הכירו את קבוצת אופני הכביש Rubilife-GSG שאותה מאמן זוהר רובין, והוא גם מנהל אותה ומספק את המעטפת הלוגיסטית המלאה – רכבי ליווי, מחנות אימונים, וכמובן את ביגוד הקבוצה מתוצרת יצרנית הביגוד האיטלקית – GSG. אם אתם מחפשים קבוצת רכיבה איכותית ומהנה, אתם מוזמנים לרכיבת התנסות!

Rubilife-GSG - קבוצה של חברים!

Rubilife-GSG – קבוצה של חברים! להצטרפות התקשרו לזוהר בנייד: 054-7372007

המוטו של הקבוצה – קבוצה של חברים!

דיברנו עם זוהר ועם חברי הקבוצה: “זו קבוצה שחברים בה לא בעיקר בשביל תחרויות אלא בשביל הרכיבות עצמן. יש תוכנית אימונים מסודרת, עם מעטפת ליווי, ביגוד, וכל מה שקשור בתפקוד של קבוצות מסודרות, אבל רוב החברים מחפשים את החברות, את הרכיבה המקצועית, ואת האימונים החד יומיים. לצדם כמה חברים משתתפים גם בתחרויות איגוד האופניים, אבל זה לא הדבר העיקרי בקבוצה הזו.

אווירה חברותית ותומכת - ישראל חילו, וחיים ביטרן נהנים גם בהפסקות

אווירה חברותית ותומכת – ישראל חילו, וחיים ביטרן נהנים גם בהפסקות

מעבר למוטו המקצועי ולמעטפת של האימונים העצימים נושא הבטיחות הוא מרכזי וחשוב: אנחנו מאוד מקפידים על נושא הבטיחות. מחכים, לא משאירים רוכבים לבד לתקופות ארוכות בין צומת לצומת. יש לנו ברכב את כל הציוד, הכלים ומה שצריך כדי לתת שירות מעולה לרוכבים. אנחנו מקפידים על כל נושא הסימונים (מפגעים בכביש, האטה, פניות וכו’) ומנחילים את זה לקבוצה – זה לא פשוט להדריך קבוצות גדולות ושכולם יעשו את זה. זה מאוד חשוב לנו.”

מקפידים על בטיחות וסימונים - שי מיטרני מסמן...

מקפידים על בטיחות וסימונים – שי מיטרני מסמן…

תוכנית האימונים והרכיבות

זוהר רובין: “מטרת תוכנית האימונים היא להכין את הרוכבים לאירועים השנתיים הגדולים שלנו: הגראן פונדו למיניהם ולמחנות האימונים של הקבוצה. לצדם יש כמה חבר’ה שמשתתפים בכל מיני אירועים בחו”ל, אז העונה נבנית בצורה כזו שאנחנו בונים את עצמנו להגיע לאירועים בצורה הכי טובה שאפשר. לכך מכניסים את השפעות מזג האוויר והעונות הנוחות לרכיבה: בחודשי הקיץ מקפידים לא לרכוב בשעות החמות.

שי מיטרני, גיל מוסקוביץ ודורון אלגזי

שי מיטרני, גיל מוסקוביץ ודורון אלגזי

האימונים הסדירים הם בשבתות בכבישים הפתוחים. רוב הרכיבות הן באיזור המרכז – בין בית שמש לזיכרון. ביום שבת נצא תמיד לאימון נפח ארוך, בסביבות ארבע-ארבע וחצי שעות, בכל פעם ממקום אחר: טל שחר, עינת, מול זיכרון ועוד… אנחנו רוכבים בכל הארץ.

בימי שישי, פעם בשבועיים יוצאים מ Airport city ל”סיבוב הבית” – שוהם, מודיעין, קפה חובה בלטרון, רמלה וחזרה לאיירפורט, כשעתיים וחצי.

ענת ארז, בועז שפריר, מיקי אוחיון, ישראל חילו, מארק כץ

ענת ארז, בועז שפריר, מיקי אוחיון, ישראל חילו, מארק כץ

בימי רביעי בבוקר אנחנו בראש ציפור. האימון ביום רביעי בראש ציפור הוא אימון טכני, מהיר מאוד, ומאוד חשוב לקבוצות כביש. “הרבה קבוצות מתרכזות ברכיבות נפח בחוץ, אולם הרכיבה הזאת באמצע השבוע חשובה בעיני מאחר והיא נותנת טוויסט מקצועי: המסלול מחייב ריכוז מתמיד לאורך כל הרכיבה, התמודדות עם מפגעים סביבתיים רבים במהלך התרגילים הקבוצתיים מה שמאד מסייע לחשל את החבר’ה ומחדד מאד את השליטה והתגובות לאירועים” אומר זוהר.

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

פעמיים-שלוש בשנה יוצאים למחנות אימונים (בד”כ באביב ובסתיו) וחוץ מזה יש הרבה רכיבות חד יומיות מיוחדות שבהן מגוונים בנסיעה לרכיבה אפית בצפון או בדרום כדי לשבור שגרה.

הרכיבות החד יומיות שוברות את שיגרת האימונים במסלולים הנפוצים ומשדרגות את המגבלות, תמיד קצת יותר מרחק וקצת יותר טיפוס מהרגיל. מרגיש ממש כמו קפיצה חד יומית לרכיבה בחו”ל.

נדב ארז ודורון אלגזי

נדב ארז ודורון אלגזי

“אני רוצה לדבר על זוהר”

ענת ארז בקבוצה כארבע שנים: “אני רוצה לדבר על זוהר. אח”כ אני אדבר גם על הקבוצה, אבל קודם כל על זוהר, כי בעיני הרוח של הקבוצה זה הרבה מאוד בזכותו. הוא מאמן יוצא מן הכלל במובן הזה שהוא קורא את האנשים בצורה דינמית. גם תוך כדי רכיבה, גם עונתית, והוא יודע לתת מענה אישי לכל אחד”.

משמאל: זוהר רובין, יורי גרנובסקי, ענת ארז

משמאל: זוהר רובין, יורי גרנובסקי, ענת ארז

“רובם פה הם בגילאי מאסטרס ויש לנו תקופות שאנחנו פחות בעיניינים, עקב נסיעות, עבודה או לא עלינו פציעות. זוהר יודע להחזיר את האנשים פנימה, תוך כדי רכיבה יודע לתת את הקשב שצריך, יודע לשחרר את החזקים מלפנים איפה שצריך ולתת גם להם את האופציה להנות, ובעיני היכולת שלו לדעת בכל רגע נתון מה קורה בתוך הקבוצה מאחורה ומקדימה היא יכולת מופלאה שנובעת מזה שיש לו ניסיון אדיר. אני מאוד מאוד סומכת עליו. על הבחירות שהוא עושה, על הנתיבים, האימונים על דרגות הקושי של המחנות אימונים. תמיד אני מרגישה שזה מותאם בצורה ממש אופטימלית. הדגש של בטיחות הוא מאוד מאוד גדול בקבוצה שלנו ובאמת “טפו, טפו” הכל בסדר. זהו אווירה מאוד חברית, אווירה מאוד תומכת.”

בכל רכיבה - רכב ליווי לבטיחות ומעטפת לוגיסטית

בכל רכיבה – רכב ליווי לבטיחות ומעטפת לוגיסטית

איתי בכר, בקבוצה כבר חמש או שש שנים, מספר: “כן, בקבוצה הזאת אני ותיק. היינו בהתחלה עם רזניק ומורן. מורן עכשיו באוסטרליה, אח”כ רזניק ורחבי, התחלף לרחבי ולזוהר, זוהר נשאר. מדובר בקבוצה של רוכבים חזקים שיודעים לרכב בצורה מסודרת, במשמעת. עוצרים לקפה כשצריך, יש תחרות איפה שזוהר מגדיר שיש תחרות וכל השאר רכיבה בסבבה, בכיף, עוזרים לאחרונים ומחכים.”

image017

מארק קריגר בקבוצה בערך ארבע שנים: “הקבוצה בעבר נקראה “סונטו” ואחרי מעט גלגולים זוהר לקח חסות מלאה על הקבוצה עם רובילייף – GSG. בימים של סונטו מבחינה לוגיסטית הייתה תורנות של רכב ליווי, תורנות של מי מביא מים ואוכל וברגע שזוהר לקח את ניהול הקבוצה, הוא לקח את הכל על עצמו: גם את הרכב, גם את המים וגם את כל הלוגיסטיקה שמסביב. זה הוריד מאיתנו הרבה… זה שיפור עצום וזה יאמר לזכותו של זוהר. עכשיו כל מה שיש לנו זה פשוט לבוא ולרכב בלי לדאוג לכל המסביב.”

מארק קריגר - "פשוט לבוא ולרכב בלי לדאוג לכל המסביב"

מארק קריגר – “פשוט לבוא ולרכב בלי לדאוג לכל המסביב”

להצטרפות (לרוכבים מנוסים)

רוכבים מנוסים (לא למתחילים) יכולים להצטרף לאימון התנסות אחרי תיאום עם זוהר, שיוודא התאמה לקבוצה. מלאו פרטים:

    פנייה למאמן/קבוצה:

    מאמן/קבוצה