אתם זוכרים… אנחנו חולים על ביגוד רכיבה. יש לנו פטיש ללייקרה וחיבה לעיצוב וביגוד מגניב. מבחינתנו זה חלק מהתחביב והכיף וזה נותן תבלין מהנה במסביב של האופניים. כבר עשינו כמה חליפות ותחרות אחת מעולה שעשתה המון רעש. תחרות עיצוב קיט BIKEPANEL חוזרת, וגם הפעם עם פרסים מטורפים ששווה לכם להלחם עליהם. אנו שמחים להכריז על פתיחת תחרות העיצוב 2015 בשיתוף GSG ביבוא רובילייף.

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

פרסים מדהימים לעיצובים הזוכים!

מאוד כדאי להשתתף. פרגנו לקבוצה של ספונסרים שתרמה לתחרות הזו ציוד ומסייעת לקדם את תרבות האופניים – עיצוב, אומנות, אופניים – זה לגמרי תרבות אופניים מבחינתנו והסיבה האמיתית שלנו להתעסק בנושא.

  1. המקום הראשון יזכה בחליפה בעיצובו + אופני פיקסי Middleasta ממגנזיום של סגל וגורדון בנט בשווי 5550 ש”ח!
  2. המקום השני יקבל מצלמת אקסטרים מעולה של קונטור: מצלמת ContourRoam3 בשווי 1200 ש”ח!
  3. המקום השלישי יקבל קסדה מצוינת של Cratoni מבית Rockn’Road בשווי 859 ש”ח!

1-tf-bpm-150307-075

לכבוד התחרות – תודפס מהדורה מצומצמת של קיט הפסים הראשון של בייקפאנל. בקרוב נודיע על הגעת המלאי הקטנטן במחיר מסובסד לקוראים הזריזים.

 

אתם מלאי השראה וסטייל? אנחנו מזמינים אתכם לעצב את קיט הרכיבה הבא של בייקפאנל!

את כל החליפות הדפסנו על החליפה מהרמה הכי גבוהה של  GSG ביבוא רובילייף – ספקית ביגוד רכיבה איטלקי איכותי בהתאמה אישית לקבוצות. זו חליפה אלסטית, מאווררת, מאוד איכותית ועם פד מפנק.

 

משבצות

קיט פאנל המשבצות של BIKEPANEL בעיצוב יואב מאור מתחרות העיצוב הקודמת.

 

חליפות מקבילות עולות בקלות 800-1000 ש”ח. החלטנו לוותר על הרווח לחלוטין ולסבסד אותה לקוראים שלנו – ב 500 ש”ח כולל המע”מ. אי אפשר להתחרות ביחס המחיר-איכות הזה!
לכבוד המאורע המשמח – הזמנו כמות קטנה מאוד של קיט הפסים המיתולוגי, שעבר נגיעות של עידכונים וחידוש הלוגואים של נותני החסות הקבועים של בייקפאנל: Rockn’Road, Rudy Project, KTM, Single Track. את ההזמנה לתפוס לכם חליפה נפרסם בקרוב.

 

1-_DSC2820

הקיט הזוהר והמדהים – מתוך מחשבה על רוכבי כביש בישראל

 

הפרס למקום הראשון: אופני פיקסי Middleasta מגנזיום של אופני סגל וגורדון בנט (חנות הפיקסי של ת”א ברח’ ברזילי 4)

גורדון בנט – חנות הפיקסיז וה Coolness של תל אביב: רח’ ברזילי 4, ואופני סגל– הרימו קו של אופני עיר ממגנזיום תוצרת ישראל, המשווק בכל העולם. הזוכה במקום הראשון בתחרות העיצוב יזכה באופניים כאלה, בנויות ומוכנות לרכיבה בסטייל. זה פרס מדהים בשווי של כ 5550ש”ח!

me

Middleasta ממגנזיום יוקרתי מגורדון בנט ואופני סגל, בשווי יוקרתי אף הוא של 5550 ש”ח לזוכה במקום הראשון- זה מטורררף!

 

ContourRoam3 בשווי 1200 ש”ח למקום השני!

המצלמה העמידה במים, בעלת עיצוב תעשייתי מבריק, ללא צורך בכיסויים ותוספות, שיטת מיתקון מעולה המאפשרת הצמדה מכמה כיוונים, ונוחות משתמש ללא תחרות. פרס מעולה ושווה למקום השני!

3-005

ContourRoam3 היא מצלמת אקסטרים פשוטה במיוחד להפעלה, עמידה למים ומוקשחת ללא צורך בכיסויים נוספים, ויש לה את מערכת מיתקון מבריקה. הפרס הזה למקום השני שווה 1200ש”ח!

 

 

קסדת קרטוני בשווי 859 ש”ח למקום השלישי:

קסדת הקרטוני בייבוא של רשת חנויות האופניים רוקנרוד, היא קסדה קלילה ברמה מאוד גבוהה. יש לה 22 חורי אוורור והיא שוקלת כ 220 גרם.

e

המקום השלישי יזכה בקסדה איכותית של Cratoni מבית Rockn’Road – בעיצוב שיתאים לכל סט של ביגוד, ומשקל אטרקטיבי של 220 גרם בשווי 859 ש”ח!

 

וגם פרסים לקהל: תודה ל Gravity Check על המון חולצות רוכבים מגניבות שיוגרלו בין המשתפים, המצביעים והקונים: 

1-001

Gravity – צ’ק! הצבעות הקהל יכניסו עוד כמה צ’ופרים והפעם מחברת הביגוד והאפרה רכיבה

 

 

חשיפת המעצבים והעיצובים

כל המעצבים והעיצובים שיעלו לגמר יחשפו בבייקפאנל כדי שהקוראים יכירו אותם אות העיצובים שלהם. נרצה לשמוע מה יש למעצב לספר על קיט הרכיבה שיצר: מקורות ההשראה, איך התנהל תהליך היצירה, אילו בחירות בחר ומדוע וכולי, וגם כמובן לתת לקוראים את דרכי התקשורת אליו.

בניגוד לפעם הקודמת שבה לא הייתה התאמה בין בחירת הקהל לקיט שזכה לביקוש ומספיק הזמנות והודפס, השנה נוציא להדפסה כל קיט מהגמר שיקבל מעל 10 הזמנות. המטרה היא שבסתיו 2015 אחרי שנתאושש מקיץ לח ודביק, ויבוא אלינו שוב מזג אוויר מגניב לרכיבה, יהיו לנו הקיטים החדשים לחלק.

הנה המעצבים הכוכבים שהגיעו לגמר בפעם הקודמת, עם הפרסים – האופניים של גורדון בנט, התיק של ניסנס, והחולצות של קראוון שעברו אליהם במסיבת הרחוב שסיכמה את התחרות הראשונה:

19

חוגגים בגורדון בנט בת”א. מימין המעצבים: יואב מאור, תומר ארזואן, רונית אורן, עמוס טולקובסקי, יובל דולין, ועורך בייקפאנל גיא חלמיש

 

 

איך זה יעבוד?

  1. במהלך מאי הקרוב – תעצבו את הקיט היצירתי שלכם ותגישו אלינו. כדאי להקדים – כדי להספיק לקבל יותר שיירים בפייסבוק עד מועד הספירה. ב 1.6.15 סוגרים את ההגשות.  מי שיש לו עיצוב מוכן שיפנה פה  במסרונים בפייסבוק לגיאחה.
  2. ב BIKEPANEL נבחר את העיצובים שיעלו לבחירת הקהל – לא כל עיצוב יעלה לעמוד הפייסבוק שלנו ויזכה להתמודד על מקומו בגמר: רק עיצובים שיעמדו בסף איכות סוביקטיבי ושנרגיש שהם ראויים להכנס לעמוד הפייסבוק שלנו.
  3. תחרות שיתופים – המטרה היא הרי להפיץ את המסר ולהציג את העיצובים. הקיטים שיקבלו הכי הרבה Shares \ שיתופים מעמוד הפייסבוק של BIKEPANEL יזכו את יוצריהם בכרטיס העלייה לגמר (ייספרו רק Shares\שיתופים מעמוד בייקפאנל- קול אחד לכל מצביע). יעשה שקלול של 50%\50% בין קולות הבוחרים עם קולות צוות שיפוט בייקפאנל.
  4. מסלול בחירת הקהל: העיצוב שיזכה להכי הרבה Shares כפי שנספרים בעמוד הפייסבוק של בייקפאנל יבטיח את מקומו בגמר בכל מקרה, והוא לא יזדקק לחלק השופטים בהצבעה.
  5. הגמר
    • כתבה שסוקרת את ההגשות והמעצבים שעלו לגמר תאפשר לכולם להכיר את המועמדים והעיצובים.
    • עיצובי הגמר יועלו לאתר המסחר האלקטרוני של רובילייף לתקופה מוגבלת – והעיצוב שקיבל הכי הרבה הזמנות יוכרז כמנצח (ואחריו מקום שני ושלישי באותה שיטה).
    • כל הדגמים שיקבלו מעל 10 הזמנות יופקו בפועל!
  6. במסיבת רחוב מגניבה בגורדון בנט נכריז על הזוכה, נחלק את הפרסים, נשתה בירה ונשמח.

זמנים

 

עניינים ומנהלות

  • מכיוון שזו חליפת הרכיבה של BIKEPANEL העיצוב יכיל לוגו מוביל של… BIKEPANEL. ברור. העיצוב יכיל לוגואים של הספונסרים הראשיים של האתר ושל ספונסר הפרס הגדול. ניתן להמיר את כל הלוגואים לצבעים אחידים. אין שום הגבלה על זהות המעצבים –  כל מי שיש לו כשרון יצירתי ורצון להשתתף מוזמן! הפרסים שווים וזה כדאי.
  • אין מגבלה על צבעים או צורות. עיצובים מקוריים (בלבד – אין להעתיק עיצובים קיימים וכמובן שצריך להקפיד על זכויות יוצרים) יתקבלו בשמחה. כדאי לחשוב על מקורות ההשראה שלכם, על החיבור לתרבות האופניים, על הייעוד (למשל: רוכבי כביש או שטח? כבישונים מוכנים לקבל הרבה צבעים בהירים אולם בשטח זה מתלכלך), על השיק והסטייל של עולם הרכיבה… אתם כבר יודעים את העבודה. may the best design win!
  • קרדיט ופרסים ינתנו לזוכים. זכויות היוצרים בהצעות שעלו לגמר יהיו שייכות לבייקפאנל. לעתים יש מגבלות טכניות על המרת העיצוב לגזירה, רצון של הקהל בשינויי צבעים, תיקוני לוגואים וכו’. אנחנו שומרים לעצמנו את הזכות לשנות ולבצע כל התאמה ושינוי בעיצובים.
  • מסיבות שונות יתכן שלא נייצר את הסט הזוכה (ראו תקדים התחרות הראשונה). במדה וזה יקרה, לא נוכל לספק לזוכה חליפה בעיצובו בנוסף לפרס הראשון. ניתן להגיש עיצוב אחד בלבד למתמודד. אין בייקפאנל מתחייבת להעלות את כל העיצובים לעמוד הפייסבוק שלה, ואנו שומרים את הזכות לפסול עיצובים בתחרות מסיבות שונות (כגון תוכן פוגעני, העתקות, נסיונות הטיה בהצבעות, עודף כפילויות בהצבעות, שיקולי עריכת תוכן ושיקולים אחרים לפי שיקול דעתנו הבלעדי).
  • רק Shares מעמוד הפייסבוק של בייקפאנל (אחד לכל משתמש) יספרו.
  • בעמוד המסחר האלקטרוני באתר רובילייף תתבצע הקנייה של החליפות (הזמנות) שתהווה גם את ההצבעה לגמר. יהיו אלה קניות אמת בכרטיס אשראי ולא יתקבלו ביטולי עסקה. אם אתם לא יודעים את המידה שלכם, צרו קשר עם רובילייף בטופס צור הקשר באתר למידע על המידות. במידה ולא ירכשו מספיק חליפות כדי להוות הצבעה או יהיה שוויון נשתמש בדירוגי הכניסה לגמר כשוברי שוויון\יוצרי דירוג.
  • ניסיון העבר – אנחנו לא רוצים שהעניין הזה יגלוש לפינות של משפטולוגיה ותקנות ועניינים. זו צריכה להיות תחרות של כיף בלבד. לכן אנחנו שומרים לעצמנו את הזכות להתאים ולשנות את התחרות ותנאיה (במיוחד אם נרגיש שיש ניצול לרעה כזה או אחר או במדה ויתעורר צורך בכך עקב בעיה אם כזו תתעורר, ולפי שיקול דעתנו).
  • כלים להגשה – תוכלו פשוט להעביר אלינו משהו דומה לתמונה מטה (רצוי ברזולוציה גבוהה) – באמצעות יצירת קשר עם עורך האתר פה.

 

1-Capture.jpg.scaled1000

ככה צריך להעביר אלינו עיצוב – ו GSG באיטליה כבר ידעו מה לעשות איתו…

 

 

יש לכם כישרון בעיצוב? אוהבים אופנה? מחוברים לתרבות האופניים? הפרסים יפים, החשיפה גדולה, ההתעסקות בתרבות הרכיבה מגניבה, אז קדימה: תראו לנו ולקוראים מה אתם יודעים לעשות. ואם אין לכם את אלה, אבל אתם מכירים מעצבים שרוצים לזכות באחלה פרסים – שלחו להם את הכתבה הזו!

 

יאללה – תתחילו לעצב ושלחו אלינו את התוצר – פרסים מגניבים לזוכים!