הכירו את חנות האופניים “סיגמא” הנמצאת בצומת מגידו. סיגמא הינה הנציגה האזורית של מותג אופני KTM, שמקדם את תרבות הרכיבה בארץ.

אנחנו מפרגנים להם עם מספר כתבות שיחשפו את חלק מ 14 החנויות שמוכרות את המותג, וכדי שאתם תדעו איפה אפשר להשיג את אופני KTM.

1-1

סיגמא במגידו – חנות משפחתית

גל נווה, אבי המשפחה שהקים את החנות לפני כ4.5 שנים, עבד במכירות בתחום הפלסטיקה. אחרי שנים של עבודה כשכיר החליט ללכת על החלום ולעבוד כעצמאי בתחום שבאמת מרגש אותו. גל מגיע עם נסיון של 15 שנה באופניים, בכביש ובשטח שקדמו להם שנים של רכיבה על אופנועי שטח (נחשו על איזה מותג…?).

החנות מנוהלת ומתופעלת ע”י המשפחה. השם סיגמא- לפי השמות הפרטיים של המשפחה: סיטאר, גל, מיי אל ואיריס. איריס אחראית על ניהול הקבוצה של החנות, הנהלת חשבונות, קשר עם הלקוחות, שיווק ועוד. מי אל הבת היא רוכבת עלית בכביש ומספונסרת ע”י אופני KTM. מי אל עוזרת במכירות ובקידום הקבוצה. סיטאר אחראית על הצילום ותיעוד האירועים שמארגנת החנות ופעילות מיוחדות של הקבוצה.

2-2

פלטפורמה לעשייה רחבה ותרומה רבה לענף ולתרבות הרכיבה המקומית

החנות מנהלת קבוצת רכיבה שנקראת ECO TEAM שמאמנים אותה רועי שיפרון ומי אל נווה. בקבוצה יש כ40 רוכבי כביש. כמו כן יש קבוצת שטח לילדים- בה משתתפים רוכבים מהכפרים באזור לצד ילדים מהמושבים והקיבוצים מסביב. את קבוצת הילדים מאמן רוכב העלית בנימין שמידט. המועדון כך גל מגדיר אותו הוא “המשפחה המורחבת שלנו”. הקשרים במועדון כבר מזמן עברו את יחסי הרוכבים – חנות – מאמנים.
בנוסף מארגנת החנות מספר תחרויות בשנה: שתי תחרויות סייקלוקרוס בחורף בשטח הצמוד לחנות ואת אליפות ישראל במרתון אופני הרים. תחרויות אלה מתקיימות בעזרת מתנדבים מהקבוצה וגופים מסחריים שונים שהבולט בינהם הוא KTM שעוזר פיזית וכלכלית בקיום ארועים אלה. החיבור עם KTM מוגדר כמוצלח ביותר. אחרי נסיון עבודה עם מספר מותגים אחרים, כשלובינסקי החלו להביא את המותג היה ברור לצוות החנות מההתחלה שזה המותג שהכי מתאים לאופי החנות שלו. איכות השלדות, בחירת החלקים, הגימור של האופניים בשילוב הגב הרחב של יבואן ענק נראו מבטיחים. ואחרי תקופה קצרה של עבודה משותפת בה הצטרף לרשימה גם השירות חסר הפשרות  שהיווה סטנדרט חדש בענף היה ברור שזו תחילתו של רומן ארוך טווח. כיום KTM הינו המותג המוביל בחנות.

3-3

סיגמא מנסה להתמקד ולייחד את עצמה סביב תחום הכביש אך כמו רוב החנויות בארץ, רוב האופניים שמכרות כרגע הן אופני שטח. החנות משרתת את רוכבי עמק יזרעל והכפרים של וואדי ערה ורואה את עצמה כנקודת חיבור חשובה לאוכלוסיה הערבית והיהודית באזור. מיקום החנות, על עורק תחבורה ראשי, מזמן לה גם לא מעט חבר’ה שעוברים “על הדרך”. חלקם משלבים את המעבר בחנות במסלול נסיעתם וחלקם מגיעים במקרה ונכנסים. המיקום כאמור בצומת מגידו מהווה עבור החנות את אחד מהנכסים העיקריים שלה כעסק שקולט קהל מגוון.4-4

מבט קדימה:

בשנה הבאה תקיים החנות שני מרתונים, האחד בחול המועד סוכות והשני בחול המועד פסח!
תחום הייבוא גם על הפרק. סיגמא בדומה לעוד חנויות עצמאיות תחל לייבא אביזרים ופרטי לבוש כדי להגדיל את הרווחים מצד אחד ולאפשר מחיר אטרקטיבי מצד שני. התחום החשמלי בשטח כנראה ימשיך לגדול ולפי המכירות של אופני KTM חשמליים ב2014, גל והצוות מאמינים שהמגמה החשמלית רק תמשיך ותתעצם.

 

5-5

בואו לבקר, להתרשם מהאופניים של KTM, ואולי להתחדש בזוג אופניים חדשים:

– שם החנות: סיגמא
– כתובת: תחנת הדלק דור אלון בצומת מגידו – בתחילת כביש הסרגל לכיוון צפון
– אתר אינטרנט: http://www.sigmabikes.co.il/
– שעות פעילות: א’ עד ה’ 9:00-19:00, יום ו’ – 08:00 עד 16:00
– טלפון:   04-9591211

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

אולי תתעניינו בכתבות נוספות על KTM ב BIKEPANEL: