ביום שלישי ה 3.12.13 בשעה 19:00 ניפגש ב”גורדון בנט” – חנות האופניים הקולית של תל אביב – ברזילי 4.  בתפריט: צחוקים, בירות חופשי, כיבוד קל, תחרות מלך הטראק -סטנד וכמובן: הכרזה על מנצחי תחרות העיצוב + חלוקת הפרסים הן למעצבים והן לאלה שהצביעו ותמכו בהם. בואו לחגוג איתנו את הכישרון שהופגן בתחרות, להנות מהכיף שבחברת חובבי אופנים, וסתם להפגש ולהכיר.

הבטחנו לחלק גם לקהל הבוחרים, אז הלכנו לחנות Rudy Project הקרובה לביתנו, והבאנו מלא דברים שווים, וגם ספרים של הנרי אוחיון. 33 מהבוחרים בתחרות יצ’ופרו לתודה על השתתפותם!

הצבעתם כבר? נותרו כמה ימים אחרונים להצבעה!

אם עדיין לא – זה הזמן להכניס את הבחירה שלכם ולהגיד לנו מהי החליפה היפה ביותר בתחרות העיצוב של קיט הרכיבה הבא של BIKEPANEL? ההחלטה צריכה להיות פשוטה – איזה חליפה אתם הייתם רוצים לעצמכם ואיזה מהן היא זו שהייתם רוכבים איתה הכי הרבה?
ההצבעה היא גם רישום לעידכון בייקפאנל באימייל – פעם בשבוע-שבוע וחצי עידכון קטן שיסקור לכם את ששת הכתבות האחרונות כדי שלא תפספסו תוכן מעניין.

[voting_system campaign_id=2]

 

הנה הפרסים לקהל הבוחרים

וברשותכם – מילת תודה ל Rudy Project: נותנת החסות של בייקפאנל – שתומכת בתרבות הרכיבה בישראל!

5-005
מעל ל 30 הפרסים שיחולקו לכמה מצביעים ברי מזל

הבוחרים הזוכים יקבלו הודעה במייל – או בפייסבוק. מתנצלים אבל הפרסים לבוחרים ולמעצבים יחולקו רק ב”גורדון בנט” – אין לנו את היכולת לשלוח בדואר או לקבוע עם המון אנשים בשביל להעביר את הפרסים, אז מי שהודענו לו, שיעשה מאמץ להגיע למסיבה או שישלח אליה איזה חבר תל אביבי שיאסוף את הפרס עבורו (בתיאום מראש – כדי שנדע להעביר לאדם הנכון).

Rudy Project FireBolt – דגם חדש ויפהפה של Rudy Project שמביא רמה גבוהה של תמורה לכסף. הוא נוח, בעל כיסוי רחב, מאוורר, והפרס הזה שווה כ 580 שקלים לזוכה המאושר!2-002

 

תיקי גב איכותיים של Rudy Project – אלה לא תיקי רכיבה, אבל אלה תיקים שווים ביותר שלא תרצו להוריד מהגב שלכם. כל הפאנליסטים כבר צ’ופרו בהם, וכעת גם שני קוראים שמחים במיוחד יקבלו כאלה.

4-004

10 זוגות גרביים של Rudy Project! – גרבי רכיבה מנדפות, רכות, יפות ומשובחות של רודי פרוג’קט יועברו ל 10 המצביעים שיזכו בהם (יש 5 בלארג’, ו 5 במדיום).

1-001

20 ספרים של הנרי אוחיון: “גלגלי החיים”! אחרי שפרסמנו פה את דבר האירוע והקשיים בגיוס הכספים שהיו בה, דיברנו עם יעל בן דוד המארגנת ששלחה אותנו לחנות Rock&Road בלטרון שהשתתפה בהתרמה תמורת הספרים האלה. אנחנו נרכוש אותם שוב והכספים יועברו להנרי.

3-003

תודה לספונסרים של התחרות – שתרמו פרסים מדהימים למעצבים:

  1. מקום ראשון – העיצוב הזוכה יזכה באופניים אורבניים מגניבים של גורדון בנט (חנות האופניים הקולית של תל אביב – ברזילי 4, טל’: 03-6297203) וכמובן שיקבל את חליפת ה GSG שעיצב (או שווה ערך). שווי פרס ראשון: כ 3700 שקלים!!!

  2. מקום שני – יזכה בפרס שווה: תיק מדהים של הביוקר בחסות ניסנס אינדסרטיז – בשווי של כ 1300 שקלים! yes!

  3. מקום שלישי – 3 חולצות מגניבות של Caravan Collective – ביגוד תרבות רכיבה ואפרה-רייד אורגני בשווי של כ 390 שקלים.  Not too bad!

פרסי המעצבים: האופניים של “גורדון בנט”, התיק של ניסנס אינדסטריז, והטישרטים של קרוון קולקטיב!

להתראות במסיבת הפרסים של BIKEPANEL: בגורדון בנט ביום שלישי 3.12.13 בשעה 19:00. הכתובת: רח’ ברזילי 4, ת”א.

>> ואגב, תגידו, מה הכי מתלבש לכם ליד הבירה? פיצות? פיצוחים? תנו לנו את העדפתכם בתגובות…