הסתיים השלב השני בתחרות העיצוב של BIKEPANEL: התחרות שמציגה את הכיף שבאופנת רכיבה, ומחפשת את המקוריות, הסטייל והאומנותיות. אנחנו ממשיכים במקביל לפרסם זוכים בחולצות Gravity Check בפייסבוק שלנו. עקבו – אולי זכיתם!

השלב הראשון היה הגשת העיצובים עד סוף מאי, והשלב השני הוא ספירת הקולות וסגירת הצבעת הקהל, ואליהם צרפנו את הצבעות הפאנליסטים ששוקללו עם בחירת הקהל (חצי חצי). אבל בינתיים – אפשר להכריז כבר על העולה הראשון לגמר – מי שזכה בהכי הרבה שיתופים בפייסבוק: רועי גל. הוא התקרב צעד אחד גדול לכיוון שלושת הפרסים המדהימים של התחרות הזו כשקיבל מעל 50 קולות חוקיים מתוך כ 400 חוקיים ששיתפו.

לכתבת ההכרזה וכל הפרטים על התחרות.

רועי גל – ניצחת בשיתופים – והעיצוב שלך עולה לגמר במסלול בחירת הקהל!

הוא מספר: “מכיוון שאני רוכב שטח, בחרתי מלכתחילה לעצב חליפה לרוכבי שטח. החליפה מתבססת על הלוגו של בייקפאנל, כאשר למעשה המשכתי את אותיות הלוגו באמצעות פסים שמתחילים מהחזה ומקיפים את הגוף עד הגב. המטרה הייתה לְדַמות “סינגלים”, ובנוסף לתת תחושה של המשכיות וזרימה. העיצוב על הגב נועד לאפשר מקום נרחב ובולט לספונסרים. בחרתי רקע שחור שמתאים יותר לרוכבי שטח, מכיוון שהלכלוך פחות נראה עליו.

התהליך היה חווייתי עבורי מאד. זו הפעם הראשונה שעיצבתי חולצה (יצא לי לעצב להנאתי כרזות ותמונות, לא באופן מקצועי), ותהליך החשיבה, שכלל ניסיון “לפצח” את העיצוב שימצא חן בעיני הרוכבים, היה מרתק. אהבתי מאד גם את האתגר שבתחרות. מבחינת תהליך העיצוב, פשוט ישבתי ושרטטתי סקיצות, עד שהגעתי לזו שמצאה חן בעיניי וכללה את המאפיינים שציינתי קודם.

החשיפה שלי לבייקפאנל גדלה מאז התחרות: לפני התחרות יצא לי לעיין מדי פעם בפוסטים, אולם מאז שהתחלתי בתהליך נכנסתי הרבה יותר לדף הפייסבוק של בייקפאנל, ובהזדמנות זו גם לקרוא יותר פוסטים. אני בן 16 וחצי. אני רוכב ומתאמן בקבוצת CSC מראש העין, בהדרכת ליאור שרר. אני רוכב בקבוצה כשלוש שנים וחצי. בשנתיים האחרונות אני מתחרה בתחרויות קרוס-קאנטרי XCO  מטעם איגוד האופניים (במקצה הקדטים). העיסוק ברכיבה מהווה חלק משמעותי מאד מחיי. אני עוסק באופניים ששה ימים בשבוע. בנוסף לאימונים, אני גם עוזר מדריך לקבוצות צעירים בכיתות ג’.”

שאפו לרועי! גם בהתייחס לעיצוב וגם אחרי שמכירים את הנער שמאחורי העיצוב – בחרתם טוב, קוראים יקרים…אנחנו ב BIKEPANEL מרוצים מאוד מכך שעלה לגמר.

1

תודה לספונסרים של התחרות שתרמו פרסים מטורפים!

מאוד כדאי להשתתף. פרגנו לקבוצה של ספונסרים שתרמה לתחרות הזו ציוד והפכה את התחרות הזו למשהו שמאוד כדאי להשתתף ולזכות בו!

  • Middleasta למקום הראשון! אופני פיקסי ממגנזיום של אופני סגל ומחנות האופניים גורדון בנט (חנות הפיקסיז וה Coolness של תל אביב: רח’ ברזילי 4) – בשווי מגניב לגמרי של 5550 ש”ח!
  • המקום השני יקבל מצלמת אקסטרים מעולה של קונטור: מצלמת ContourRoam3 בשווי 1200 ש”ח!
  • המקום השלישי יקבל קסדה מצוינת של Cratoni מבית Rockn’Road בשווי 859 ש”ח!
  • תודה גם ל Gravity Check על כל חולצות האפרה-רייד שחילקנו למשתפים והמצביעים בפייסבוק!
  • וכמובן – תודה מיוחדת ל GSG וזוהר רובין מרובילייף  שתומך ומאפשר את התחרות הזו- שמייצרת לכם חליפות GSG משובחות ומסובסדות של BIKEPANEL.

 

הפרסים-001

פרסים מטורפים למקומות הראשונים: מימין למעלה- מידלאיסטה מגורדון בנט ואופני סגל. מימין למטה – מצלמת אקסטרים של Contour וקסדת Cratoni. משמאל- חולצות Gravity Check מחולקות לברי מזל מקרב המשתפים. רק ב BIKEPANEL – מה שמעניין על אופניים!

 

 

הנה כל העיצובים שנאספו השנה – שאפו לכל המעצבים!

איזה כיף זה עיצוב – כמה קריאייטיביות, כישרון, והפתעות קיבלנו הפעם. מרתק לראות איך מעצבים שונים מגיעים למקומות כל כך אחרים זה מזה. החיבור של כל העיצובים והתחרות הזו נותנת לנו תזכורת למה אנחנו פה: כדי לייצר תרבות אופניים כתובה, אבל גם חזותית, איכותית, מרתקת, ומגוונת.

 

דרור ברן יהודה לוי
ההגשות שעלו לפייסבוק8 ההגשות שעלו לפייסבוק7 ההגשות שעלו לפייסבוק6 ההגשות שעלו לפייסבוק5 ההגשות שעלו לפייסבוק4 ההגשות שעלו לפייסבוק3 ההגשות שעלו לפייסבוק2 ההגשות שעלו לפייסבוק1 ההגשות שעלו לפייסבוק

לא יכולים לחכות לסיום התחרות ורוצים בכל זאת חליפת BIKEPANEL? חליפות הפסים שלנו מחכות לכם לרכישה אצל זוהר רובין באתר רובילייף- לחצו פה למעבר לעמוד הקנייה!

 

2

לחצו למעבר לקניית חליפת בייקפאנל מסובסדת ואיכותית במיוחד!

 

בעידכון הבא – נציג לכם את העולים לגמר

הגמר הוא למעשה הצעת עיצובי הגמר למכירה לקהל. הפרסים השווים יחולקו למעצבים שגרמו לכם לגהץ את כרטיס האשראי -העיצוב שיקבל הכי הרבה הזמנות בפועל הוא זה שיזכה באופניים של מידלאיסטה, השני בהזמנות – יזכה במצלמה של קונטור, והשלישי בקסדה. כל עיצוב מהגמר שיעבור 10 הזמנות יודפס וימומש, אבל עוד חזון למועד…

שלכם,

הפאנליסטים