איך מחברים רכיבה למעשים טובים? גלגלי אהבה הינו מסע אופניים שנתי בן חמישה ימים עם מסלולים המתאימים הן לרוכבי כביש והן לרוכבי אופני הרים במגוון רמות רכיבה. מטרת המסע היא גיוס תרומות למען ילדי בית החולים אלי”ן בירושלים. זה אירוע צדקה הבינלאומי הספורטיבי השנתי הגדול והמורכב ביותר בישראל, בו משתתפים מאות רוכבים ומתנדבים מהארץ ומרחבי בעולם בחמישה מסלולי רכיבה שונים. בנוסף, מתקיימת רכיבה חד-יומית (“מסלול גלגאלין”).

ד”ר ארז אזרחי, מנהל גלגלי אהבה – למען שיקום ילדי בית חולים אלי”ן: “אני רוצה לספר לך על מסע האופניים גלגלי אהבה – למען שיקום ילדי בית החולים אלי”ן. גלגלי אהבה הוא הרבה יותר ממסע אופניים – הוא חוויה עוצמתית שכל רוכב אופניים חייב לעצמו. השילוב של רכיבה יחד עם רוכבי אופניים מכל העולם, ארגון מתוקתק ומסלולים מעולים, ולא פחות חשוב – הידיעה שהכל נעשה למען מטרה משמעותית, הופכים את גלגלי אהבה לחוויה לחיים. כשנחצה את קו הסיום בבית חולים אלי”ן, לאחר חמישה ימים של רכיבה מאתגרת, ילדי אלי”ן יהיו שם ויריעו לנו. אחרי המאמץ נרגישסיפוק והישג אישי גדול, ואז לפתע למול הילד שישב מולנו, יעניק מדליה ויחייך – החיים נראים אחרת!”

 

מעוניינים להצטרף, לרכוב, ולגייס למען המטרה? הצטרפו לגלגלי אהבה! (ההרשמה המוקדמת במחיר מוזל מסתיימת באמצע יולי!)

חמישה ימי רכיבה בכביש או בשטח: 27-31 באוקטובר 2013

מסע גלגלי אהבה ה-14 יזנק ביום א’ ה- 27 באוקטובר 2013, מעמק חפר אל הכרמל ורמות מנשה, הגליל והגולן, עמקי הצפון והגלבוע, ויסתיים ביום ה’ ה- 31 באוקטובר בבית חולים אלי”ן בירושלים.  מסלולי מסע גלגלי אהבה כולם, הינם יפים ומעניינים ובכל אחד מהם תוכלו ליהנות מהרכיבה המאתגרת, האווירה הקסומה והאנשים המיוחדים שירכבו לצדכם.

1-WOL201292

מאות רוכבים, כל אחד גייס בהצלחה כספים יקרים לילדי אלי”ן, מתקרבים ברכיבה משותפת לביה”ח

קיים מגוון רחב של אפשרויות ברמות שונות של רכיבה

קיים מגוון רחב של אפשרויות ברמות שונות של רכיבה. כל המסלולים נפגשים ומתחברים ביום החמישי (שאינו במפה) לרכיבה מלטרון לביה”ח אלי”ן בירושלים.

מסלולי שטח ו”אנדורו”

מיועדים לרוכבי שטח בשתי רמות. המסלולים בדרכי 4*4 ושבילי אופניים עם קטעי רכיבה טכניים, סינגלים, ירידות ועליות סלעיות ותלולות. רוכבי הרמה הטכנית הגבוהה יותר (אנחנו קוראים לזה מסלול האנדורו) ייהנו בכל אחד מימי הרכיבה מתוספות של קטעי רכיבה טכנית, וכן ממסלול ארוך ומאתגר יותר בהשוואה למסלול שטח הרגיל. בשלושה מתוך ארבע הלילות רוכבי מסלול השטח הרגיל והאנדורו ילונו באותו מקום ורק באחת מארבע הלינות רוכבי השטח יתפצלו לשני מקומות לינה. תיאור מפורט של מסלול השטח, המופיע במפה הבאה, תוכלו לקרוא פה.

מסלול 1

מסלולי כביש

קיימים שלושה מסלולי כביש בשלוש רמות. מסלול כביש רגיל מיועד לרוכב בכושר סביר שמעוניין לבלות על אוכף האופניים כ-7 שעות ביום. הרכיבה במסלול זה הינה בכבישים סלולים בלבד בנוף מיוער והררי, במרחק ממוצע של 70 -100 ק”מ ליום ויכלול כמה עליות משמעותיות. המסלול התיירותי הוא מסלול נינוח יותר עבור הרוכב שמעוניין לשלב רכיבה ותיור. במסלול זה בחרנו בכל יום את החלק הקל יחסית לרכיבה כך שחלק מהיום הרוכב יבלה ברכיבה ובחלקו האחר הוא יוכל ליהנות מסיורים באתרי התיירות המרתקים שנבחרו בקפידה. המסלול האתגרי מיועד לרוכבי כביש מנוסים מאוד. במסלול זה קצב הרכיבה מהיר הרבה יותר, העליות תלולות יותר והמרחקים ארוכים יותר. אם אתה מנוסה ומאומן ומסוגל לרכב מעל 100 ק”מ ביום – יום אחרי יום – המסלול הזה הוא בשבילך!

מסלול 2

גלגאלין (חד-יומי)

רוכבים המעוניינים “לטעום” מחוויית המסע המלא מוזמנים להצטרף למסלולי גלגאלין חד יומי. מסלולי גלגאלין יתקיימו ביום הראשון ו/או החמישי והאחרון של מסע גלגלי אהבה ברכיבה בכביש או בשטח. לבחירתכם:

  • ביום א’ ה-27 לאוקטובר – היום הראשון של מסע גלגלי אהבה מחוף עמק חפר עד לחוף דור /  נחשולים. אפשרות זו כוללת ערב חווייתי ופרזנטציה על ילדי בית חולים אלי”ן.
  • יום חמישי ה-31 באוקטובר – ביום האחרון של מסע גלגלי אהבה. מלטרון לירושלים. אפשרות זו כוללת השתתפות בטקס הסיום המרגש בבית חולים אלי”ן.
  • המעוניינים להצטרף רק לחלק מן המסע המלא, ולא לגלגאלין מוזמנים לבדוק את האפשרות בטלפון : 02-649-4231.

הצטרפו לגלגלי אהבה!

1-WOL201204

בשנים קודמות ביקרנו במידבר. הפעם המסלולים ייערכו בנוף ירוק בצפון הארץ.

מהו בית חולים אלי”ן?

בית חולים אלין מרכז שיקום ילדים ונוער

בית החולים אלי“ן הינו מרכז שיקום ילדים ונוער מהמובילים בעולם בתחומי אבחון ושיקום ילדים הסובלים ממגוון רב של מוגבלויות גופניות. בבית החולים פותחה מומחיות רב-תחומית בטיפול שיקומי של ילדים ונוער הסובלים מליקויים מוטוריים, סנסוריים, נשימתיים, תקשורתיים, קוגניטיביים והתנהגותיים, במגמה לשקמם ולהשיבם לחיים בקהילה במהירות האפשרית. לבית החולים מגיעים ילדים נפגעי טראומה ופגיעות ראש בעקבות תאונות דרכים, פעולות איבה, מחלות של מערכת השרירים ומערכת העצבים, מומים מולדים, בעיות אורטופדיות כלליות ותינוקות הזקוקים להנשמה או טיפול תזונתי מיוחד.

בית חולים אלי“ן, כעמותה\מלכ“ר, אינו נהנה מתמיכה ממשלתית אוטומטית ומקבל החזרים מהגורמים המפנים ע“פ תעריף אחיד למטופל, אשר אינו מכסה את העלות האמיתית של הטיפול הייחודי הכוללני. לפיכך, ביה“ח חייב להישען על תרומות המגשרות על הפער בין תעריפי המימון הקבועים לעלות השירותים הרב תחומיים אותם מקבלים הילדים בפועל.

התרומות הנאספות במסע גלגלי אהבה מסייעות לגשר על הפער בין ההוצאה הממשית של בית החולים, על הטיפול השיקומי הרב-תחומי האיכותי שהוא מעניק, לבין החזר התשלום הרשמי הקבוע המתקבל עבור כל ילד המאושפז במחלקת השיקום, בשחר (מסגרת השיקום החינוכי רפואי) ובמערך הדיור. סך פער זה הוא כ $70 לילד ליום!

בית חולים אלי”ן מסתייע בתרומות הנאספות בגלגלי אהבה להבטיח את המשכיות הטיפול של הילדים המאותגרים פיזית הנמצאים בטיפולנו במטרה להביא אותם לתפקוד עצמאי מירבי על מנת שיוכלו לשוב ולהשתלב בקהילתם במהירות האפשרית כשהם מסוגלים לתפקד באופן עצמאי ככל האפשר.

1-WOL201282

ההשתתפות – באמצעות התרומה

על פי מודל ‘הרכיבה למען מטרה’ של גלגלי אהבה, כל אחד מהמשתתפים במסע רותם למען המטרה את מעגל החברים, בני המשפחה והעמיתים בעבודה. כאשר אלה נרתמים ותורמים בשמו לבית חולים אלי”ן, בכך הם למעשה גם מעניקים חסות להשתתפותו במסע. אופיו המיוחד והמשפחתי של המסע הפך עם השנים את גלגלי אהבה למוקד משיכה לרוכבי אופניים, מתנדבים ותורמים רבים אשר מרחיבים מדי שנה את מעגל המשתתפים המונה כיום רבבות תומכים. בשנת 2011 בעזרת  כ- 700 משתתפים מ-10 מדינות אשר גייסו תרומות מכ- 15,000 תומכים הצלחנו להגיע ליעד איסוף התרומות בסכום של כשניים ורבע מיליוני דולרים.

כל רוכב במסע של חמשת הימים מגייס $2500. רוכבים במסע החד יומי מגייסים 750 שקלים (למעשה – אלה דמי ההשתתפות המינימאליים. בפועל רבים מצליחים לגייס סכומים גדולים יותר עבור המטרה).

מעוניינים להצטרף, לרכוב, ולגייס למען המטרה? הצטרפו לגלגלי אהבה!

1-WOL201222

76% מסך התרומות שגויס הן במסע גלגלי אהבה 2011 והן במסע 2012 שימש ישירות לתמיכה בטיפול בילדי אלי”ן. כספי התרומות הללו משמשים ישירות לגישור על הפער התקציבי בין תעריפי המימון של הגורמים המפנים ובין עלות השירותים הרב תחומיים ברמה ואיכות הגבוהות ביותר, המוענקים בפועל לילדים המאושפזים בבית חולים אלי”ן. אתם מוזמנים להכיר כמה מהילדים וללמוד על הסיוע של התרומות לשיקומם: הכירוכמהמילדיאלין.

1-WOL201211

אין ספק שלרכוב במסע שמחזיר לילדים את התקוה, הוא דבר שמחזק חזרה את הרוכבים והתורמים ומשרה על כל האירוע הזה אווירה מדהימה. ערן יוהן שהשתתף במסע, סיפרבYnet על החוויה שעבר: “המחשבה על הילדים שנאבקים יום-יום במסגרת טיפולי השיקום רק כדי ללכת, לקשור את שרוכי הנעליים, לדבר ולתקשר, הפכו את המסע לאחת מהחוויות העוצמתיות והמשמעותיות שעברתי”

מעוניינים להצטרף, לרכוב, ולגייס למען המטרה? הצטרפו לגלגלי אהבה!