CTC מודיעה: “אנו שמחים לבשר על תחילתו של שיתוף פעולה עם חברת K-EDGE מארה”ב והחלה להפיץ את מוצרי החברה בישראל. חברת K-EDGE מייצרת בארה”ב התקנים למחשבי אופניים, פנסים, מצלמות ועוד, כולם עשויים אלומיניום בכרסום CNC. בשלב ראשון, הגיעו לארץ מגוון התקנים למחשבי Garmin מכל הסוגים! ההתקנים מיועדים לחיבור על כידון, זרועות אירובאר ועמוד כידון (Stem).”

מאת: CTC
קישור לעמוד המוצרים באתר CTC.

הכירו את K-EDGE, בייבוא CTC

החברה הקטנה הזו מאיידהו, החלה את דרכה במוצר שהציל לא מעט תחרויות לרוכבים: תופסן שרשרת למניעת נפילתה. היא היום יצרנית של תוספי CNC לאופניים לכל מחשבוני הרכיבה העיקריים, תופסני מצלמות GoPro ופנסים, ועוד. המוצרים שלה איכותיים ויש עליהם אחריות לכל החיים.
חברת CTC היא היבואנית הרשמית של מוצרי החברה האמריקאית בישראל ומשווקת את מוצריה ברשת חנויות “Trek ישראל” ואצל המשווקים המורשים.

עניין של סטייל

נכון שהגרמינים מגיעים עם התקן פלסטיק קטן ולו גומיות שאפשר לחבר אל הכידון, אבל בואו נודה על האמת – זה עושה את העבודה, אבל סטייל אין לזה. רוכבי כביש שמכבדים את עצמם רואים בבליטה הזו מעין “פרונקל” ענק על הכידון האווירודינמי שלהם ולעולם ייראו הרבה יותר טוב אם יקחו את המחשבון קדימה, למטה, ובקו אחיד עם הסטם. זה גם ממרכז אותו בקו הסטם, ונראה סימטרי נקי ונכון. את הפטנט הזה כולם מכירים מהמוצר של K-EDGE שהיתה מהראשונות שסיפקה אותו, אולי אפילו הראשונה.

image2לא רק עניין של סטייל

לפתרון הקטן והחכם הזה יש גם חשיבות תפקודית –
אצל רוכבי הכביש הסטה של המסך קדימה יותר פשוט מקלה על הקריאה ומניחה את המחשבון במיקום נוח יותר למבט, במיוחד בפידול בעמידה כשמנח הגוף נע קדימה, ומבט אל הכידון למטה ואחורה לא ממש נוח וגם מעט פחות בטיחותי.
גם אצל רוכבי שטח זה בא לידי ביטוי: ככל שהמחשבון שלכם גדול יותר כך זה עוד יותר משמעותי- ומחשבוני הרכיבה שתומכים בניווט ומספקים מסכים גדולים יותר צריכים עוד יותר את האלטרנטיבה הזו למיקומם ישירות על הכידון. במקרה של אלה, המשקל והגודל, ביחד עם טרטורי הדרך מזיזים לא פעם את המחשבון ומשנים את זוויתו על הכידון כשמשתמשים בהתקן הפלסטיק והגומיות המקורי. K-EDGE מאפשרת קיבוע נוח של המסך והתמודדות טובה יותר עם רכיבה בשטח גס. גם פה רכיבה בעמידה ומבט אל המחשבון הופכת קלה יותר, וגם פה – האסתטיקה והנקיון על הקוקפיט משתפרים.

התקני K-EDGE למחשבונים של גרמין

התקני K-EDGE למחשבונים של גרמין

פתרון לאיירובאר

גם טריאתלטים (ואיירונמנים…) מקבלים מענה לבעיה מציקה על האירובאר שלהם: איפה שמים את המחשבון? אם שמים אותו עם התקן הגומי-פלסטיק המקורי על הזרועות הוא מוסתר על ידי האמה, ובחלק מהמקרים זה ממש בלתי אפשרי כי הזרועות עצמן שטוחות והבליטה חוסמת את הקו של היד. אפשר לעשות פתרון עקום שבו משתמשים בגומיות ומסיטים את המחשבון על הצד, וכך מפנים את המקום ליד, אבל זה… כמו שאמרנו – עקום. ל K-EDGE יש מוצר שמתחבר לאירובאר ויוצא הצידה למרכזו אל בין הידיים לתצוגה אלגנטית ונוחה. שמים את הוואטים, המרחק, המהירות והזמן על המסך – ואתם מוכנים לקרב.

image1בהמשך: שידרוג ל GoPro ומתקון תאורה

בשלב הראשון מביאה CTC רק את ההתקנים למחשבונים, אבל בהמשך, אם יהיה ביקוש בישראל תבחן גם הרחבה של הקו להתקנים למצלמות ופנסים.
K-EDGE לקחה את הפנטנט הקטן והחכם שלה, והפכה אותו לגאון של הכיתה: היא הוסיפה דגמים שבהם בצדם העליון יש מקום ל Garmin ובצדם התחתון יש את מחבר ה GoPro האייקוני. וכך – אפשר להינות מתפקוד כפול של ההתקן ולהציב את ה GoPro בצורה יציבה וממורכזת בחזית האופניים. בנוסף ישנם דגמים שמיועדים לחיבורים נפרדים ל GoPro ולפנסים – למשל בצד האחורי של האופניים.

image4

המחירים נעים בין 125 שקלים לפתרונות הזולים ביותר ועד 320 שקלים לפתרון האירובר שהוא היקר ביותר בליין שיש בישראל כרגע.

הודעה לעתונות מאת: CTC
קישור לעמוד המוצרים באתר CTC.