*כתבת חסות

אנחנו שמחים וגאים להציג את Rudy Project ישראל – נותן החסות הראשון שלנו!

למעשה הם נותני החסות שלכם – הקוראים של BIKEPANEL, משום ש  Rudy Project ישראל משפרת בצורה ישירה את חווית המשתמש והעיצוב של האתר שאתם קוראים – ועידכון ראשון כזה כבר נכנס בזכותם לעמוד הבית והחלק העליון של האתר ויאפשר הצגה ברורה יותר ויפה של הכתבה העדכנית ביותר שפורסמה.

 

מדובר לא רק ביצרן איטלקי איכותי עם מוצרים מעולים, אלא גם באחד היבואנים האיכותיים והמוערכים ביותר שיש בענף האופניים: יבואן שמספק ללקוחותיו רמת שירות ברמה גבוהה במיוחד, שמחזיק מלאי וחלפים שמבטיחים לכם שימוש ארוך שנים במוצר שקניתם ממנו, ושיש לו לקוחות נאמנים ואדוקים. גיאחה למשל, רוכב כבר שנים עם כמה זוגות Rudy Project Rydon שקנה בחנות בכפר נטר, ולאחרונה שדרג את העדשה לזו הגמישה מסוג ה ImpactX. בכתבת המבחן לקסדת ה Zuma שעדיין במבצע, גילינו מוצר מנצח נוסף. (למי שדואג לאוביקטיביות: גם המשקפיים, גם העדשות וגם הכתבה נקנו ונכתבו הרבה לפני נושא החסות, אגב).

אנחנו חייבים להודות שהעובדה שמדובר במותג וביבואן זה מקלים עלינו מאוד – כי תארו לכם שהיינו מקבלים הצעת חסות ממותג פחות מוצלח? די מבאס… אבל הפרגון שלנו והאהדה למוצר הזה הם אותנטיים ומגובים בכתבות משבחות שנכתבו עוד הרבה לפני ש BIKEPANEL הוקמה ובטח לפני שידענו על החסות הזו.

 

אז מי היא בעצם חברת Rudy Project?

רודי הוקמה ב 1985 ע”י Rudy Barbazza, הוא היה סוכן של מוצרי ספורט בתחום האופנועים והאופניים, וחשב שיש מקום לייצר משקפיים ייעודיים לרוכבים. מאז החברה גדלה, והתפתחה אך נשארה בבעלות משפחתית, וכיום בנו כריסטיאנו מנהל את החברה. בישראל, נוסדה פוראקטיב בע”מ (יבואנית המותג) בסוף שנות התשעים (לאחר שחברה קודמת שייבאה רודי במשך תקופה קצרה התפרקה). גם פוראקטיב היא חברה משפחתית בבעלות וניהול של רוני והדס ענר. בשנים הראשונות המכירה והשיווק נעשו רק בשטח – באירועי ספורט ברחבי הארץ, ורק לאחר מכן נפתחה חנות יבואן קטנה בכפר נטר, והוחל שיווק גם לחנויות אופטיקה וספורט. כיום קיימות שתי חנויות יבואן (בכפר נטר ובהדר יוסף בתל אביב) וחנות נוספת בתהליכי הקמה ביקנעם. מוצרי החברה נמכרים במגוון חנויות אופטיקה בפריסה ארצית, בחנויות ספורט וציוד מחנאות וחנות ניידת עם מרכז שרות מגיעה לאירועי ספורט ותערוכות מרמת הגולן ועד אילת. בנוסף משווקים המשקפיים ישירות לגופים מוסדיים, החל מקבוצות וחברות פרטיות ועד גופים ממשלתיים. לאתר האינטרנט של Rudy Project ישראל לחצו פה.


בחנות בכפר נטר: סטייל וביצועים- המשקפיים של Rudy Project

 

מוצרים

משקפי השמש לספורטאים הם המוצרים העיקריים של Rudy Project, אך בשנים האחרונות גדל באופן משמעותי גם הקו האופנתי. לרודי יש פתרונות מגוונים להתאמת עדשות ראיה במשקפי השמש, אם באמצעות קליפונים ייחודיים או ע”י ייצור עדשות ישירות במסגרות. מוצרים נוספים שיש לרודי הם משקפי ראיה, קסדות לרכיבת אופניים ומעט מוצרים נלווים לרוכבי אופניים.

 

חסויות

רודי העולמית נותנת חסויות לאתלטים וקבוצות ספורט ממגוון ענפי ספורט: רוכבי אופניים, אופנועים, שייט, גולף, טניס, טריאתלון, ריצה, ירי מעשי ועוד. כמה שמות מוכרים: Ivan Basso, Erik Zabel, Team Liquigas, Eduardo Molinari (golf), Andre Greipel.

Rudy Project ישראל (פוראקטיב) ממשיכה בקו של Rudy Project העולמית, וגם אצלנו יש לא מעט ספורטאים מספונסרים ברמות שונות : קבוצת CCC, קבוצת TACC, האחים אלתרמן, ענבר רונן, רוכבי KTM, נבחרת השחייה של ישראל, יעל דגן- אלופת ישראל בירי מעשי,  נבחרת החתירה של ישראל ועוד. בנוסף, ראוי לציין את הקשר המיוחד שיש לפוראקטיב עם כוחות הבטחון והמשטרה. מדובר בחברה שמשקיעה ומחזירה לא מעט מההצלחה שלה חזרה אל הקהילה: לא רק בכסף, אלא גם בהתנדבות של הבעלים (ביחידת האופנועים של המשטרה). כבוד והערכה!

הצצה אל החידושים בליין 2012

אלה הדגמים החדשים לשנה הקרובה:

RYZER – זהו דגם ספורטיבי בסגנון חצי מסגרת, שוקל 29 גרם, וקיים בארבעה צבעי מסגרות ותשעה סוגי עדשות. מתאים לריצה, לרכיבה ועוד. ניתן להרכיב בו קליפון אופטי או לייצר עדשות ראיה ישירות במסגרת.

KYLIX XY– זהו שדרוג של דגם KYLIX מ 2011. שוקל כ-25 גרם, ומתאים במיוחד לפנים צרות, נוער ונשים. שישה צבעי מסגרות ותשעה סוגי עדשות יבטיחו לכם שתמצאו את הקומבינציה המועדפת עליכם. גם בו ניתן להרכיב קליפון אופטי או לייצר עדשות ראיה ישירות במסגרת.

ROB 2.0- דגם ROB המקורי היה פופולארי בשנות התשעים, והשנה רודי החיו את רוחו והוציאו את המחליף המעודכן שלו. המשקף קל במיוחד (רק 22 גרם!) וקיים בשישה צבעים שונים. ניתן לייצר עדשות ראיה ישירות במסגרת המשקפיים.

SKY EIGHT– עיצוב חדש ומעודכן לדגם SKYMAJOR שכבר קיים בקטלוג, המשקף בסגנון משקפי טייסים וקיים בצבע כסוף ומוזהב.

REVENGE– לחובבי עדשות ה”מסכה” רודי הרחיבו את המבחר עם דגם זה, משקלו כ-26 גרם והוא זמין בחמישה צבעי מסגרות ושש עדשות שונות.

HYPERMASK– משקף קל, נוח וגמיש שיעניק כיסוי מושלם מפני השמש, הדגם קיים בעיצוב ספורטיבי שנקרא HYPERMASK PERFORMANCE ובעיצוב אופנתי שפשוט נקרא HYPERMASK.

Hypermask_frozen_ash

*מה אומרת החסות ב BIKEPANEL?

זה אומר שרק Rudy Project ישראל יוכלו להכניס הודעות חסות לבייקפאנל. אלה עדכונים, שיסומנו כעדכוני חסות בראש הכתבה (בסימון שיש בראש כתבה זו: -ח*- עבור חסות, וכן בהסבר ברור בסופה), והם יכילו חידושים, הודעות או פעילויות מעניינות הקשורות במותג. בנוסף הקמנו ערוץ תוכן ייעודי: Rudy Project Israel, ובו תוכלו למצוא את כל הכתבות והמידע הזה במקום מרכז אחד. זה אומר עוד משהו: שאנחנו מקווים שגם תוכן המערכת יושפע לטובה באמצעות גישה משופרת לתכנים מעניינים שנוכל להביא אליכם באמצעות  Rudy Project ישראל ו  Rudy Project העולמית.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=t28gENjrEAs&feature=player_embedded[/youtube]