מנצח הטור דה פראנס 2018 גיירנט תומס התרסק קשות במהלך טור שוויץ! המצב נראה קשה בקבוצת אינאוס- הקבוצה הדומיננטית של השנים האחרונות (בעבר Sky).

מאת: מערכת בייקפאנל
תמונות: ASO

תומס בן ה 33, היה מעורב בתאונה במהלך הסטייג’ הרביעי של הטור של שוויץ כ 30 ק”מ מהזינוק אחרי ספרינט ביניים. ביחד איתו בתאונה היה אנדריי זייטס מ- Astana. הדיווחים מציינים שהוא הוא חיכה לאחר התאונה והזיז את שתי הידיים. נראו חתכים ומכות בכתף ימין שלו ובפנים. את הקטע הזה ניצח אליה ויויאני (Deceuninck-Quick Step).

כשהתרסק מיקומו בטור של שוויץ היה שמיני.

תומס

גיירנט תומס בטור דה פראנס

הקבוצה, Team Ineos כתבה בטוויטר מייד לאחר התאונה שגיירנט תומס נאלץ לפרוש מטור שוויץ. הוא ער ומדבר עם הקבוצה, וילקח בקרוב לבית החולים:

“Geraint Thomas has been forced to abandon the Tour de Suisse. He was alert and speaking to the team after the crash and will be taken to hospital for checks,” his Team Ineos wrote on Twitter.”

עדיין לא ברור אם ההתרסקות חמורה עד כדי כך שתסכן את השתתפותו של תומס בטור דה פראנסץ. יש להניח שמידע על כך יגיע בקרוב. הנאחס לא עוזב את סקיי לאחר שרק לפני ימים אחדים גם כריס פרום התרסק ושבר עצמות. במקרה שלו ברור שהוא כבר לא יהיה בטור.

רוצים לקבל מבזקים בזמן אמת? התחברו לערוץ הטלגרם שלנו פה:https://t.me/BIKEPANEL