אסוס (ASSOS) הוא מותג שוויצרי המתמחה בביגוד רכיבה איכותי, יוקרתי ויקר (אם אתם מאלו שלא מכירים את התופעה, הנה המבחן שגיאחה ערך לא מזמן לסט ביגוד של החברה). החברה הוותיקה היא חברת פרימיום קלאסית: שימוש בחומרים הכי איכותיים שיש, R&D משמעותי ושלל פטנטים, פיתוחים והמצאות שהפכו ברבות הימים לסטנדרט הנהוג בתעשייה כמו מכנס הרכיבה הראשון שעשה שימוש בסיבי הלייקרה של Dupont, המצאת מכנס הביב הראשון, המצאת ה Skinsuit הראשון (חליפה לטיימטריאל) ועוד.

טוני מאייר המייסד, ראה את הכנסת הקרבון לענפי הטניס והסקי וחשב לעצמו: למה לא לנצל את יתרונות החומר גם בספורט שלי? הוא ייצר את אופני הקרבון הראשונים ב-1976 על מנת להקנות יתרון לרוכבי הנג״ש השוויצריים

טוני מאייר המייסד, ראה את הכנסת הקרבון לענפי הטניס והסקי וחשב לעצמו: למה לא לנצל את יתרונות החומר גם בספורט שלי? הוא ייצר את אופני הקרבון הראשונים ב-1976 על מנת להקנות יתרון לרוכבי הנג״ש השוויצריים

מייסד החברה, מר טוני מאייר, רצה להיות מקצוען בכביש, אך זה לא התגשם, וכחובב נלהב עם ראש מאוד יצירתי והנדסי על הכתפיים, החל בפיתוח המצאות לתחום הכביש. ההמצאה הראשונה מרשימה מאוד ונתקלתי בה במשרדי החברה: אופני הקרבון הראשונים בעולם. השנה היא 1976, ההשראה מגיעה מענף הסקי, הייצור של מספר יחידות בעבודת יד בשווייץ רחוק מלהיות כלכלי (עלות מוערכת של 15,000$ ליחידה), אך כבר ביצירה הראשונה הזו ניתן להתרשם מפילוסופיית החיים של אסוס: חדשנות ועליונות טכנולוגית, השקעה עצומה במחקר ופיתוח, שאיפה לשלמות ועליונות המוצר ללא מגבלות תמחור ועוד. גם את ההשראה ליצירת מכנס הרכיבה הראשון מסיבה לייקרה החדשני, ביחס לצמר שהיה נהוג בשנות השבעים, שאב מאייר מענף הסקי. ב-1977 מאייר כבר קיבל הזמנות למכנסי הרכיבה שלו ממקצוענים רבים ומנבחרות רבות, חלקם ביקש להדפיס על המכנסיים לוגו של חברות מתחרות… כשהוא הבין שהתפירה במוסך הביתי הגיעה למגבלות שלה, הוא פתח את החברה המשפחתית, שמנוהלת כיום על ידי רוג׳ר בנו, המתפקד גם כמעצב הראשי, וחשב על שם מתאים. אשתו, ממשפחה יווניה, הציעה את השם ״אסוס״, שמשמעותו ״ראשון״ ביוונית. כיום, 37 שנים לאחר הרגע המכונן ההוא, אפשר לומר בוודאות שהשם תפס.

משרדי חברת אסוס נמצאים בלוגאנו שבשווייץ, בחלק האיטלקי של המדינה בלב אזור מדהים ביופיו ועתיר פסגות והרים, (קלאסי לרכיבות כביש והרים), במרחק של 45 דקות מאיזור מילנו, בירת האפנה העולמית, וכמו ברוב חברות האופניים רוב העובדים – רוכבים.

 

הנוף המהמם מממלון Kurhaus בקאדמריו, כפר ציורי במעלה ההר, 20 דקות ממשרדי החברה

הנוף המהמם מממלון Kurhaus בקאדמריו, כפר ציורי במעלה ההר, 20 דקות ממשרדי החברה

 

ב-2006 כשהשתתפתי בקייפ אפיק בדרא”פ, בערך כל רוכב שלישי באירוע לבש ביב של אסוס. הישבן הפרטי שלי דגם את הביב שלהם שנה לאחר מכן, כשהחל ייבוא סדיר של המותג ארצה על ידי הרוכבת ואשת העסקים עפרה יעקובי (יבואנית מותגי אפנת פרימיום אחרים כדוגמת גוצ׳י וברברי), שהעבירה לי סט בגדים לבדיקה והתרשמות כבוחן של מגזין ״אופניים״ זצ״ל. הסט, אגב, עדיין נמצא בארון שלי ויוצא לרכיבות מעת לעת גם כיום, כמעט 7 שנים לאחר מכן.

מאז הפכתי לאחד המכורים לביבים של אסוס, אני מודה…

מי שיעבור על אלבום התמונות שלי בפייסבוק ייווכח: אם אני ברכיבה ארוכה ומאתגרת (גראן פונדו\חוצה ישראל\צ׳ימיצ׳ורי\מרתון רב יומי) אני עם ביב של אסוס. אני קונה את הביבים שלי פעם בשנה, ביום חגיגי בחנות המותג ברחוב הארבעה בתל אביב, ומפנק את עצמי לדעת לקראת פרויקט הרכיבה השנתי הבא עלי לטובה…

זה נכון שאנטומיה של אגן ונוחות ביב ואוכף הן העדפות אישיות, אך כנראה שבמקרה האישי שלי יש נוחות מורגשת ביחס לכל מותג אחר שבדקתי, ובדקתי הרבה. אותה אנטומיה אישית היא האחראית לכך שאין לי הרבה חולצות של המותג הזה. רוב גזרות החולצות שלהם צמודות ו״תחרותיות״ לי מדי, ואני בוחר חולצות רפויות יותר.

הזמנה להשקת קולקציית אופני ההרים של ASSOS

אז עם כל הרקע הזה, מה שמחתי להיות הפאנליסט שעליו הוטלה מלאכת הנסיעה לשוויץ להשקת ובדיקת ליין אופני ההרים הראשון שאסוס מייצרת מאז נוסדה ב-1976. ״להשתתף בהשקת מוצר של מותג פרימיום״ זה אומר טיסות, מלון מפנק, אוכל גורמה ויין/בירה ללא הגבלה. ״להתרשם מהליין״ זה אומר לקבל סט ביגוד חדיש ומיוחד ולרכוב איתו במסלולים יפהפיים בחו״ל עם ערימת עיתונאי אופניים מקצועיים וידענים. כמה קשה זה הולך להיות? ההזמנה מדברת על רכיבת פונדו בשטח ביום השני, במסלול אופניים מפרך עם לפחות שתי קבוצות בשני קצבים, כלומר – למוות. מתאים לי.

 

לרכוב עם עיתונאים ורוכבים מקצועיים במסלולים יפהפיים בשווייץ, כשפה בארץ לח ומגעיל? אני רוצה!

לרכוב עם עיתונאים ורוכבים מקצועיים במסלולים יפהפיים בשווייץ, כשפה בארץ לח ומגעיל? אני רוצה!

 

השקת ביגוד לרכיבת שטח – אז על מה רכבתי עד כה?

כאמור, רוכבי שטח רציניים נהנו משירותי התיווך של אסוס גם לפני הולדת הליין הייעודי לשטח אז מה זה אומר בעצם? שעד עכשיו רכבנו עם מכנס לא אידאלי? מה יהיה השוני מהליין הרגיל, ליין הכביש?

כרמז ראשון לעוצמת כוונותיה בפנייה לקהל רוכבי השטח, החברה לקחה (מידי Craft) את החסות הראשית של אותו Cape Epic, שנחשב כיום לאירוע השטח הגדול והמצליח בעולם. חולצות המובילים היומיים והמנצחים כמו גם חולצת ה-Finisher שקיבלו כל מסיימי האירוע היו של אסוס. בנוסף, בתחרות השתתפו שני צוותים של קבוצת Assos-Open, שרכבו על שלדות קרבון קלילות של Open עם ביגוד אסוס חדש: אבות הטיפוס של הדגמים שהושקו.

הגעה ל-Cademario, שווייץ

ביציאה מנמל התעופה Malpensa מחכה לי נהג מכופתר ומגולח למשעי עם אייפד שמציג בגאון את השם Nimrod Cohen. אני ממשיך להתרשם מהרמה המכופתרת כשהוא מכניס אותי למרצדס שחורה עם מושבי עור… להשקה הגעתי עם תיק קטן בלבד, קליל ואלגנטי, ללא אופניים משלי. חולפים על פני אגם קומו והכל מוריק ונהפך הררי: צוקים, יערות עד, כפרים קטנים עם גגות רעפים אדומים ומגדלי כנסיות שנבלעים בין הפסגות. הנוף מזכיר לי את אזור גארדה בו מסתיימת תחרות הטראנסאלפ, וגם השיפועים מסביב דומים.

הנהג מראה לי כפר קטן ציורי על שלוחה גבוהה מולנו: ״זו קדמריו, עיירה קטנה ויפה והמלון שלכם הוא הבניין הגדול שם בצד שמאל, נוף יפה מאוד משם, מאוד מפורסם״. אני מתחיל להרגיש שהביקור הזה הולך להיות קצר מדי. מתחילים לטפס אל עבר ההר ועוקפים כבישון עטוי מדי אסוס בשחור-לבן הקלאסי שלהם, על שלדת קרבון תכלכלה של דה רוסה. העלייה התלולה מעלה צרה, מפותלת ועתיקה. לאורכה זרועים רוכבי כביש צבעוניים, חלקם ללא קסדה. חברים, זו אירופה הקלאסית עבורי, לא מגדל אייפל או התעלות של ונציה…

המלון, Kurhaus Cademario hotel & SPA אם בא לכם לדעת, ראוי לכתבה משל עצמו: מפנק, מעוצב, משפריץ יוקרה עתיקה. באולם ההרצאות בגדים מקולקציית השטח תלויים להתרשמות, זוג אופני הרים מבוצבצים ״היישר מהקייפ אפיק״ עם מספר מתחרה, עומר ויזנטין, מנהל המו”פ של אסוס, אנדי קסלר אחד הבעלים של אופני OPEN וקווין וימארק, המייסד והמנכ״ל של הקייפ אפיק.

באירוע הושקו שלושה פריטים בלבד, פרי פיתוח של כחמש שנים: ביב איכותי ויוקרתי ושתי חולצות רכיבה, שביחד מהווים את יריית הפתיחה לקולקציית שטח רחבה יותר, שתכלול גם דגמי נשים שיוצגו בהמשך. שאלתי לגבי מכנס באגי עתידי, ובתשובה קיבלתי רק רמזים וחיוכים ממתיקי סוד, כלומר: עובדים על זה.

T Rally Shorts S7

ביב השטח, הראלי נקרא לו בקיצור, הוא בעיני הכוכב העיקרי של ההשקה. אני מניח שבעתיד יוצגו עוד דגמי שטח, חלקם פשוטים וזולים יותר, אך הראלי הוא פסגת הטכנולוגיה (והמחיר) שאסוס יודעת לייצר. הגזרה, או ה-fit בז׳רגון המקצועי, היא הרגילה: בין הרייסר ההדוק לגזרת הנוחות הרחבה יותר. הנחת העבודה היא שרוכב הרים יותר מוצק מעמיתו הכבישון, ולכן לא הלכו על הגזרה ההדוקה ביותר שיש. מזל.

הביב משתמש בשלושה סוגי בד והוא מורכב מעשר חתיכות. הבדים שאסוס מפתחת הם חלק מרכזי מהקסם של הביב בעת הרכיבה. הבד שנבחר לרוב המכנס הוא ייחודי לאופני הרים, הגימור שלו מחוספס יותר והוא עמיד יותר מהמקבילים בכביש, עם משקל סגולי גבוה במעט, הוא מכיל אחוז ספנדקס גבוה יותר למתן תנועתיות, שבמחקרים של אסוס נדרשת מאוד לרוכבי הרים שהם יותר דינמיים על האופניים. לבד גם תכונות קומפרשן גבוהות, עוד התאמה ספציפית לרוכבי השטח, שהשרירים שלהם עומדים ברעידות גבוהות מהשטח מצד אחד, ובמכות כוח ושינויי קצב מצד הרוכב המתחרה מצד שני. הבד הזה ארוג ולא סרוג (woven, not knitted), תהליך שמקנה לו תכונות עדיפות לרכיבת שטח אך יקר יותר לייצור.

 

לחדי העין מכנס השטח החדש של אסוס נראה שונה מהיצע הכביש שלהם. האם זה גם ״רוכב״ אחרת? על כך בחלק השני של הכתבה

לחדי העין מכנס השטח החדש של אסוס נראה שונה מהיצע הכביש שלהם. האם זה גם ״רוכב״ אחרת? על כך בחלק השני של הכתבה

פיצ׳רים נוספים בולטים שמאפיינים את הביב הזה כביב לרכיבת שטח הם:

  • מבנה רצועות כתפיים ייחודי לקולקציית השטח (מוצלב מאחור), כדי לייצר מינימום מגע עם העור בעת שימוש בתיק גב. הרצועות מחומר חזק ועמיד יותר, עם תיפורים עמוק לתוך בד המכנס לצורכי חיזוק
  • גובה נמוך בקדמת הביב, שמעבר לעובדה שהוא מאפשר הטלת מים בקלות, לא מציק בבטן בזמן רכינה קיצונית אל עבר הכידון במקטעי עלייה תלולים במיוחד
  • פד ייחודי בעובי הקלאסי של אסוס של 8 מ״מ עם טכנולוגיות ה-S7 מהכביש (כמו ה-Golden Gate, ה-Game Changer ועוד, ראו כתבה קודמת),  אך עם חתך מיוחד ושטח גדול יותר, במיוחד לפנים ולאחור, משום שרוכב השטח נע קדימה ואחורה על המושב יותר מעמיתו הכבישון.

עם הפיצ׳ר הבא אסוס עשתה מהלך נועז וחדשני, כמצופה ממנה. ה-Impact Pads הם זוג פדים למיגון מפוליאוריתן גמיש ואלסטי בעובי 8 מ״מ, חומר שמתרגם אנרגיה של אימפקט לאנרגיית חום. הפדים המחוררים לטובת אוורור יושבים בתוך כיס מיוחד דמוי קונכיה בתוך הביב, במיקום מדויק שמגן בעת נפילה על הגבול העובר בין עצמות האגן לישבן, מקום מוכר לחלק מהרוכבים שהחליקו ואוחזים כיום בצלקת עור משופשף כעדות לכך. הלוגיקה של אסוס היא שרוכב ישתמש במיגונים בעת רכיבות טכניות מסוכנות, ולקראת רכיבות לא מאתגרות טכנית, יוציאם החוצה. ההבטחה היא שהפדים מורגשים רק לכמה שניות ובעת הדיווש לא שמים אליהם לב. 23 גרמים של מיגון לא מסורבל, להשאיר או לא להשאיר…

ה-Impact Pads (מיגונים כנגד נפילות) הופכים את מכנס השטח של אסוס לשונה ומובחן מכל מוצר מקביל בשוק. הם גמישים, סופגים מכות בעת נפילה, מאווררים וכמעט ולא מורגשים ברכיבות ארוכות ומאומצות. הפדים של אסוס (הריפוד הפנימי) נחשבים בקרב עדת המכורים לפדים הנוחים בעולם, במיוחד כשהרכיבה מתארכת. פד השטח משתמש במירב טכנולוגיות סדרת ה-S7 העדכנית לכביש, עם חתך גדול יותר המאפשר תנועתיות רבה יותר על המושב

ה-Impact Pads (מיגונים כנגד נפילות) הופכים את מכנס השטח של אסוס לשונה ומובחן מכל מוצר מקביל בשוק. הם גמישים, סופגים מכות בעת נפילה, מאווררים וכמעט ולא מורגשים ברכיבות ארוכות ומאומצות. הפדים של אסוס (הריפוד הפנימי) נחשבים בקרב עדת המכורים לפדים הנוחים בעולם, במיוחד כשהרכיבה מתארכת. פד השטח משתמש במירב טכנולוגיות סדרת ה-S7 העדכנית לכביש, עם חתך גדול יותר המאפשר תנועתיות רבה יותר על המושב

מישהו בקהל העיתונאים שואל על המחיר המיועד למכנס והתשובה המעורפלת היא: ״גבוה״. אחרי ההרצאה שעברנו אני כבר מצליח להבין מה יכול להיות כל כך יקר בביב טכני (חומרים, שעות עבודה על חיתוך ותפירת המכנס, הפד, פיתוח של חמש שנים, ניסויים אינסופיים…), אך כמה יקר, זו השאלה. קיבלתי את הרושם שהביב יעלה לבסוף באזור המחיר של ביב הכביש המוביל, הקמפיוניסימו הקליל ועתיר הטכנולוגיה והקומפרשן, ואם כן אזי  מדובר על מחיר גבוה במיוחד, 450$ בארה״ב (כ-1,550 שקלים בארץ), שיהפוך את הביב הזה לפנטזיה בלבד עבור רוכב השטח ממוצע ההכנסה.

SS Cape Epic XC Jersey

לאסוס יש ניסיון ורקורד של מדליות זהב רבות בענף ההרים, וזאת בגלל שהם ספונסר הלבוש של נבחרת שוויץ, נבחרת ההרים החזקה בעולם. את האינפוטים של החבר׳ה הללו ושל הרוכבים המובילים בקייפ אפיק, יישמה אסוס בחולצת הקייפ אפיק XC שלה, החולצה שהם המיועדת לרייסרים, שהיא דווקא פחות טכנית וזולה יותר מבין השתיים שהוצגו.

מה רוצים החבר׳ה האלו רוצים על קו הזינוק? לבוש קל, עמיד, פשוט וללא בולשיט. הם מעדיפים משקל מופחת על פני ריבוי טכנולוגיות מתקדמות. החולצה מורכבת מ-3 סוגי בד ו-16 חתיכות בד, ולזה אסוס קוראת רמת מורכבות פשוטה יותר… הבד העיקרי קל למדי, מנדף, אך עמיד ומחוספס בגימור שלו. הבד הגמיש והמאוורר יותר נמצא לצידי הגוף, מתחת לבתי השחי ולזרועות. החולצה תימתח בעיקר לרוחב ולא לאורך, כדי לשמור על צורה ויציבות גם כשבכיסים ציוד. הכיסים עמוקים יחסית, ויכולים להכיל בביטחה ציוד רב. בקצוות שלהם פאנל בד גמיש, ולכיס האמצעי תא פנימי עם רוכסן וציפוי ממברנה נושמת אך עמידה בגשם.

ברמה העיצובית, החולצות הללו כבר פגעו לטעמי. הן מעוצבות א-סימטרי, עם פיצול אישיות למעשה: צד אחד פרוע ולא-מאולף ומשקף את D.N.A. הקייפ אפיק שהוזרק לכל חולצה, עם פסי הזברה של האפיק הדרום אפריקאי, שמזוהים עם השפה העיצובית שלו זה כבר 8 שנים. הצד השני הוא הצד הקלאסי של אסוס: צבע אחד חלק עם הבלוקים האופייניים בלבן על השרוול. כאמור, אהבתי. החולצה מגיעה בירוק זורח, אדום או שחור.

הנקודה המעניינת היא שאסוס וקייפ אפיק הלכו ביחד על מהלך שיווקי משולב. אסוס מציגים קולקציית קייפ אפיק, פריטים ייעודיים לרכיבת שטח, אותם ניתן יהיה לקנות בכל חנות או דילר אסוס בעולם. מארגני הקייפ אפיק זכו למחמאה גדולה: הלוגו שלהם מפאר ביגוד איכותי, מעבר למסגרת האירוע עצמו, כמעין תו תקן למקצועיות וייעוד המוצר.

החולצות אותן קיבלנו לבדיקה ולרכיבה הן דגמי Pre Production ללא התא שנסגר ברוכסן.יהיה מעניין לבדוק אם הרוכסן והידית שלו בדגם הסופי לא מפריעים במהלך רכיבה עם מנשא מים על הגב.

מחיר צפוי? מחיר צפוי בארה״ב: 220$.

חולצת ה-Cape Epic XC במבחן האמת בשטח. העיצוב בעל שתי הנשמות של חולצת ה-XC - קייפ אפיק נותן ביטוי לרוח המרחבים הפראית של המרוץ המפורסם מחד (פסי הזברה) ולעיצוב הקלאסי של אסוס מצד שני. אהבתי. להשיג בלבן, ירוק או אדום

חולצת ה-Cape Epic XC במבחן האמת בשטח. העיצוב בעל שתי הנשמות של חולצת ה-XC – קייפ אפיק נותן ביטוי לרוח המרחבים הפראית של המרוץ המפורסם מחד (פסי הזברה) ולעיצוב הקלאסי של אסוס מצד שני. אהבתי. להשיג בלבן, ירוק או אדום

SS Rally Trekking Jersey Evo 7

זוהי החולצה העליונה בליין השטח, והיא מיועדת לקהל לאו דווקא תחרותי ויותר טכני, רוכבי מרחקים ארוכים, טרקינג (סגנון נפוץ באירופה) ורוכבי שבילים טכניים. בחולצה הזו המתכננים קיבלו את החופש להשתגע ונטשו כל מגבלות עלות: גם כאן משתמשים בגזרה הרגילה, אך עם  6 סוגי בד ו-25 חתיכות, רמת מורכבות שניתן למצוא רק במעילי החורף המורכבים ביותר של אסוס. כל הגב והכתפיים עשויים מבד רשת תלת מימדי, מאוורר לחלוטין, עם גמישות שונה לאורך ולרוחב. תחשבו על תלת ממדי באמת, כלומר בד בעל נפח ועובי דל כמה מ״מ, שמשמש בין היתר גם לספיגת זעזועים וקפיצות של תיק גב או מנשא מים. לכיסים המתוחכמים מנגנון ייצוב אנכי, שהושג על ידי גזרת טרפז ייחודית לכל כיס ותפירה פנימית של עוד סוג בד בפנים, הם נשארים צמודים לגב החולצה גם כשהם ריקים וגם כשמלאים.

הפס מחזיר האור על הכיסים משרת את הבטיחות, אך האלסטיות שלו עוזרת לשמור על ציוד בתוך הכיסים. הוא גם אלמנט עיצובי מאוד מובחן.

חולצת הראלי תימכר בחבילה בלבד, הכוללת גם גופיית Base Layer דקיקה ומנדפת, ה-SS Skinfoil Summer. החבר׳ה של אסוס טוענים שכדי ליהנות ממלוא הטכנולוגיה של החולצה, יש להשתמש גם בגופיית שכבת הבסיס, בין היתר כדי לא לצלות את הגב בשמש (לרשת אין שום מקדם UVF מן הסתם). הליין החדש של גופיות אלו יכלול 4 גופיות שונות, בהתאמה לעונות השנה, ועם חולצת הראלי מגיעה הגרסה הקלה והמנדפת ביותר.

 

חולצת ה-Trekking Rally מעוצבת לעילא מ-6 סוגי בד ומ-23 חתיכות… במבט מקרוב ניתן להתרשם משילוב סוגי הבד השונים המשולבים בחולצת הראלי, ומהאפקט העיצובי שלו.. היא מבטיחה להיות יקרה מאוד ומלאת פיצ׳רים לרוב. עיצובה משלב חדשנות טכנולוגית מחד (גב הרשת השקוף דרכו רואים את רצועות המכנס ואת גופיית ה-base layer), וקלאסיות נקייה מאידך (שחור במגוון טקסטורות עם נגיעות צבע בסיס לא משתלטות)

חולצת ה-Trekking Rally מעוצבת לעילא מ-6 סוגי בד ומ-23 חתיכות… במבט מקרוב ניתן להתרשם משילוב סוגי הבד השונים המשולבים בחולצת הראלי, ומהאפקט העיצובי שלו.. היא מבטיחה להיות יקרה מאוד ומלאת פיצ׳רים לרוב. עיצובה משלב חדשנות טכנולוגית מחד (גב הרשת השקוף דרכו רואים את רצועות המכנס ואת גופיית ה-base layer), וקלאסיות נקייה מאידך (שחור במגוון טקסטורות עם נגיעות צבע בסיס לא משתלטות)

 

החולצה מגיעה בצבעים שחור, שחור-אדום או שחור-ירוק והיא נראית מצוין על הגוף, עם שילוב בדים שנראה גם טכני, גם עמיד וגם מהיר (כן, יש דבר כזה…) ושרוולים ארוכים יחסית וצמודים, בבד מפוספס, גמיש ונוח במיוחד. בד הרשת מאחור שקוף וניתן לראות דרכו את הרצועות הצולבות של הביב ואת שכבת הבסיס, וברמת ה-look זה נראה שונה וטוב.

מחיר החבילה שתכלול את גופיית ה-base layer ואת חולצת הראלי יהיה גבוה. כמה גבוה? מדובר על 400$ בארה״ב, כאמור, ביחד עם גופית ה-Skinfoil_S7 שמחירה בנפרד יהיה 89$. כיוון שעד היום עוד לא פגשתי את גופיית ה-base layer שתשכנע אותי שביום קיץ לוהט עדיף לי איתה מאשר בלעדיה, יהיה מאוד מעניין לבחון בהמשך את חולצת הראלי עם שכבת הבסיס הייעודית שלה בחום ובלחות הארץ-ישראלים.

 

בחלק השני נספר לכם איך הביגוד מתפקד בתנאי רכיבה שוויצריים

בחלק השני נספר לכם איך הביגוד מתפקד בתנאי רכיבה שוויצריים

את נמרוד כהן, שוויץ.

נימי (נמרוד כהן) – עז ההרים המקורית. רוכב הרים מ-93 וכביש מ-99. כתב ובחן בכל מגזין, עיתון ואתר כמעט, הגיש וערך את ליגת נביעות בערוץ 5, פינות אופניים בערוץ 10, הפיק ומפיק אירועי רכיבה וספורט שנכנסו לפנתאון הרכיבה בישראל, ממייסדי תחום הדרכות הרכיבה הטכנית בישראל, אוהב את יעל, מדבר, בירה, סטייל וחיים טובים, את הניינר שהוא קיבל בספינסור כאמבסדור, ולא נשאר אף פעם חסר מילים.