אנחנו מודים בשמירת הסוד הידוע הזה לעצמנו לאיזה תקופה. כן היינו אנוכיים…לא רצינו שזה יתקלקל לנו. שמרנו על זה קצת בסוד עד עכשיו, אבל “סמר בייק הוטל” הוא המקום אותו בחרו יודעי הדבר, והמקצוענים בענף לחופשה מדברית מושלמת.

כל סוד סופו להתגלות…

זה כבר 3 שנים ש”עז הרים” עורכת פה את מפגש המדריכים לדורותיהם השנתי שלה, כל שנה במסלולים שונים עם אופי אחר. רוכבי העלית של מועדון CCC היו פה, באירוח תלת-יומי וקיבלו מנה מאוזנת של מרחקים ארוכים לצד טכניקה מדברית. חבורת בוחני ורוכבי מגזיני האופניים (זצ”ל) MBA ו”אופניים” כבר ירדה לכאן לסופשבוע אול-מאונטן אגרסיבי. גם רוכבות “עז ואחות” – שמככבות בחלק מהתמונות – מגיעות לסמר מדי חורף.

כל אלו וקבוצות רבות של רוכבים, מגיעות למלון האופניים בסמר כדי לקבל את הטופ שז’אנר חופשות האופניים יכול להציע: הסינגלים הכי שווים, חוויה שלמה מרוחקת ונקייה מהציליווזציה, באופן הכי טהור, מזוקק ומושלם, כמו שרק המדבר יכול להעניק, באירוח מדריכים שמכירים אותו היטב ומראים לך את צפונותיו. זהו, הוצאנו את זה…כעת גם אתם יודעים.

09-IMG_3617

מדובר בתשוקה

זו התשוקה למדבר. למרחבים. לשקט המוחלט שרק במקום מרוחק באמת אפשר לשמוע. שקט ושלווה כאלה שהאוזן המערבית שלנו, המופצצת באותות ועומס מכל עבר, חוטפת הלם קטן כשהיא ניצבת למולו. אין למוח מענה ויכולת לתרגם את השלמות הזו של המדבר, והוא מגיב במעין זמזום ש”שומעים”, עד אשר הוא הולך ומתפוגג לאט, כאשר אתם באמת מתמזגים עם ההוויה בחופשה המדברית שלכם.

ביחד כמו עור של נחש באביב תשילו את הלחץ, העומס, הקצב המהיר מדי של החיים, ותגלו אנשים שהחליטו שבעצם אפשר אחרת, ויצאו לחפש חלוציות במקום הכל כך אחר הזה: סמר. סמר בייק טיולי אופניים, קם מתוך תשוקה למדבר ולטיולי אופניים של שני חברי קיבוץ סמר יאיר סלע (ג’ופיס) וירון דרעי, ומתוך מחשבה עליכם הרוכבים. הרעיון נולד מראיית הצורך של רוכבים מרחבי הארץ, שמגיעים לערבה דרומית לטיולי אופניים.

10-IMG_2537

אנו מציעים את כל השירותים לקבוצות רוכבים:

הדרכה, ייעוץ למסלולים, לוגיסטיקה לטיולי אופניים, שירות הקפצה לתחילת מסלול, ארוחות מותאמות ומתוזמנות לצרכים שלכם, וחדרי אירוח מפנקים בלב הערבה עם נקודת שטיפה טיפול ויחס חם גם לאופניים שלכם.

בנוסף לטיולי האופניים ולינה בבייק הוטל אנו מתמחים בשילוב לינת שטח להעצמת החוויה המדברית של חופשת הרכיבה שלכם. חברת טיולי האופניים שלנו קמה על תשתית של מרכז לימודי מדבר קיבוץ סמר, חברה מובילה בנושאי הדרכה בדגש על נושאי מדבר נגב ירדן וחצי האי סיני, למעלה מ 30 שנות הכרות עם תא השטח של ערבה דרומית והמדבר.

כחלק מהפעילות שלנו אנו בונים שבילים גם בפארק תמנע וגם במסגרת שביל ישראל. במרחב שלנו, לפני כחודשיים סיימנו את הבנייה במקטע יהל סמדר, ובחודש הבא אנו מתחילים לבנות את המקטע של נאות סמדר שחרות, ועוד פרויקטים נוספים שמתבשלים דרכנו ברשויות באזור כדי ליצור את אזור הרכיבה המדברי הרחב והמגוון בארץ.

אנחנו משקיעים בסינגלים האלה המון. הרבה מעבר לכל מה שמקובל בד”כ בבנית סינגלים בארץ, פשוט משום שאנחנו בונים את מסלולי הבית שלנו. אנחנו רוכבים בהם, אנחנו מובילים אליהם את האורחים שלנו, והמעורבות והקשר שלנו אל המרחב שלנו הם הסיבה לכך, שלא מדובר פה בקבלן חיצוני… אלא ביצירה מושקעת במיוחד. כחלק מזה, הפתרונות בשטח הם ברי קימה ועמידים לאורך זמן כשבטיחות הרוכב וההנאה שלו הם במדרגה הראשונה.

מפה

איזה סופי שבוע אנחנו מציעים?

השירות שלנו הוא לקבוצות בלבד במינימום של 8 רוכבים, ומקסימום של 20. אנחנו דואגים להכל. אתם באים לשני לילות ושלושה ימי רכיבה, המותאמים לסגנונות וצרכי רוכבים שונים:

1. סמר בייק אפיק או קרוס קאנטרי

סופ”ש של שני לילות ושלושה ימים מחמישי אחה”צ עד שבת. ניתן להתאים את רמת האינטסיביות לקבוצה. אופי המסלולים הטכניים דומה בין ה XC לאפיק, רק המרחקים והקצבים שונה: ב XC תקבלו אותו דבר, רק יותר קצר ויותר רגוע… באפיק תקבלו שלושה ימי רכיבות אינטנסיביות בהדרכת סמר בייק טיולי אופניים במדבר כגון: שביל ישראל עם תצפית מדהימה על תמנע, ירידה מטריפה לערבה, סינגל תמנע, סינגל גרופית ועוד כמה דרכים בין לבין.

08-IMG_3492

2. טיול משולב לינת שטח ולינה בסמר

בנוסף על סדרת המקומות המטריפים המפורטים מעלה (שביל ישראל, תמנע, הסינגלים הבנויים עם האלמנטים הייחודיים שלנו) – פה מוסיפים לינת שטח בבאר מילחן עם ירידה מטריפה לערבה… בחניון הלילה יחכו לנו מרק חם, פויקה, בירות ומקלחת שדה עם פינת זולה מחצלות ומזרנים.

07-843846_520252434686874_2052506866_o

3. סופ”ש אול מאונטיין

יש לנו מסלולים חבל”ז לאול מאונטיין: נביא אתכם ליופי של אלמנטים, אחלה קפיצות, וברמים שאין כאלה דברים בשביל ישראל, ברכיבה ייחודית על שכבת בולבוסים, נקב גמלים,  קו מצוק מדהים, ומסלולי ירידה מאתגרת במיטב פרשנות ה AM לערבה ועוד סינגלים מקומיים…

11-IMG_1977

4. חופשת אופניים למשפחות

טיולים הכוללים סופ”ש מרוכז עם סדנה טכניקה בשירות הבטיחות לכל המשפחה בפארק תמנע כולל רכיבה לאילת דרך באר עברונה דקלי דוםובריכות הפלמינגו, ניתן לשלב קורס צלילה חופשית באילת או סתם שנרוקל בשמורת האלמוגים. התקשרו ונתאים לכם את החופשה המשפחתית המושלמת בשבילכם.

03-812802_520252314686886_541236652_o

מה זה כולל וכמה זה עולה?

קבוצה תפתח ב 8 ותנעל ב 20 משתתפים. מחיר למשתתף 1500 ₪.(מעל 10 משתתפים הנחת קבוצה). הרעיון הוא שאתם מקבלים פה חבילה מקצה לקצה: אתם באים עם ציוד אישי, אופניים, קסדה, וזהו! אנחנו דואגים לכל השאר:

  • תפריט מלא (וטעים – בדוק!)
  • לינה בחדרים נעימים של מלון הרוכבים (בכל חדר 3 מיטות, מטבחון ומקלחת חמה)
  • הובלה והדרכה  צמודה שלנו – בהתאם למסלולים המפורטים מעלה
  • רכב ליווי וחילוץ
  • בירה בסוף רכיבה
  • זולה מפנקת עם כל מה שרוכב צריך בסוף יום רכיבה
  • ליקירותיכם (האופניים) ארגנו פינת שטיפול ומכולה נעולה לאחסון

 חבילת הפרימיום – לאלה שרוצים להתפנק עד הסוף. בתוספת של 500 ש”ח למשתתף בקבוצה, נאכל נתחים איכותיים על הגריל, בארוחות הערב וארוחת הסיום תלווה אותנו בירה הוגרדן האיכותית. מעבר לשדרוג כל הארוחות  במתחם הזולה יעמוד לרשותכם בר קפה אספרסו מקצועי מבית מאורו. בר מיצים שכולל מסחטת הדרים, סוחט ירקות/פרות קשים ובלנדר מקצועי עם סלסלת פרות ירקות שמתחדשת כל הזמן. בחבילת הפרימיום המתחם ייסגר לרשותכם ולא יהיו קבוצות נוספות, אנחנו נהיה כאן רק בשבילכם ולמען החוויה שלכם.
12-IMG_4017

אתם מוזמנים!

לכל החבילות, לכל הסגנונות, ולכל האורחים שלנו – אנחנו מזמינים אתכם ומבטיחים שתרכבו על מסלולים שאין דברים כאלו ותסיימו עם ים חוויות וחיוכים… מעוניינים בחופשה מדהימה לקבוצת הרכיבה שלכם? השאירו פרטים פה בטופס מטה או ונחזור אליכם, או התקשרו אלינו כדי לקבל פרטים נוספים:

כל התמונות מאת: נועה לוריה – עז ואחות