וואו, איזה שנה מטורפת היתה לנו ב BIKEPANEL! השנה הפכנו להיות מגזין האופניים שהוא לא רק המעניין ביותר בארץ, אלא גם הגדול ביותר והנקרא ביותר בישראל.

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

אבל החיים זה לא רק מספרים – יש דברים חשובים יותר

הייעוד שלנו מאז שהתחלנו היתה להיות הכי מעניינים על אופניים! אנחנו אוונגליסטים – ואנחנו כאן כדי לקדם את תרבות הרכיבה בישראל. אנחנו רוצים להביא פנים שונות, מגוונות ומעמיקות, מחוברות לרכיבה מתוך קשר עמוק לתרבות ולספורט הזה. אנחנו עושים את זה מאהבה, והיא ניכרת, וזו אחת הסיבות שהקוראים אוהבים את האתר הזה כל כך. השאיפה היא להביא את תרבות הרכיבה שצומחת מלמטה – בנישות של הרוכבים המחויבים והמחוברים ביותר לעניין, להפיץ את הבשורה שלהם ולהדביק קהלים נוספים. לחשוף את גורמי הנשמה של הענף.

אנחנו רוצים להתמיד בכתיבה חזקה, ברורה, ישירה ואמיתית, גם כשקשה. לאמר את כל הביקורת כשצריך ואת כל המחמאות כשצריך. בטווח הארוך זה הכרחי בשביל לשמר כתיבה טובה על אופניים בישראל. אי אפשר ללכת בין הטיפות כל הזמן בלי להפסיד ערכים של כתיבה אתית, אמיתית ומעניינת. רכיבת הכביש מקבלת במה יפה גם היא ב BIKEPANEL והיא תמשיך לקבל, כי היא הבסיס ההיסטורי של עולם האופנים, בעל עושר תרבותי מדהים, מירוצים מרתקים, והיא כיף טהור ומומלץ, רק לא בכבישים ראשיים…

אנחנו רוצים לעודד את תרבות הרכיבה בישראל, ולעודד את הגורמים המסחריים שתומכים בה, כדי שיהיה להם כדאי לעשות את זה ולהחזיר חזרה לענף שמפרנס אותם, ושמייצר לנו הרוכבים חוויות, אירועים, ותוכן שכדי להפיקם צריך ספונסרים. בלעדיהם תהייה רק תרבות אופניים פיראטית, שהיא אמנם הכי מגניבה ומהווה את התשתית לאהבה בענף, אולם היא לא תפרוץ לקהלים נוספים ורחבים, ואנחנו בעד אופניים לכולם. קהל הקוראים שלנו הוא הנכס הכי חשוב ויקר ל BIKEPANEL ואנחנו אסירי תודה על שאתם קוראים אותנו – ועוד יותר על כל Share שאתם משתפים את הכתבות שלנו לחברים ורוכבים נוספים. אנחנו נרקומנים של האהבה שלכם והתגובות שלכם – אז תביאו לנו מזה עוד!  🙂

כל הפאנליסטים

2013 של BIKEPANEL במספרים:

כחלק מהפתיחות שלנו אנחנו שמחים לחשוף את הנתונים של האתר לכולם:

  1. 17 – מספר הפאנליסטים באתר. אלופים בתחומם. הכותבים המעניינים ביותר בארץ על אופניים!
  2. השנה פירסמנו 225 אייטמים! עבודה קשה של המון המון שעות וימים על כל אייטם כזה, שיהיה מעניין
  3. בממוצע יש לנו כ 4 אייטמים בשבוע
  4. כ 20,000 רוכבים שונים זה מזה קוראים אותנו כל חודש
  5. ברבעון הם גדלים לכ 45,000 קוראים שונים זה מזה
  6. בשנת 2013 כולה נכנסו לאתר כ 125,000 רוכבים שונים זה מזה! 125,000. וואו!
  7. בחודש יש כ 65,000 דפים נצפים
  8. ברבעון- כ 175,000 דפים נצפים
  9. בשנה: היו אצלנו מעל לחצי מליון דפים נצפים: 536,830 ליתר דיוק. מדהים!
  10. אגב – בכל תקופה יש לנו כ 37% של קוראים חדשים שלא היו באתר קודם לכן ונחשפו אליו לראשונה. הצמיחה נמשכת
2013 pageviews

125,000 קוראים ב 2013! שזה 50% גידול משנה שעברה

בבייקפאנל תומכים 4 ספונסרים קבועים, שאנחנו מקווים שגם אתם מעריכים אותם על כך!

  1. Rudy Project – הראשונה לתמוך בבייקפאנל – עוד לפני שהיו בו חשיפות ענק להמוני רוכבים (האינטרס הפשוט של כל מפרסם). היא הכירה בחשיבות של תרבות האופניים והיא פשוט ראויה להערצה על כך! לאחרונה יש שם מגמה של יצירת מוצרי אמצע שמביאים את טכנולוגית הקצה של Rudy Project לדגמים נגישים ליותר רוכבים. הנה דוגמא במשקפים.  

  2. Michelin – יבואנית צמיגי הרכיבה, שיצאה במבצע חסר תקדים – מחירי חו”ל הזולים ביותר בישראל. היא עושה מהפכה במחירי הצמיגים בארץ והקוראים שלנו מגיבים בהתאם!

  3. Gran Fondo Israel – אירועי רכיבת הכביש והשטח הייחודיים, המשלחות לטראנס אלפ והקייפ אפיק, ומחנות האימונים של כוכב הדרום והצפון, שמתבלנים לרוכבים את הרכיבה לאורך כל השנה. הנה הכתבה האחרונה שעשינו לקראת גראן פונדו ים המלח.

  4. The SingleTrack – יבואנית ומעבדת השירות של בלמי ומזלגות Fox (בבית אורן והמסגר 17 ת”א) – הצטרפה לאחרונה ותעזור לנו להבין את הטכנולוגיה הזו, ולכם – לשמור ולתחזק את הבולמים שלכם. כנסו לכתבה ולסרט של סינגלטרק!

Untitled

הצדדים העצובים של השנה

השנה זו גם היתה השנה העצובה שבה פסקו לפעול מגזיני הפרינט על אופנים בישראל. זו תזכורת שתוכן על אופניים בישראל הוא עסק לא רווחי ולא משתלם, ומי שחושב שהסיבה היא הדפוס טועה – היו כבר יותר מחמישה אתרי תוכן באופניים שפסקו לפעול לפנינו בגלל הסיבה הזו, ולא כי היו חסרים בהם אנשים מוכשרים.  הענף הזה, וכמות הרוכבים שקוראים תוכן באינטרנט, עדיין לא מצליח לפרנס ולממן במלואו מגזין אופניים טהור, ועל כן BIKEPANEL נשען במידה רבה על התנדבות כותביו. בגלל ההצלחה במונחי חשיפה ביחס למה שהיה פה עד היום הוא כבר מצליח לממן חלק קטן מהפעילות באמצעות פרסום. מבט מהיר אל הגורמים שכן עושים גם תוכן בעולמות קשורים מגלים שהם נשענים בעיקר על ענף הריצה הגדול בהרבה, והמודל העסקי שלהם לא עוסק בתוכן אלא נשען על עסקים אחרים: הפקת אירועים, רישום לתחרויות, וחנויות מסחר.

לאן אנחנו הולכים בהיבט הזה? עוד מוקדם להגיד, ולא בטוח שנשרוד עד לשלב הזה בכלל, בגלל התובענות הקיצונית של הפקת התוכן הזה, שמעט מבינים עד כמה היא קשה. אבל בינתיים מה שמעניין אותנו זה לעשות את תוכן-האופניים הכי מעניין שיש!

 שלכם: הפאנליסטים של BIKEPANEL!