עומר שפירא ורותם גפינוביץ חתמו בקבוצת Canyon SRAM

בהודעה ששחררה קבוצת קניון-סראם בעמוד הפייסבוק שלה נכתב:

“ברוכות הבאות עומר ורותם לקבוצה!

אלופת ישראל באופני כביש, עומר שפירא, ואלופת ישראל בנג”ש רותם גפינוביץ, יצטרפו שתיהן לקבוצה החל מה-1 בינואר 2019.

החתימה של עומר ורותם הגיע לאחר החדשות מלפני יומיים על החתמתה של הניוזינלנדית אלה האריס, שתצטרף לקבוצה לאחר שניצחה ב Canyon/SRAM Zwift Academy”.

באליפות ישראל התחרו זו בזו, כעת- בקבוצה אחת (צילום: ליאור אלגלי)

 

עומר הגיע מרכיבת אופני הרים כשהיתה צעירה יותר, והיא אלופת ישראל פעמיים ברציפות לאחר שנצחה ב 2017 ו 2018. הצעירה, בת 24 כבר מצפה בכליון עיניים לפתיחת העונה איתנו: “אני נרגשת ועם מוטיבציה גבוהה ל2019. קבוצת CANYON//SRAM היא המקום הטוב ביותר שאוכל להיות בו. אני מחכה בצפייה למרוצים ולבלות זמן עם הקבוצה. אני מאמינה שזה יקדם אותי לצמיחה נוספת כרוכבת וכאדם. אני רוצה להיות חלק מהמאמץ הקבוצתי במרוצים ואני רוצה להרגיש חלק אמיתי מהקבוצה הזו גם מחוץ לאופניים. אני רואה את התפקיד שלי בתמיכה בבנות קבוצתי בהרבה מרוצים גדולים ובתמיכה בקבוצה להשיג את ההצלחה במרוצי עליות ושלבים הרריים.

רותם גפינוביץ גם ביטאה את שמחתה על ההצטרפות לקבוצה:

אני ממש, ממש נלהבת להיות חלק ממשפחת קניון/סראם בעונה הקרובה. אני רואה את זה כהזדמנות אדירה והסיכוי להתפתח וללמוד להיות רוכבת טובה יותר, ואדם טוב יותר. אני מחכה בצפיייה לחלוק את הרגעים הגדולים עם הקבוצה, וסקרנית לראות איך זה יהיה. המטרה העיקרית שלי בעונה הזו היא לעשות צעד גדול קדימה ולהפוך את 2019 לשנה יוצאת דופן!

גפינוביץ ושפירא יצטרפו אלינו אל מחנה האימונים הבא כשנחזור לספרד בפברואר. נעדכן בהמשך לגבי שאר איושי הקבוצה לעונת 2019”.