כבר 12 שנים שסינגל טרק מגבה את רוכבי FOX בישראל בשרות ואחריות. אלון שפר מסינגלטרק מעדכן על הוספת שירות חינמי חדש שיסייע לרוכבים לטפל טוב יותר בבולמים שלהם:

“לאחר בדיקה וסקר שערכנו אצל רוכבים וחנויות רבות מצאנו שנושא המשלוחים ועלותם מהווה את הסיבה העיקרית שבגינה רוכבים דוחים, נמנעים מטיפול, או במקרים מסוימים מטפלים אצל גורמים לא מוסמכים. כל אחת מהסיבות האלה בנפרד וכולן במשולב גורמות לנזק לבולמים, הסרת האחריות וירידה בתפקוד המוצר.

סינגל טרק בחרה להשתמש בשירותיה של UPS כחברת השילוח שלה היות ו UPS היא היחידה המעניקה כיסוי ביטוחי מלא למשלוחיה, היא דייקנית ומקצועית וכמו כל מוצר טוב גם יקרה: 72 ש”ח לכיוון אחד לפני מע”מ. וכך מחיר המשלוח הופך טיפול בבולם יחיד ליקר כשהמשלוח מהווה לא פעם 35% מעלות השרות כולו.

סינגלטרק מעניקה משלוח חינם כדי להקל עליכם לטפל בבולמים כמו שצריך:

  1. סינגל טרק תפרסם רשימת חנויות בפריסה ארצית שתהיינה נקודות שרות של FOX בישראל,  כאשר המשלוחים מהחנויות האלה של שני בולמים לפחות יהיו חינם!
  2. משלוח של בולם אחד או בולם באחריות יחויב בעלות משלוח לכיוון אחד בלבד!
  3. סינגל טרק תדפיס תעודות רישום \ אחריות לבולמי FOX שיחולקו בשבועות הקרובים לחנויות המוכרות אופניים המצוידים ב בבולמי FOX. בתעודה ירשמו פרטי המוצר, תאריך הרכישה ומספר החשבונית. רישום נתונים אלו שיצורפו לחשבונית הקניה המעניקה את האחריות למוצר יאפשר לנו להעניק טיפול במסגרת האחריות לרוכבי FOX. בנוסף ניתן יהיה לסרוק את התעודה ולהיכנס באמצעותה לאתר של FOX ושל סינגל טרק ולמצוא שם מידע וסיוע לגבי תחזוקה וכיול.
  4. לקוחות שיבקשו לשלוח את הבולמים שלהם עצמאית ולהיעזר בשרות המשלוחים שלנו בחינם (עבור שני בולמים במשלוח) יוכלו לעשות זאת בתאום עם סניף בית אורן.

10931359_985632654798085_5795758737806364344_n

כבר עתה יש פריסה ארצית רחבה מאוד עם עשרות חנויות:

  • רשת רוזן ומינץ.
  • רשת החנויות של CTC – טרק ישראל.
  • G BIKE ביקנעם.
  • גל גל בבנימינה.
  • מתגלגלים בשילת
  • מצמן פולג
  • אימפריאל בטבריה

אל תתפשרו על רמת הטיפול בבולמים שלכם!

אנחנו מציעים לכם הרוכבים לדרוש את תעודת האחריות שלנו בעת רכישת אופניים – ובמקביל כל לקוח שיבקש יוכל לשלוח לנו במייל העתק של חשבונית הקניה שלו ואנחנו נשלח אליכם את התעודה המלאה מסינגל טרק!

הטיפולים במעבדות הבולמים של FOX & THE SINGLE TRACK מבוצעים ע”י טכנאים המוסמכים ע”י חברת FOX בקורסים והשתלמויות הנערכים בארה”ב ובאירופה. רק במעבדות המורשות של סינגלטרק תוכלו להיות בטוחים כי כל הציוד והחלקים השונים בהם נעשה שימוש בטיפול או לתיקון תקלה היינו מקורי וייעודי, ומסופק ע”י היצרן.

טיפולים מאולתרים המבוצעים ע”י גורמים לא מוסמכים אינם ממומלצים, ועשויים לגרום לנזק ויסירו אחריות מהבולם.ST

 

למחירון החדש של סינגלטרק – לחצו כאן

לבירור או תיאום בנוגע לטיפולי בולמים אנא אל תהססו לפנות אלינו:

סינגל טרק סניף קיבוץ בית אורן: 04-8307340.

סינגל טרק סניף המסגר 17, תל-אביב: 03-6415590

 

שלכם,

צוות סינגלטרק