחד של טובולרים עבור נבחרת ישראל, כיוון שצמיגים אלה עדיין לא מוצעים לציבור הרחב. “אנו בודקים האם יש ביקוש לצמיגי טובולר לטובת מכירה לכלל הרוכבים, ובמדה וכן אנחנו מקווים שנוכל להציע גם אותם בהקדם.” אומר סמי קונפידן.

01-IMG_0029

 

אילן אולמן, מאמן נבחרת ישראל מספר:

“אחרי קמפיין אירופאי ארוך ועונה מוצלחת של נבחרות ישראל בשנת 2014 נוצרו כמה מהלכים חדשניים שפתרו לא מעט בעיות ענפיות אך יצרו בעיות שהענף הצוותים והרוכבים לא היו מודעים אליהם:

חלק מהאתגרים החדשים שנוצרו הם תנאי רכיבה במזג אוויר אירופאי, גשום רוב ימות השנה, בין דרכי הפאבה החלקות, לכבישים מוצפי מים, כיכרות שאומנם אין בהם את השמן של ישראל אבל דרושה בהן רמת יציבות וחומרים נכונים בצמיגים. לכל אלו נדרשים צמיגים קלים, בעלי אחיזה משופרת, מהירות ועמידות. מצד שני חלקה הראשון של העונה נעשה בארץ. האימונים נעשים בתנאי מזג אוויר חמים ואספלט לוהט, מחנות אימון במדבר, שולי דרכים מזוהמים בלכלוך, אבנים, קוצים, זכוכיות ודורשים למעשה צמיגים עמידים, חזקים, בעלי בלאי נמוך ויכולת תפקוד גבוהה. וכך בעונה של 50 זינוקים ואלפי שעות אוכף אתה מגלה שהצורך בצמיגים הופך להיות מרכזי וחיוני מאוד.

האופניים מתגלגלים על הצמיגים, והבלאי המואץ יוצר עלויות אדירות הן כלכליות והן ברמת הכוח, והמאמץ המושקע. פחות תקרים שווה פחות בזבוז זמן על החלפה ובזבוז משאבי אנרגיה על חזרה לדבוקה, זמן ואי זמינות לרוכבים אחרים. פחות תקרים שווה גם פחות הוצאות תיקון, החלפה, בלאי גלגל וכסף על עוד ועוד צמיגים”.

חברת קוגול יבואנית מישלין לקחה על עצמה את החסות על כל מה שקשור למערכות הגלגול של הנבחרת. היא מספקת לנבחרת ישראל את כלי הנשק הטובים ביותר שיש לכל מזג אוויר,תוואי ודרישה: לאימונים פנימיות בשפע, לאימוני רכיבה בארץ ובחו”ל את צמיגי העבודה-אימון הכי טובים שיש מתוך ה   MICHELIN ERILIUM 2   או  ה MICHELIN LITHION שמהווים את מחלקת ה Heavy Duty של מישלין ומאפשרים לרוכב ההשגי להתאמן בכל תוואי, בכל מזג אוויר ואפילו לבצע חיתוכים בדרכי כורכר וחצץ מבלי לפחד מתקר.

 

1-079

מישלן Pro4 Service Course – קלינצ’ר מהיר וקליל לתחרויות. אחיזה מעולה גם באספלט הרטוב עליו מבלה הנבחרת לא מעט באירופה.

 

לשדה התחרותי יבואן מישלין בישראל הובאו צמיגי הטיובאלר (ללא פנימית ):  MICHELIN TUBULAR PRO4  – זו מכונת יום הדין התחרותית. צמיג תחרותי קל משקל, משופר אחיזה שיאבזר את גלגלי הנבחרת בתחרויות בחו”ל אך גם יעשה “הופעת” בכורה בטור ערד כניסוי כלים ראשוני על חלק מהגלגלים של רוכבי הנבחרת. לרוכבים שרוכבים ללא גלגלים טיובלאר יעמוד כמובן ה  MICHELIN PRO4 – צמיג תחרותי, קל ומשופר אחיזה שמככב בעיקר בתנאי רטיבות שם הוא מציג אחיזה מדהימה.

“מבחינת רוכבי נבחרת ישראל מדובר במהכפה של ממש. אימוני הנבחרת שיתקיימו בכל שבוע, צפויים להשתדרג עקב החסות של צמיגי מישלין לוקחת על כל נושא הצמיגים, שמאפשרת לרוכבים לרכוב בראש נקי וללא דאגות של בלאי בכל מה שקשור לאימונים בנבחרת ובמסגרותיה.

נבחרת ישראל נרגשת וכבר לא יכולה לחכות לנסות את הצמיגים החדשים בתנאי אש ועל רטוב. היא תתן לאוהדיה את המשוב הכי אמיתי וטוב על הציוד עימו היא משתמשת באירועי קצה, ובתנאים שלוקחים את הציוד לקצה ויספקו משוב אמיתי ומציאותי לערך ורמת הציוד אותו רוכש כל רוכב כביש.

 

1-088

המישלן Pro4 Endurance – הצמיג המומלץ לרכיבה בישראל: עמיד לנזקי האספלט, עמיד לפנצ’רים, מעולה לאימונים ובמשקל מצוין ליכולות אלה

 

ההליכה עם מישלין מראה שנבחרת ישראל והצוות המקצועי שלה בהחלט מכירים סומכים על המוצר, על איכותו, שמו ורמתו, וגם הרוכבים שבעי רצון ונותר רק להתחיל ולהביא את הכאב והעונה הזאת קדימה.”

מאת: אילן אולמן, מאמן נבחרת ישראל

 

אוהבים את זה? כנסו לאתר המכירות של מישלן ישראל – ורכשו צמיגים במחירים הטובים בארץ כאן: mibike.co.il