דצמבר הוא החודש האחרון בו ניתן להרשם לסמרתון! נרשמים לסמרתון ומקבלים תוכנית אימונים מותאמת אישית ל-6 שבועות ללא תשלום!

סמרתון הוא מרוץ סטייג’ים מדברי מהמם באמצע פברואר. כל מי שיירשם עד סוף דצמבר יקבל הטבה מיוחדת: תוכנית אימונים מותאמת אישית חינם למשך 6 שבועות כולל ניתוח הנתונים המגיעים ממחשב הרכיבה. זו לא תוכנית מדף גנרית לכולם אלא תוכנית תפורה אישית עבור כל רוכב, לפי תכונותיו ויכולותיו. מהרו, ההטבה מוגבלת ל-80 הנרשמים הראשונים החל מה 1 בדצמבר!

הרשמה לסמרתון

299

מה הוא סמרתון?

הסמרתון הוא מירוץ הסטייג’ים זוגות המדברי היחיד בישראל. השנה עם פרולוג במצפה רמון ביום חמישי 18 בפברואר ועוד שני סטייג’ים עיקריים בשישי ושבת. מדובר על כפר רוכבים מדוגם, עם האירוח הסמרניקי המפנק. מדובר על מסלולים קורעי רגליים עם נופי המדבר המקסימים. יש סינגלים אתגריים, דרכי 4*4 מהירות, דשדש ומהודק. הכל. מי שלא רוצה את כל הקילומטראז’ יכול ללכת על הסמרתון הבינוני ומי שרוצה את המקסימום מקבל את הארוך. עבור כולם, תחנות האכלה ממוקמות אסטרטגית בדיוק איפה שצריך כדי שתוכלו להתחרות עם בקבוקים ולא לסחוב את הבית. הכל כמובן בחורף, בדיוק מתי שאתם רוצים להיות במדבר המדהים הזה, לבושים בבגדים קצרים ונהנים… מגיעים לקו הסיום, קופצים לבריכה קטנה, לוגמים שייק או בירה ורובצים בזולה.  עוד פרטים בלינק עם מפות, פרופילים, צילומים וגם וידאו.  חשבתם שאין דברים כאלה, בטח שיש!

036-001
מירוץ זוגות מדברי – כשבמרכז גשום, תרכבו בפברואר עם ביגוד קצר, ותהנו מתקופת הכנה בעונה הכי טובה לרכיבות ארוכות

מה זה Today’s Plan ?

Today’s Plan היא תוכנה אינטרנטית שנותנת לכל אחד אימוני אופניים לפי צרכיו ויכולותיו. המטרות יכולות להיות מניצחון בארוע מטרה כמו הסמרתון ועד סתם שמירה על כושר כללי. המערכת מותאמת גם לרוכב העצמאי וגם לקבוצות. לדוגמא, קבוצת Trek Factory Racing עם קנצ’לרה, מתאמנת איתה. מאמן הקבוצה יכול לבחור מתוך אלפי האימונים שבתוכנה או לכתוב אימונים בעצמו ואילו עבור הרוכב העצמאי המערכת בוחרת לבד לפי הפרופיל האישי שלו. לאחר האימון ניתן להעלות את קובץ הנתונים ממחשב הרכיבה אל התוכנה לקבלת ניתוח מדעי. הכל זמין ואינטרנטי דרך הדפדפן במחשב או בטלפון. יש גם אפליקציית מובייל להורדה ובה גם מחשב רכיבה, גם צפיה בנתוני אימונים שבוצעו וגם בדיקה מה האימון שיש לעשות היום, כלומר What is Today’s Plan.  רוצים ללמוד עוד, הקליקו.

312

מבצע סמרתון Today’s Plan – איך זה יעבוד:

מבצע ל-80 הנרשמים הראשונים (40 הזוגות, אבל ההטבה היא פר רוכב, לא לפי זוגות) של סמרתון החל מהודעה זו: הנרשמים לתחרות יקבלו 6 שבועות חינם עם Today’s Plan (מעבר לתקופת ההתנסות הרגילה שהיא לשבועיים). איך נהנים מההטבה?

  1. דבר ראשון תיפסו בן זוג מתאים, קבלו החלטה והירשמו.
  2. אחרי עיבוד ההרשמה, כל נרשם בדצמבר יקבל אימייל שיעדכן אותו שהוא זכאי להטבה. כדי לממש את ההטבה- תעשו Reply לאימייל הזה, עם אישור של תנאי המבצע ובקשת הקוד.
  3. אנחנו שולחים אל הנרשמים שפנו קוד אישי שמוסיף 6 שבועות לתוכנה.

תרצו להמשיך את האימונים אחר כך? העלויות מזעריות: $4 לשבוע לתוכניות אימונים כולל ניתוח נתונים. חצי מזה אם רוצים רק ניתוח… אם תתחילו בדצמבר- אז לאחר 6 השבועות של ההתנסות בתוכנית יהיה לכם מספיק זמן להצטרף לתוכנית אימונים מותאמת אישית של Today’s Plan ליתרת התקופה עד לסמרתון עצמו.

(מי שלא מתכנן על הסמרתון יכול גם הוא להתנסות שבועיים חינם. לא צריך להכניס כרטיס אשראי ואין אותיות קטנות).

DCIM100GOPROG0050398.
מעלה קטורה. חובה לחוות!

 

אתה יודע מה אתה צריך לעשות כעת: להירשם לתחרות פה: הרשמה – סמרתון!

צילמו: עופר עברי, יוג’ין לויט, גיאחה, ירנין פלד, צורחה

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים