צמיגי ה Pro4 אנדיוראנס של מישלן הם צמיגים קלילים במשקל של 230 גרם בלבד, עם רמת עמידות גבוהה במיוחד. הם תוכננו כך שאתם תוכלו לרכוב איתם הרבה יותר קילומטרים עם הרבה פחות פאנצ’רים, ויצא להם טוב: הצמיג הזה שהוא יורשו של המישלן קריליון (הקריליון הוא למעשה אותו הצמיג כמעט אלא שהפרו4 אנדיוראנס הוא שיפור הדרגתי שלו) והוא אחד הבולטים בקטגוריה.

Pro4 אנדיוראנס הוא הצמיג המתאים ביותר לרוב רוכבי הכביש בישראל: אמין, חזק, עמיד לאספלט הגרוע, ויאפשר לכם לצאת לרכיבה בראש שקט. בישראל, נוסף על אספלט רב שברים ותיקונים, ישנה בעיה נוספת: החום. האספלט סופג חום ומגיע לטמפרטורות גבוהות במיוחד, מה שמצריך עוד יותר מבמקומות אחרים צמיגים קשוחים ועמידים.

זה מה שהיה ל BikeRadar להגיד במבחן שבו המישלן לקח 5 כוכבים:

“The benchmark for fast, tough training tyres. Excellent mileage adds value”

מה קנס המשקל על העמידות הזו? אין!

הצמיגים הקלים ביותר שאינם צמיגי תחרות שוקלים בד”כ 200-230 גרם. צמיגים עמידים במיוחד המתוכננים לתת רמה גבוה במיוחד של אמינות נגד פאנצ’רים, כגון בונטראגר הארד קייס (335 גרם), ספשלייזד רוביי-ארמדילו-עלית (305 גרם), קונטיננטל גייטור-הארד-של (250 גרם), מקסיס ריפיוז (280 גרם) – כולם כבדים בהרבה ועם ביצועים דינמיים שמתאימים למשקל גבוה יחסית.

לא חייבים להקריב את כל איכות הרכיבה בשם העמידות: Michelin Pro4 Endurance שוקל רק 225 גרם! ההשפעה של הפרש משקל של 75-100 גרם על התגובתיות והתנהגות הכביש של האופניים שלכם היא לא פחות מדרמטית, כיוון שמדובר במאסה מסתובבת, שכוחות האינרציה גורמים לה להכביד על ביצועי האופניים בכמה דרגות יותר מאשר אותו משקל הנוסף לשלדה למשל. אם חשובה לכם האמינות ומיעוט פאנצרים – Michelin Pro4 Endurance במשקל של 225 גרם הוא הצמיג שלכם.

1-088

מה קנס המחיר על השילוב הבלתי אפשרי הזה בין משקל לאמינות? אין!

יבואנית מישלן לישראל (קוגול יוניטרייד בע”מ) מאפשרת לכם לרכוש אותו בארץ, אולם במחירי חו”ל. יש הנחה מיוחדת לקוראי BIKEPANEL בלבד: במקום 271 שקלים תשלמו 217 שקלים שהם 20% הנחה!

כדי לממש את ההטבה הכנסו עכשיו לאתר המכירות הישיר והייעודי לרוכבי אופניים שהקימה מישלן ישראל, בצעו תהליך רכישה – ובמהלכו הכניסו את קוד ההנחה “BIKEPANEL” בשדה המתאים. צמיגי מישלן ישלחו אליכם הביתה במחיר האטקרטיבי של קוראי בייקפאנל בלבד.

כמה זמן אתם עם הצמיגים הנוכחיים שעל הגלגלים שלכם? האם אתם עדיין על אותם צמיגים עליהם ביליתם כל החורף? לא טוב… הצמיגים מאבדים עם הרכיבה מצורתם המקורית, ואיכות הרכיבה, האחיזה והביצועים שלהם מדרדרת עם הזמן. כנסו ל mibike.co.il ותהנו מההנחה, ומצמיגים שישדרגו את חווית הרכיבה שלכם.

לרכישת צמיג פרו4 אנדיוראנס ב 20% הנחה לחצו פה