תחרות עיצוב קיט הרכיבה הבא של BIKEPANEL בחסות גורדון בנט, GSG\רובילייף, ניסנס אינדסטריז וקראוון קולקטיב!

יש לנו פטיש ללייקרה וחיבה לעיצוב וביגוד מגניב. אנחנו חולים על אופנת רכיבה. מבחינתנו זה חלק מהתחביב והכיף וזה נותן תבלין מהנה במסביב של האופניים. אנחנו לא היחידים –  התעסקנו בנושא הזה בעבר בכתבה שקיווינו שתשפיע מעט בשיפור החוויה הויזואלית שלנו ברכיבות. אחרים כתבו על הנושא הזה ספרים, ואפילו אחד, מנצח טור דה פראנס – בראדלי וויגינס הרים קו ביגוד מגניב (לא לרכיבה, אבל בהשראתה) במיוחד על שמו… אין ספק שאצל רוכבים שרופים בכל העולם זה חלק ממה שמעניין על אופניים!

קיט הרכיבה של בייקפאנל יצא כבר פעמיים – אחד בשחור לבן שייוצר כ special edition ואחד הוא הקיט הזוהר שאנחנו עדיין מוציאים מדי פעם לייצור. הקיט הוא המרצ’נדייז שלנו והוא נמכר ברווח קטן כדי לממן רכישת קיטים כאלה לפאנליסטים, וכדי שכולם יוכלו להראות טוב על האופניים שלהם.

8s

הקיט הזוהר של בייקפאנל (צילום: יוג’ין לויט)

אתם מלאי השראה וסטייל? אנחנו מזמינים אתכם לעצב את קיט הרכיבה הבא של בייקפאנל!

יש הרבה כוחות קריאייטיביים בענף הזה: גרפיקאים, מעצבים, אומנים, מעצבי מוצר, ארט דיירקטורים, צלמים, מאיירים, מומחי מיתוג ושיווק, ועוד המון אנשים שאינם אחד מאלה, והם פשוט מוכשרים. אנחנו רוצים לפגוש אותם, לפרגן להם ולהציב את היצירתיות של עולם הרכיבה הישראלי בפרונט של BIKEPANEL!

אנחנו מזמינים אתכם להתחרות על עיצוב הקיט הבא של בייקפאנל – שיעלה על סדרת הביגוד האיכותית ביותר של GSG ביבוא רובילייף – ספקית ביגוד רכיבה איטלקי איכותי בהתאמה אישית לקבוצות.

פרס בשווי 3700 שקלים למקום הראשון: אופנים מגורדון בנט!

מקום ראשון – העיצוב הזוכה יזכה באופניים אורבניים מגניבים של גורדון בנט (חנות האופניים הקולית של תל אביב – ברזילי 4, טל’: 03-6297203) וכמובן שיקבל את חליפת ה GSG שעיצב! שווי פרס ראשון: כ 3700 שקלים!!!

1-Collages

הפרס למקום הראשון: אופני אורבן + חליפת BIKEPANEL בשווי 3700 שקלים. אין לתאר!

 

פרסי המקום השני והשלישי: תיק של ניסנס אינדסטריז וחולצות קארוון קולקטיב!

מקום שני – יזכה בפרס שווה: תיק מדהים של הביוקר בחסות ניסנס אינדסרטיז – בשווי של כ 1300 שקלים! yes!

מקום שלישי – 3 חולצות מגניבות של Caravan Collective – ביגוד תרבות רכיבה ואפרה-בייק אורגני בשווי של כ 390 שקלים.  Not too bad!

1-תחרות עיצוב

הפרסים למקום השני והשלישי – תיקי הקצה של Nisnas וביגוד אורגני של Caravan Collective. שיואו!

תודה מיוחדת לנותני החסות: חנות האופניים Gordon Bennet בת”א,  GSG ביבוא רובילייף יצרנית הביגוד, Nisnas Industries תיקים וסטייל מהואדי, ו Caravan Collective ביגוד אפרה-סייקלינג על הפרסים המגניבים!

תחרות עיצוב

חשיפת המעצבים והעיצובים

כל המעצבים והעיצובים שיעלו לגמר יחשפו בבייקפאנל כדי שהקוראים יכירו אותם אות העיצובים שלהם. נרצה לשמוע מה יש למעצב לספר על קיט הרכיבה שיצר: מקורות ההשראה, איך התנהל תהליך היצירה, אילו בחירות בחר ומדוע וכולי, וגם כמובן לתת לקוראים את דרכי התקשורת אליו.  כמובן שכל מעצב מוזמן להכניס את הלוגו שלו לקיט בעיצובו – בדומה ללוגואים של נותני החסות בבייקפאנל.

הקיט הנבחר במקום הראשון הוא הקיט שנוציא להזמנה (אם יהיה ביקוש אדיר גם לקיטים האחרים מעל למינימום 10 היחידות הנדרשות על ידי GSG נשקול זאת בחיוב!). המטרה: בתחילת 2014 הקיט הזוכה יהיה out there ברכיבות שלנו בסינגלים ובכבישים!

אתם פרילאנסרים שעובדים בעיצוב\מיתוג\וכו’? תקבלו חשיפה יפה לכל אותם מנהלי שיווק ומנכ”לים רוכבי אופניים שקוראים אותנו וממש עכשיו מחפשים מישהו על ריטיינר חודשי שיעשה להם את העבודה שלכם…

BIKEPAEL_Kit_Nadav_-_Copy31.jpg.scaled9801

הקיט הראשון שלנו: בשחור לבן ירוק (צילם: נדב רותם)

יש גם פרסים לקוראים והמצביעים – משקפי רודי פרוג’קט ועוד!

ההצבעה תתבצע בפוסט שירכז את כל עיצובי הגמר. קובית ההצבעה תהיה גם קובית הצטרפות לשירות חדש שיעדכן אתכם על כתבות חדשות. כל מי שמצביע ומצטרף למנויי הניוזלטר שלנו – נכנס להגרלה שווה של מלא פרסים: צמיגים של מישלן, משקפים של Rudy Project, גרביים של Rudy Project, חולצה של Caravan Collective ועוד ועוד! חגיגה!

1-026

משקפי Rudy Project יפהפיים מדגם חדש FireBolt!

איך זה יעבוד?

  1. יש לכם את ספטמבר ואוקטובר לעצב את הקיט היצירתי שלכם.
  2. בראשון לנובמבר סוגרים את ההגשות – את העיצובים יש לשלוח אלינו עד אז (אל bikepanel@gmail.com).
  3. צוות מומחי BIKEPANEL יבחר מבין ההגשות את העיצובים שיעלו לגמר.
  4. כתבה שסוקרת את ההגשות והמעצבים שעלו לגמר תאפשר לכולם להכיר את המועמדים והעיצובים ותסביר איך מצביעים
  5. הצבעות הקוראים יהוו 50% מהציון לבחירת הזוכים, ויתרת 50% תעשה על ידי פאנל השופטים שלנו:

מסלול בחירת הקהל

יהיה מסלול עוקף פאנל שופטים שיכול להטיס את העיצוב שהפייסבוק אוהב ישירות לגמר: ההגשות יועלו גם לעמוד הפייסבוק של בייקפאנל גם אם לא נבחרו על ידי הועדה. הקוראים יכולים להצביע לכל אחת מההגשות האלה באמצעות Share (והמעצבים יכולים לעשות קמפיין לקדם את ההגשה שלהם). העיצוב שיזכה להכי הרבה Shares כפי שנספרים בעמוד הפייסבוק של בייקפאנל יבטיח את מקומו בגמר.

milestones

עניינים ומנהלות

  • מכיוון שזו חליפת הרכיבה של BIKEPANEL העיצוב יכיל לוגו מוביל של… BIKEPANEL. ברור.
  • לתחרות אין העדפה לגבי צבעים, עיצובים וכו’… אין הנחיה או מגבלה על צבעים או צורות – עיצובים מקוריים (בלבד – אין להעתיק עיצובים קיימים) יתקבלו בשמחה. כדאי לחשוב על מקורות ההשראה שלכם, על החיבור לתרבות האופניים, על הייעוד (למשל: רוכבי כביש או שטח? כבישונים מוכנים לקבל הרבה צבעים בהירים אולם בשטח זה מתלכלך), על השיק והסטייל של עולם הרכיבה… אתם כבר יודעים את העבודה. may the best design win!
  • העיצוב יכיל לוגואים של הספונסרים הראשיים של האתר: Rudy Project וצמיגי Michelin, ו Gran Fondo Israel (האחרון התווסף אחרי ההכרזה על התחרות). ניתן להמיר את כל הלוגואים, כולל זה של בייקפאנל ל Grey Cycle אם העיצוב דורש זאת. המעצב מוזמן לשלב את הלוגו שלו בגודל, צבעוניות  ומיקום שווים לזה של הלוגואים של הספונסרים המובילים שלנו.
  • קרדיט ופרסים ינתנו לזוכים. זכויות היוצרים בהצעות הזוכות ו\או שעלו לגמר יהיו שייכות לבייקפאנל.
  • אין שום הגבלה על זהות המעצבים – נשמח לראות מקצוענים מהענף, מעצבים פרילנסרים, חברות מיתוג ופרסום, סטודנטים לעיצוב, וגורמים מענף האופניים ומחוצה לו. כל מי שיש לו כשרון יצירתי ורצון להשתתף מוזמן! הפרסים שווים וזה כדאי.
  • מסיבות שונות יתכן שלא נייצר את הסט הזוכה. במדה וזה יקרה, הזוכה יקבל סט תחליפי מאיתנו או שווה ערך כחלק מהפרס. ניתן להגיש עד שלושה עיצובים שונים זה מזה למתמודד. אין בייקפאנל מתחייבת להעלות את כל העיצובים לעמוד הפייסבוק שלה, ואנו שומרים את הזכות לפסול עיצובים בתחרות מסיבות שונות (כגון תוכן פוגעני, העתקות, שיקולי עריכת תוכן ושיקולים אחרים לפי שיקול דעתה של בייקפאנל)
  • כלים להגשה – תוכלו פשוט להעביר אלינו משהו דומה לתמונה מטה (רצוי ברזולוציה גבוהה).
קיט צהוב

ככה צריך להעביר אלינו עיצוב (אם יש הרבה פרטים אז רצוי ברזולוציה גבוהה…) ו GSG באיטליה כבר ידעו מה לעשות איתו…

יש לכם כישרון בעיצוב?

מקוריים? אוהבים אופנה? מחוברים לתרבות האופניים? הפרסים יפים, החשיפה גדולה, ההתעסקות בתרבות הרכיבה מגניבה, אז קדימה: תראו לנו ולקוראים מה אתם יודעים לעשות. ואם אין לכם את אלה, אבל אתם מכירים מעצבים שרוצים לזכות באחלה פרסים – שלחו להם את הכתבה הזו!