איזה כיף היה לפגוש את החברה במסיבת הרחוב שלנו ב”גורדון בנט” בתל-אביב!

תחרות עיצוב בגדי הרכיבה של BIKEPANEL הסתיימה: חלון ההגשות נסגר בסוף אוקטובר, הקוראים שיתפו והגיבו, ובכלל היה קטע מגניב ששם במרכז את החיבור בין קריאייטיביות, סטייל, ואופנה – לאופניים. ההצבעות הסתיימו בסוף נובמבר,  ואתם בחרתם ביחד עם צוות השופטים את העיצובים הזוכים! הנה התוצאות הסופיות, והזוכככההה הוא: יובל דולין, אלוף הארץ באופני כביש 2013 הוא גם האלוף של תחרות העיצוב!

תוצאות סופיות

יובל דולין קיבל את האופניים אורבניים מגניבים של גורדון בנט (חנות האופניים הקולית של תל אביב – ברזילי 4, טל’: 03-6297203) וכמובן שיקבל את חליפת ה GSG שעיצב (או שווה ערך). שווי פרס ראשון: כ 3700 שקלים!!!

19

מימין: יואב מאור, תומר ארזואן, רונית אורן, עמוס טולקובסקי, יובל דולין, גיא חלמיש

יואב מאור הגיע למקום השני. אצל השופטים אגב היה תיקו בין יובל ליואב – ולכן הצבעת הקהל היא שהכריע לבסוף בינהם. יואב לוקח איתו הביתה פרס שווה: תיק מדהים של הביוקר בחסות  ניסנס אינדסרטיז – בשווי של כ 1300 שקלים! yes!

18

תומר ארזואן הגיע למקום השלישי ולקח 3 חולצות מגניבות של Caravan Collective – ביגוד תרבות רכיבה ואפרה-רייד אורגני בשווי של כ 390 שקלים.  Not too bad! ההצבעה שלו אגב עלתה בגורל גם בפרסי המצביעים ולכן הוא קיבל גם ספר של הנרי אוחיון, בקטנה. b

שוב המון המון תודה לכל המעצבים ששלחו והתמודדו! אנחנו מעריכים כל עיצוב ועיצוב כזה שנשלח- רבים מהם יפהפיים ולצערנו רק חלק קטן יכול לעלות לגמר, אם כי בתור פטישיסטים של ביגוד אופניים היינו שמחים לראות הרבה יותר עיצובים בארון שלנו, מאשר ברשימת הגמר. אבל גמר, זה גמר, וחייבים לצמצם ולאפשר בחירה בין מספר קונקרטי ומועט של אפשרויות. אנחנו מקווים שכולם מקבלים את זה בצורה ספורטיבית וכייפית בלבד. זו המטרה. 

6

כ 30 מצביעים ומשתפים בתחרות קיבלו עידכונים שהפרסים שלהם מחכים להם בשבועיים הקרובים בחנות גורדון בנט – תגיעו לאסוף (אחרי שבועיים נפזר אקראית). יהיו שם מוצרים שווים ביותר של Rudy Project: משקפי רכיבה אטרקטיביים, תיקי גב איכותיים, גרבי רכיבה, וכמובן הספרים של הנרי אוחיון שהעברנו תמורתם איזה ספונסרשיפ ראוי לאיש המיוחד הזה.

11

היתה מסיבת רחוב מגניבה. הבאנו מלא בירות חינם לאורחים, הגיעו רוכבי פיקסי שגם התמודדו בתחרות מלך הטראק סטנד – דבר מדהים בפני עצמו. התחרות מעמידה אותם מול הקהל ביחד זה לצד זה על שיווי משקל. לאט לאט נושרים אלה שהורידו רגל. אז מעלים את סף הקושי – ונשארים עם יד אחת על האופניים. אחרי כן עוד דרגת קושי ומורידים יד שניה. לבסוף = הורדת חולצה, תוך כדי הטראק סטנד! המנצח לקח איתו איפוד ננו אדום ומגניב Special Edition של Niner + פטנט שהופך אותו לשעון מגניב לגמרי – רצועת שעון שגייסה כסף בקיקסטרטר!

14

תודה רבה לכל הספונסרים, שמאפשרים קצת fun והתעסקות מגניבה שכזו סביב אופניים ועיצוב

  • GSG יצרנית ביגוד הרכיבה האיכותי שאנחנו עובדים איתה על הביגוד.
  • Rudy Project Israel שסיפקה המון פרסים לבוחרים (משקפים, גרביים, תיקים…)
  • “גורדון בנט” וארנון המדהים שארחו אותנו. תבקרו אותו בחנות ותקנו ממנו אופני עיר יפהפיות!
  • ניסנס אינדסטריז – תיקי הרכיבה והקומיוטינג מעור ועץ סוף הדרך.
  • וכמובן קרוון קולקטיב – אופנת אפרה-רייד…

17

מה בהמשך?

אנחנו שולחים את העיצובים הזוכים ל GSG לסקיצות ראשונות, ונעדכן איך ומתי להרשם להזמנת קיט יפהפה כזה עבורכם! אנחנו הולכים לעשות מאמץ לאפשר לרכוש לפחות את שני העיצובים הראשונים – ואם יתאפשר טכנית גם את המקום השלישי. כמובן שכרגיל צריך יהיה להזמין מראש, לקבל לפחות 10 הזמנות לכל עיצוב, והביגוד יגיע אחרי חודשיים שייצרו אותו בהמלכם במיוחד בשבילכם.

22a23

4

12

8

c

 צילם: יוג’ין לויט