סיגרו את היומן: ביום שישי ה 3 במאי – רכיבה המונית בירושלים!

עיר בירה יש רק אחת, וירושלים היא לא סתם עיר בירה. היא אחת מהערים המיוחדות והמרשימות בעולם. מתי רכבתם דרכה ובנופיה לאחרונה? זו ההזדמנות שלכם לצאת למסע אופניים עממי (מרחקים של 20 ו 40 ק”מ), בכבישים סגורים ומעטפת ארגונית שלמה ומפנקת עם מאות רוכבי אופניים שבאים להראות שגם כמה עליות קטנות לא יוכלו להפריע להם להנות מהמקום רווי האווירה הזה: הרשות לפיתוח ירושלים ומינהלת פארק ירושלים בשיתוף אגף הספורט בעיריית ירושלים מזמינים אתכם הרוכבים למסע אופניים סובב ירושלים 2013 במסלולים של העיר ולנופיה הייחודיים. חגיגת אביב לציבור רוכבי האופניים ואוהבי ירושלים. האירוע חושף את המרחבים הירוקים בהם התברכה ירושלים לצד האתרים ההיסטוריים המוכרים של העיר, כל זאת מנקודת המבט הייחודית שמאפשרות האופניים. הרכיבה תחצה את העיר ותעבור דרך מערכת שבילי האופניים החדשה המוקמת בימים אלה בפארק ירושלים – רצועת השטחים הפתוחים הסובבת את העיר והופכת בימים אלו לפארק המטרופוליני הגדול בישראל.

ופרט קטן שכדאי שתדעו: חוץ מהשתתפות באירוע אופניים ייחודי בעיר היפה והאייקונית ביותר בישראל תקבלו גם  חולצת דריי פיט של סוקוני מתנה לכל נרשם.

לרישום לסובב ירושלים – לחץ כאן!

730f4067-45ad-45b1-8604-1712363ee06d

2 מסלולים לא תחרותיים: בינוני וארוך

מסע האופניים סובב ירושלים הנו חלק מפעילויות “סוף שבוע ירוק בירושלים” שיתקיים ב 2-4 במאי 2013. זה אומר שזה הזמן לשריין סביב הרכיבה הזו את המשפחות והילדים ולהגיע לבלות יומיים מלאי אטרקציות וטבע בעיר: בפארק ירושלים, פארק המסילה, שביל ישראל לאופניים, הגנים הלאומיים, בגן הבוטני ובשמורות הטבע – הכניסה חופשית!

המסלול הארוך:

ארוך

מסלול ארוך מעגלי של כ- 40 ק”מ הסובב את ירושלים ומתאים לרוכבים מנוסים

המסלול הבינוני:

קצר

מסלול בינוני של כ- 20 ק”מ מהעיר ההיסטורית אל המעיינות של פארק ירושלים וחזרה

זינוק \ סיום

לשני המסלולים ממתחם “התחנה הראשונה”, תחנת הרכבת הישנה של ירושלים המתעוררת לחיים כמרחב של תרבות, בילוי ואוכל. התחנה הראשונה נמצאת במבואה של פארק המסילה החדש בעיר המחבר בין התחנה הראשונה לתחנת מלחה ולפארק ירושלים. בפארק שביל אופניים שנבנה לאורך תוואי המסילה הישנה שיהווה חלק מהרכיבה.

לאורך המסלולים ימוקמו תחנות רענון לרוכבים שיציעו שתייה, כיבוד קל  והדרכות על המקום.

בסיום הרכיבה יפעל מתחם טיפולים ומסז’ים לטובת הרוכבים.

עלויות

מחיר השתתפות בהרשמה מוקדמת (עד ה- 25/4):

מסלול ארוך – 40 ש”ח

מסלול בינוני – 30 ש”ח

לאחר ה- 25/4 בחצות –

מסלול ארוך – 60 ש”ח

מסלול בינוני – 50 ש”ח

לרישום לסובב ירושלים – לחץ כאן!

730f4067-45ad-45b1-8604-1712363ee06d

לו”ז

06:30 – הרשמה

07:00 – הזנקת המסלול הארוך, במעמד ראש העיר ירושלים, מר ניר ברקת, ויו”ר הרשות לפיתוח ירושלים, רו”ח משה ליאון

07:20 – הזנקה מסלול בינוני

10:00 ואילך – מגוון פעילויות וסיורים, שוק איכרים ושוק אקססוריס במתחם התחנה הראשונה לצד מגוון הטבות במסעדות ובתי הקפה במתחם.

חנייה

החניה בגן הפעמון ובמתחם החניה של התחנה – ללא תשלום!

 

ניהול והפקה מקצועית – נימרוד הנגבי  www.bikeisrael.com

חסויות

 

אל תפספסו את ההזדמנות לרכוב ברכיבה מדהימה, באירוע מיוחד, עם מאות רוכבים סביבכם, כבישים סגורים ונופים שאי אפשר לטעות בהם: ירושלים!

לרישום לסובב ירושלים לחץ כאן!