חברת פוראקטיב בע”מ, יבואנית מותג משקפי הספורט ומשקפי הראייה האיטלקי האיכותי Rudy Project השיקה את חנות היבואן החדשה באבן יהודה (במקום חנות כפר נטר שנסגרה). רודי פרוג’קט ידועה כחברת משקפיים איכותית, ובישראל יש לה דרך משפחת ענר קשר חם ואישי עם אלפי ספורטאים ולקוחות ורמת שירות גבוהה במיוחד.

מאת: רודי פרוג’קט ישראל

בווייז: רודי פרוג’קט אבן יהודה

החנות החדשה מחליפה את החנות הוותיקה שהיתה לא רחוק משם- בכפר נטר ושרתה את כל תושבי השרון, עמק חפר והמרכז משנת 2004. החנות החדשה נמצאת במתחם תחנת “דלק” בכניסה הדרומית לאבן יהודה, על הכביש המוביל ממחלף דרור לאיזור פולג בנתניה (בווייז: רודי פרוג’קט אבן יהודה).

רודי פרוג'קט אבן יהודה

הירידה לפרטים בחנות ניכרת- כמות המראות הגדולה, מקלה על הקונים למדוד ולהתרשם מהמשקפיים. את מתקני התצוגה הכינו ברודי ישראל בעבודת יד וכל התצוגה מרשימה ושומרת על כל המוצרים בסדר מופתי. המגירות העמוקות נכנסות עמוק יותר ממדפי התצוגה- וכך הגישה למשקפיים מהתצוגה קלה ונוחה. כל המחשבה הזו היא תוצר של לקחים ונסיון שנצברו בהקמת החנויות הנוספות של רודי (ביוקנעם, בהדר יוסף וכמובן מזו המקורית בכפר נטר שנסגרה כאמור).

RUDY אבן יהודה

רודי פרוג’קט אבן יהודה

עוד בולטת רמפת הנגישות שהוכנה בכניסה לחנות והדלת הרחבה, שמתאימה לכניסה גם עם כסאות גלגלים. לצד החנות דק מוצל, וכמובן: הנגרר המיתולוגי של רוני ענר, המייסד של רודי פרוג’קט ישראל, אותו מכירים כולם מאירועים ספורט ואירועים רבים בישראל.

  

בדיקת אופטומטריסט- בתיאום מראש 

בחנות החדשה תהייה אפשרות לבצע בדיקת ראייה והזמנת עדשות מרשם הן למשקפי ראייה, והן למשקפי ספורט. האופטיקאי לא יהיה בחנות כל הזמן, ולכן יש לתאם מראש את תור הבדיקה בטלפון בחנות 09-9785708 או ל- 09-9785717.

Rudy Project אבן יהודה

לא רק משקפי ספורט- גם ראייה

רודי פרוג’קט מאפשרת הוספת קליפונים להרבה מדגמי משקפי השמש שלה או להחליף לעדשות קמורות מיוחדות (של חברת האופטיקה הישראלית שמיר). כעת האפשרות הזו קיימת גם באיזור השרון, ולמעשה בכל חנויות הרשת.

רודי אבן יהודה

אביזרים

לא רק משקפיים: Rudy Project היא גם יצרנית קסדות אופניים מוערכת. יש לה קסדות מצוינות שרובן במחירים מצוינים יחסית, כולל קסדות לאופני הרים ולאופני כביש. 

חנות רודי

לצד הקסדות- ליין התיקים המשובח שלה, שכולל “צ’ימידנים”, ותיקי גב עם מקום ללפטופ. בחלק מהדגמים גם כיס תחתון ממנו אפשר לשלוף רשת לנשיאת קסדה, וכיס צדי עם ריפוד למשקפי שמש – מומלץ!

קסדות אופניים רודי פרוג'קט

הגרביים של רודי נמצאים במבצע קבוע ברשת החנויות במחיר אטרקטיבי של 3 ב 100- לא חייבים להוציא סכום כזה על גרב אחת בלבד. מדובר בגרבי רכיבה איכותיים, איטלקיים מבד נושם.

במתחם תחנת “דלק” (בין דרורים לפולג)

מוזיאון דגמי העבר

במרכז החנות, שולחן תצוגה שקוף ובו אוסף של משקפי עבר של רודי, מהשנים הראשונות ועד היום. המשקפיים הראשונים של רודי היו פורצי דרך והגדירו את עולם משקפי הספורט. המורשת שלהם נמשכת עד היום, כאשר חלק מהדגמים הפכו למקור השראה עיצובית בגרסאות מודרניות- כמו דגם ה Defender שנבחן בבייקפאנל בעבר. 

בשולחן המרכזי- תצוגת מוזיאון של דגמי עבר

קיר המבצעים

בחנות קיר מבצעים אחד, שבוודאי רבים יגשו ישירות אליו, כי המחירים שם אטרקטיביים, והמגוון מצוין.