מועדון הרכיבה Mt.546, אתר BIKEPANEL וחברת עז הרים מזמינים אתכם לאירוע פתיחת החורף

התחרות והג’ננה בכרמל-  המקום בו הרזים והיפים בטרפת – זה באמת הדבר שאסור לכם להחמיץ!

לחצו וכנסו פה לרישום!

1

Short Track – קונספט מגניב ומוכח!

הקונספט פשוט: סדרת מקצים קצרים ועצבניים על מסלול קומפקטי בן כ3 ק”מ, בו קהל הצופים והמלווים ממוקם במכרז ההקפה. בהקפה תידרשו ליכולות טכניות, מעבר מכשולים (בסגנון תחרויות סייקלוקרוס), יכולות מיאוץ, טיפוס ועוד.

לפני הזינוקים יעבירו רוכבי עלית ופרו מקצועיים לצד מדריכי רכיבה סדנאות טכניות על המסלול עם הדגמות טכניקות סייקלו קרוס ותרגול מעבר מכשולים. לאורך המסלול צופים מעודדים, פינות זולה עם מחצלות, כלבים וילדים, מוסיקה, דוכני ציוד ואופניים, כרוז, שתייה איזוטונית (ולא איזוטונית… בחסות קרלסברג) והרבה הרבה שמיייח!

למי זה מתאים? יש קטגוריות לכולם:

זוהי תחרות קצרה במיוחד וכל אחד יכול לסיימה. זה אירוע אופניים וכיף פתוח לכל אחד, לא חייבים להיות חברי איגוד בעלי אופני סייקלוקרוס ורגליים מגולחות. אפשר וממולץ להגיע שעירים על אופני הרים, ויהיו קטגוריות נפרדות לאופני הרים ולסייקלוקרוס… הכי מומלץ זה להגיע בהרכב מלא עם כל המשפחה.

אירוע אופניים מגניב, ויופי של הזדמנות לטעום את קו הזינוק, את עולם הסייקלוקרוס\שורט-טרק גם למי שאיננו חבר איגוד. גם למי שלא מתאמן עם תכנית אימונים ומד דופק. גם למי שסתם רוצה להנות מחגיגה של כיף ואופניים ביער עופר. לא באמת משנה באיזה מקום תגיעו. את בירת הקרלסברג שלכם תקבלו בסוף התחרות (בתנאי כמובן שהינכם בני 18 ומעלה… לא שכחנו את הקטנים וגם להם דאגנו להפתעות!).

תבואו – אבל קודם הרשמו בלינק זה!

איך מגיעים? מכניסים ל Waze “מחנה תנועות הנוער, יער עופר”

המפה פה טיפה מטעה. כשתגיעו לחניון השלוחה תראו ממש בתחילתו פנייה ימינה (דרומה) – תקחו אותה ואנחנו נהייה במחנה תנועות הנוער שנמצא ממש קרוב לחניון השלוחה. אל דאגה – יהיה שילוט במקום.

1-3

ילדים זה שמחה

גילינו עם הזמן שאווירת משפחות, וילדים חמודים שמראים לנו איך רכבנו כשזה עוד בא לנו טבעי, עושה לנו את זה. אז האירוע הזה תוכנן במיוחד להיות ידידותי לקטנים. זה גם מתבקש כי זה Short Track- ואין בעיה להציב את הילדים בגילאים השונים על קו הזינוק עם כמות הקפות תפורה בדיוק לכל גיל. הקרבה של המשפחות בתוך שטח ההקפה והאפשרות לעודד ולצלם אותם מקרוב תשאיר לכם ולהם חוויה שהם לא ישכחו (ועוד מלא תמונות שמחות למיין באלבום המשפחתי).

אנחנו מזמינים במיוחד ובאופן אישי את כל מדריכי קבוצות הילדים להביא את הקבוצה – זו הזדמנות אדירה להראות את הכיף שבתחום, לעשות בילדאפ ולהכניס תוכן חדש לאימונים עד לאירוע, לחשוף אותם לרוכבים הטובים בארץ שיתחרו בדיוק על אותו מסלול שהם יתחרו בו, וגם למנף את ההזדמנות להביא את ההורים לאירוע כייפי שיחזק את הקשר עם המועדון!

מועדונים והורים – לחצו פה לרישום!

 

IMG_3044

 

לוז ליום האירוע:

  • 8:00-9:00 – הגעה, התייצבות בנק’ ההרשמה וקבלת מספרי משתתף.
  • 9:00 – סיום הרשמה מאוחרת וחלוקת מספרי משתתף
  • 9:00-10:00 – סדנאות טכניות פתוחות של רוכבי עלית ומדריכי רכיבה על אלמנטים במסלול
  • 10:15 – זינוק קטקטים\יות, אפרוחים\יות
  • 10:40 – זינוק ילדים\ות וקדטיות
  • 11:10 – זינוק קדטים
  • 11:45 – זינוק עלית גברים
  • 11:46 – זינוק מאסטרס עד 35, מאסטרס מעל 35 ונשים מעל גיל 17
  • 13:00 – טקס פודיום

5

 

ההרשמה באתר זינוק – לחצו כאן והרשמו!

  • עלות ההרשמה לרוכבים שאינם חברי איגוד: 90 ₪.
  • עלות ההרשמה לתושבי מ.א. חוף הכרמל ולחיילים בשרות סדיר: 60 ₪.
  • עלות הרשמה מאוחרת ביום האירוע: 100 שקלים לכולם.
  • רוכבים מעל גיל 18 שאינם חברי איגוד האופניים –  יידרשו להציג בעמדת הרישום ביום האירוע אישור בדיקה ארגומטרית תקינה ותקפה + ביטוח על פי חוק הספורט בעת ההרשמה. יש לשלוח אישורים אלה למייל: club@mt546.com

 

לחצו וכנסו פה לרישום!

תמונות: נועה לוריה, דני אסקרוב, גיאחה

רוצים שיהיה שמייח באופניים? תגיבו בתגובות עם “אני מגיע, ברור” ושתפו לחבריכם!