BIKEPANEL פרץ לסצינת האופניים המקומית בסערה לפני קצת יותר משנה וחצי. הוא הביא סגנון מרענן לכתיבת האופניים בישראל: אמיתי, איכותי, ישיר והכי חשוב – מעניין!

אנחנו – פאנל כותבים ייחודי שבו כל אחד מביא זווית אחרת לרכיבה, וכל אחד מהם מספר על מה שמעניין אותו על אופניים, אוהבים להפיץ את הכיף, הבריאות והחיים הטובים שהספורט הזה נותן לנו ורוצים לראות כמה שיותר רוכבים בישראל – בפארקים, ברחובות הערים, בשבילי קק”ל ובכבישים.

2רקע לבן (1)

חשוב לנו להגיד לכם תודה!

אנחנו משקיעים ימים כלילות על האתר הזה בהמון שעות עבודה על חשבון שינה, משפחה ורכיבה, ועל כן כל כך חשובה לנו התמיכה שלכם הקוראים – בתגובות, לייקים, ובמיוחד: ב share האהוב עלינו מכל… בשנה האחרונה פירגנו לעצמנו פלטפורמה חדשה ועיצוב חדש, והוספנו עוד כמה פאנליסטים כוכבים, וכעת המניין הוא כ 15 כותבים איכותיים.

אנחנו באמת מרגישים שליחות בקידום תרבות האופניים והרכיבה בישראל וכחלק מכך אנחנו כמעט הבמה היחידה בארץ לכיסוי הסצינה התחרותית ברכיבת הכביש בישראל (בסיוע איגוד האופניים) והרוכבים שלנו בחו”ל. אנחנו מלווים מקרוב את עולם רכיבות המרתון שמתפתח ומתחזק באירועים של קומונת 4Epic ואפיק ישראל הקרב ובא, כותבים על מסלולי רכיבה מעניינים ועוד ועוד תוכן שרוכבים אוהבים. העמקנו את העיסוק במבחני ציוד ואופניים: רק ברגע זה ישנם כשלושה זוגות אופניים שמסרו לנו משווקיהם לבחינה והכתבות עליהם יפורסמו בקרוב, וכמובן פאנליסטים שלנו נוגעים בעוד המון פיסות של עולם אופניים עשיר ומרתק: תורת האימון, תזונה, טריאתלונים, רכיבות ייחודיות, קומיוטינג, ועוד ועוד.

פאנליסטים

הפאנליסטים

יש תוצאות: הפכנו למקור התוכן המוביל בישראל על אופניים

היום בייקפאנל הוא לא רק אתר התוכן המעניין ביותר בישראל על אופניים, עם הכתבות הכי מושקעות, מגוונות, מצחיקות ומעשירות, הוא גם כנראה אתר התוכן הממוקד באופניים הכי גדול והכי צומח שיש בישראל. לכתבות שלנו גם ב BIKEPANEL.com וגם אצל Ynet רכב ואי ירוק של קק”ל עמם אנחנו משתפים פעולה נחשפים עשרות אלפי קוראים.

  • מדי רבעון נכנסים אלינו יותר מ 30,000 רוכבים שונים זה מזה
  • בתקופה כזו יהיו יותר מ 100,000 דפים נצפים באתר (ואין אצלנו שום תרגילי אינטרנט שמקפיצים, מאוד בקלות אגב, את המספרים האלה באמצעים טכניים מלאכותיים)
  • הצמיחה שלנו חזקה – ואנחנו רואים כ 40% קוראים חדשים שמגלים את BIKEPANEL בכל חודש
  • למעלה מ 5300 רוכבים הודו לנו באמצעות לייק על העמוד שלנו בפייסבוק (תנו לנו לייק כאן!) ומקבלים הודעה על כתבות חדשות מייד עם פרסומן.

Page Views

תודה מיוחדת לספונסרים – פרגנו להם!

שוק האופניים הישראלי הוא קטן, ורבים מהקוראים כבר יודעים שבית הקברות לגורמי תוכן על אופניים מלא בלא מעט אתרים ומגזין שלא שרדו את חוסר ההגיון הכלכלי שבתחום הזה. הקושי התקציבי לממן ולהתמיד לאורך זמן ביצירת תוכן איכותי על אופניים בישראל הוא איום ממשי ומיידי על תרבות האופניים בישראל. בייקפאנל שורד (בינתיים…) בזכות ההשקעה של הפאנליסטים, והרבה בזכות הספונסרים שלו. חשוב שתדעו – הגורמים האלה תומכים בכם כרוכבים וקוראים בצורה ישירה: בזכותם שידרגנו בשנה החולפת את העיצוב, תשתיות ומהירות האתר, עברנו להוסטינג ישראלי, והחלפנו לפלטפורמה גמישה וטובה יותר. הספונסרים משקיעים בתרבות האופניים שלכם – הקוראים ואנחנו חושבים שזה יהיה מצוין וראוי אם תגמלו להם בחזרה, בקופות ובהעדפה של השירותים והמוצרים שלהם, ותראו להם שזה לא רק חשוב, אלא גם כדאי. הנה הספונסרים הראשיים שלנו. פרגנו להם:

  • Rudy Project – היתה הראשונה וממשיכה בנאמנות מאז. משקפי הרכיבה האיכותיים והמדהימים האלה שהפכו לסימן ההיכר של רוכבי האופניים הנהנים משירות ברמה שאין כדוגמתה בישראל.
  • Gran Fondo ישראלאירועי רכיבת  הכביש שיזמו שי ראשוני והראל נחמני, משתדרגים בחיזוק בדמות הצטרפותה של אוזון 11 למדיטרנאו, ועמה תוכניות חדשות ומרתקות (דיווח בקרוב).
  • צמיגי מישלן – אתר מישלן הישיר לרוכבים: mibike.co.il נותן הנחה מדהימה של 20% למי שמכניס קוד “BIKEPANEL” בתהליך הקנייה לקבלת מחיר אטרקטיבי גם ביחס לאתרי חו”ל.
  • אפיק ישראל – מרתון אופני הרים רב יומי ב 17-19 באוקטובר. תחרות חלוצית שמארגן גל צחור לזכר אביו גיורא צחור שנהרג בתאונת אופנים. הרשמו ותמכו! גם זה חשוב לעולם האופניים הישראלי.
  • ביגוד GSG – בגדי הרכיבה בעיצוב פרטי לקבוצות. עם היבואן זוהר רובין השקנו את הווסטים וחליפות הרכיבה הזוהרות שלנו (נותרו כמה אחרונות לנשים ומידות קטנות בלבד). עיצוב חדש בקרוב.

Sponsors

המשך תמיכה במפרסמים: הוספת באנרים לאתר

עד היום BIKEPANEL מימן את פעילותו והוצאותיו מכתבות חסות בלבד – שהן תוכן שיווקי המסומן ככזה ומופיע בזרם הכתבות הרגיל של האתר. על מנת לאפשר תמיכה חזקה יותר בספונסרים הקבועים שלנו, ועל מנת לאפשר גם למפרסמים נוספים להגיע לרוכבים, אנחנו מוסיפים באנרים לאתר. ההכנסות שיגיעו מפרסום אולי יאפשרו לנו להשיק כמה דברים מאוד מעניינים שיש לנו בתוכנית העבודה שלנו, ובמיוחד – לתגמל בצורה ממוסדת יותר את הכותבים.  היתרון של באנרים הוא שהם יופיעו במסגרת כתבות, עמוד הבית, ועמודי קטגוריות למשך תקופת פרסומן. הם מהווים כלי משלים לתוכן השיווקי ומתאימים במיוחד לקידום מבצעים או מוצרים ספציפיים, וגם לפרסום תדמיתי. בניגוד לכתבות חסות – באנרים לא חייבים להיות של מפרסמים מענף האופניים, אלא יתאימו לכל מפרסם הפונה לקהל שלנו שמורכב ברובו מגברים בעלי חתך סוציו-אקונומי גבוה, ספורטיביים, חתיכים, חכמים, וגם כמה רוכבות שוות לא פחות… 🙂

ככה זה הולך להיראות באתר:

2אזורי הפרסום באתר

מפרסמים: לבדיקת אפשרויות פרסום באתר תוכן האופניים המעניין והמוביל בישראל: bikepanel@gmail.com

שוב תודה אמיתית ומלאת הערכה: לקוראים שבשבילכם כל המאמץ הזה, ולספונסרים שמאפשרים לקיים אותו ברמה הגבוה לאורך זמן!

שלכם, הפאנליסטים