הסוחבים בשקיות ודאי נפלו מהכסא כשהצגתי בפניכם בכתבה קודמת את אופציית הארנק הסטייליסטי של רפא ודומיו ב 60$ אמריקאי (גיי פאוצ’ – או ארנק רכיבה איכותי לכבישונים?). מאחר וכך וכדי לסיים את העבודה עם אירוע לבבי, הבאנו הפעם אופציה נוספת שעולה 90 דולר!

זה מוצר איכותי, שהתאמתו היא בעיקר לרוכבי כביש מינימליסטיים ופחות לרוכבי שטח מרובי ציוד. הוא קטן מידות ויאחסן את כרטיסי האשראי שלכם, הכסף הקטן, מפתח, ו… SIM card! למה SIM? שאלה טובה, שאלנו את עצמנו, ופנינו ל Bellroy שהעבירו אלינו למבחן את ה Elements Pocket – ארנק קטן ואטום שישמור על השטרות שלכם בנפרד מהזיעה שלכם (או הגשם) ברכיבה, וקיבלנו תשובה: “קו מוצרי ה Elements שלנו מתאים לטיפוס ההרפתקני. אנחנו מבינים שרבים מהאוהדים שלנו יוצאים להרפתקאות בחו”ל, אז החלטנו להוסיף מקום ל SIM כדי לעזור להם להיות מוכנים טוב יותר להרפתקאה הבאה”. את הסלולר הוא לא יוכל לקלוט לתוכו מפאת גודלו.

1-033

 מי היא Bellroy?

זו חברת ארנקים שהכריזה דבר שכל גבר יאהב לשמוע: “אנחנו נרזה לך את הארנק”. וכמו ששמעון פרס אמר בסרט שלו “שלא יספרו לך שטויות – כל אחד רוצה שיאהבו אותו”, כך גם אפשר להצביע על עוד תכונה אנושית גברית ואוניברסלית: “שלא יספרו לך שטויות – אין גבר שאוהב שהארנק שלו מתנפח, ומתמלא בשטויות ומפריע במכנסיים”.

הם אוסטרליים ומייצרים בהודו, ויש להם טון של סטייל באתר: http://bellroy.com/.

משלוח לישראל עולה 8 דולר, וזמן הגעת המוצרים הוא בין שבוע לשישה שבועות. בארץ אפשר למצוא את הארנקים שלהם ברשת Top Tik – באיזור המרכז בעיקר.

1-046

למה בכלל ארנק רכיבה?

זה עניין של כבוד עצמי: אם אתם עשירים, יפים, ומוצלחים, רוכבים רק עם Asus, אז לא יתכן שיראו אתכם מניחים את אופני הקצה היקרים שלכם בהפסקת קפה ברכיבה, ומוציאים מהכיס האחורי שקית ניילון מרופטת או איזה אלתור חסר סטייל. זה כמו לקנות חליפה יקרה, שעון ממותג מרשים, ולהכנס לסגירת העסקה הבינלאומית הבאה שלכם עם נעליים מרופטות… אתם צריכים את ה Elements Pocket.

וכל השאר? ובכן מחיר בצד, מדובר במוצר נוח וקטן שבאמת שומר על כרטיסי האשראי והכסף, לא תופס מקום כמעט בכיס הרכיבה, והוא נוח.

1-032

ארנקון עמיד ואטום לספורטאי Outdoors

מדובר בארנק קטנטן שלא יכיל את הסלולרי שלכם. יש גם דגם נוסף גדול יותר בשם Elements Travel שיכול להכיל גם נייד ודרכון, ועוד דגם קטן יותר שהוא רק שרוול לאשראי ושטרות בשם Elements Sleeve.

היצרן מתאר את התכונות הבאות:

  • מתאים ל 4-15 כרטיסים
  • גודל: 10×7.4 ס”מ.
  • רוכסן עמיד למים
  • כיס פנימי לשטרות מקופלים
  • מקום למפתח
  • שטרות בקיפול לשלושה חלקים מייצרים ניהול מקום אופטימלי
  • העור – עמיד למים
  • 3 שנות אחריות

1-042

הוא קטן עד כדי כך שצרור מפתחות מלא כבר ינפח אותו מעבר למומלץ אבל כנראה שהפרדת השלט של הרכב והכנסתו תהייה אפשרית. התחושה שהוא נותן הוא של עור קשיח ולא עור גמיש כמו הארנקון הקודם שהצגנו בבייקפאנל, וגם הרוכסן אינו קליל ומהיר – בשם האיטום למים כנראה.

שאלתי את Bellroy איך הם מצדיקים את המחיר, שהם ודאי יסכימו שהוא על הצד הגבוה של הסקאלה, והם ענו “אנחנו רוצים שארנקי Bellroy תפעל הרבה שנים, לא רק 12 חודשים. אנחנו מעוניינים שהארנקים שלנו יהיו חלק ממסע עם הלקוחות שלנו, יפתחו אפיונים ויאפשרו להם להסתכל אחורה עם זכרונות חמים. אנחנו גם מאוד מקפידים על הדברים הקטנים, הפרטים שעושים את ההבדל, ובעיקר אנחנו מציעים איכות, מוצר בעבודת יד שעוזר לאנשים להפחית את הבלגן בכיס ובחייהם.”

1-Bellroy - ארנק

סיכום

אי אפשר להתעלם מהמחיר הגבוה. המאוד גבוה. מה שאומר שמראש זה לא מוצר שמיועד לכולם – מדובר על מוצר יוקרה שמכוון לאלה שלא צריכים להטריד עצמם על זוטות כמו רמת ההוצאות שלהם, או למי שבאמת נמאס לו מהמטבעות המתפזרות בכיסים והשקיות המכוערות והלא נוחות שהוא סוחב, עד כדי כך שהוא מוכן להוציא איזה 350 ש”ח על זה.

מעבר לכך – אכן ארנקון קטנטן המבוצע בצורה איכותית ונותן מענה לצורך אמיתי של רוכבים. והסיבה שהבאנו את המוצר הזה לידיעתכם היא בעיקר כדי להמליץ לכם להשתחרר מהשקיות ולעבור לארנקון או פאוץ’ קטן ויפה.

האם זה המענה הספציפי שתבחרו בו או ששוב תעוטו על Deal Extreme, ועל התגובות לכתבה הזו עם התואנה שיש מלא פאוצ’ים בדולר וחצי? נראה…

בחן וצילם: גיאחה