אני פריק של נוחות: רוכב על שלדת טיטניום סופגת כבר שנים, האוכף שלי מרגיש כמו כורסא, ואני לא מוכן לסבול שום אי נוחות בציוד שאני לובש או בא איתו במגע… משום מה נחשפתי למוצר הזה – ריפודי ג’ל לסרט הכידון רק לאחרונה, כשקראתי שהמקצוענים שמים את ריפודי הג’ל האלה במירוצי פאבה כגון הפריס-רוביי. לשמחתי הרבה CTC / טרק ישראל, מייבאים לארץ סרט כידון שמגיע עם תוספת הריפודים האלה והוא נמכר בחנויותיהם במחיר של 182 שקלים.  

בקופסא

מגיע סרט הכידון שהוא כלשעצמו אינו ייחודי מעבר לעובדה שהוא מהסוג האיכותי, אולם אין לו ריפוד נוסף כלעצמו. וכן 4 צינורות שקופים חתוכים לאורכם שאותם מציבים מתחת לסרט הכידון. בנוסף החבילה כוללת פקקים לסגירת הסרט בקצה הכידון. הסרט עצמו ארוך מאוד והוא מכסה לחלוטין כל צורך בהארכה עקב התעבות הכידון. את ארבע שרוולי הג’ל מתקינים מתחת לסרט בארבע נקודות המגע של הידיים עם הכידון: שני חלקי הכידון העליון ושני הדרופים. לאחר שחותכים אותם לאורך המתאים לכידון מלפפים את הסרט עצמו והג’ל ירפד לכם את הרכיבה מתחת לסרט. 

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

ברכיבה

בפשטות אומר המוצר הזה שידרג לי את תחושת הכידון ושיפר אותה משמעותית. הכידון שלי אינו מסוג Over Size וגם אינו שטוח בחלקו העליון: זהו כידון קטן קוטר וקל משקל שהיה עטוף בסרט דקיק רגיל. ראשית ברגע שהחלפנו את הסרט המקורי בסרט של בונטרגר וצינורות הג’ל, הדבר עיבה את קוטר האחיזה, דבר שכלשעצמו הוסיף נוחות. שנית, כמובן שנוסף ריכוך והמגע עם הכידון רופד ונהייה נעים הרבה יותר עקב השפעת הג’ל עצמו. 

חסרונות?

תלוי למי: מי שיש לו כידון Over-size או בעל קוטר עבה מלכתחילה יווכח שהתקנת הג’ל דווקא מעבה אותו לעובי קצת גדול מדי. כלומר למי שלא התחיל עם כידון צר (כמו שלי), ההתעבות יכולה להיות מוגזמת ולפגוע קצת בפידבק שמספק הכידון.
אולי תוספת של משקל קטנה שבהערכה גסה היא סביב הארבעים גרם. הריפוד קיים אבל אל תצפו לאיזה שכבה עבה מאוד שאתם ממש שוקעים לתוכה – אם הייתי באמת רוכב על פאבה מטרטר עצמות נראה לי שהייתי שם שכבה כפולה, אולם לארץ ולרכיבות אספלט רגיל שכבה אחת מספיקה.


קבלו את ערוץ האופניים של בייקפאנל בטלגרם


לסיכום

מתברר משיחה עם רוכבים שמחזיקים במוצר כבר זמן רב שהוא ממשיך להחזיק בתכונות השיכוך שלו גם אחרי שימוש לא קצר. המוצר הזה מעולה, ולמרות האלטרנטיבה של התקנת סרט עבה ואו כפול, לדעתי אלה 180 שקלים שהם מהמוצדקים ביותר שתוכלו להשקיע באופניים שלכם. 

 יבואן: סי.טי.סי Trek ישראל, 1-599-500-689, http://www.ctc.co.il