** בייקפאנל מודיע בצער על פטירתה בטרם עת של החנות המתוארת בכתבה הזו – נסגרה. נשאיר את הכתבה באתר לעדות היסטורית לקיומה של פינת החמד הזו שנתגעגע אליה. 

כמו שאתם כבר יודעים, אנחנו שפוטים של איטליה. אנחנו נמסים ונוזלים לשמע השפה הזו, ואחרי Rudy Project, והגראן פונדו, אנחנו שמחים להמשיך את הקו האיטלקי בבייקפאנל עם “זוהר ומיגל” – שמביאים אלינו את שגרירות איטליה לכפר סבא, אל החנות המלאה שלהם בצלילים הנעימים האלה : Bianchi, Basso, GSG, LAS ועוד.

142

זוהר רובין ומיגל רויטמן הם יבואני אופניים מהסגנון שמביא את ה Vibe והנשמה לענף כמו שאנחנו אוהבים. הם מביאים לארץ מותגים מעולים, בטעם של רכיבה וסטייל איטלקי, אבל לא מדובר רק במוצרים שנרייר עליהם – מדובר על חיבור אותנטי לאופניים ולרכיבה, ותוכלו להרגיש את זה מייד כשתגיעו לבקר. לא החנות הביאה אותם לרכיבה אלא הרכיבה הביאה אותם לחנות. מדובר פה בשניים שבאמת חיים ונושמים אופניים ושהתחביב הפך אצלם למקצוע – והם מהרוכבים הטובים ביותר שהיו בישראל ומהמעטים שזכו לטעום חיי מקצועני רכיבה בחו”ל. מקום קטן ומזמין, עמוס באופניים, קסדות, וביגוד ומותגים איטלקיים יפהפיים ועם נשמה – ככה אנחנו אוהבים את חנות אופני הכביש שלנו!

 

אגב – בעקבות החסות הזו נוכל לעשות כמה דברים טוב יותר עבורכם, ובעיקר לארגן את חליפת הרכיבה הבאה של BIKEPANEL – שאגב, בהתאם למומחיות והרקע של “זוהר ומיגל” תהייה אטרקטיבית במיוחד לרוכבי כביש, אבל לא רק. Stay Tuned!


173

על זוהר ומיגל בקצרה

עוד נרחיב עליהם בראיון מיוחד שנעשה איתם לרגל החסות ולרגל יציאתם לטור טראנס אלפ השנה. בינתיים טעימה מהרקע שלהם על אופניים:

זוהר – הוא אחד הרוכבים הטובים ביותר שהיו בארץ: היה אלוף ישראל בנוער, ואחרי כן בבוגרים ב 1989. ספורטאי מצטיין בצבא, חבר נבחרת ישראל הרבה שנים, והתחרה במאות תחרויות בין לאומיות לנוער, לבוגרים ולמקצוענים. רכב בקבוצה צרפתית שתי עונות ואף זכה במספר מרוצים בחו”ל, והשתתף באליפות העולם בגרמניה. רואים איזה קשר לאופניים?


מיגל – מגיל 17 רכב בסגל ניבחרת ישראל. לאחר השיחרור מהצבא רכב בפרגוואי ובאורגווי (ארץ הולדתו)  ובקבוצה איטלקית בשם “ארייה קומפרסה מכייר”. לאחר מכן עבר לספרד כרוכב עצמאי בקטגוריה הגבוה ביותר (עלית A) ואחרי 2 עונות בקבוצה הספרדית “אל איפלסאה “.  בעשר השנים האחרונות מבלי לשים לב הזניח את הפעילות הגופנית אבל בחצי השנה האחרונה חוזר לרכב, ובגדול – בעיקר בזכות זוהר, וההחלטה שעושים את הטראנס אלפ.

139

כתובת החנות: רחוב החרושת 8, א.ת. כפר סבא  

שעות פתיחה:

א,ב,ד,ה: 18:00 – 10:00

ג :          15:00 – 10:00

ימי שישי וערבי חג: 14:00 – 09:00

זוהר רובין: 054-7372007, מיגל רויטמן: 054-4686060

תבואו לבקר! זה באיזור התעשיה המזרחי של כפר סבא – 5 דקות ממחלף חורשים על כביש 6, וחמש דקות מצומת רעננה על כביש 531 (יורדים במחלף אלישמע).

 

 

הנה המותגים שזוהר ומיגל מייבאים: מומלץ לראות אותם אחרי ארוחת פאסטה טובה במסעדת פיאנו פיאנו הקרובה (מתחם G):

144

Bianchi

ביאנקי נחשבת לחברת האופניים הותיקה ביותר שפועלת היום – וחוגגת 125 שנים להווסדה! אי אפשר לפספס את הצבע המיוחד המוכר והמאפיין של ביאנקי – זה לא טורקיז זה Celeste, אגב.

כן די מדהים, אבל השנה היתה 1885 כשמר ביאנקי, אז בן 21 הקים את החברה, והוא אחד הראשונים שיצרו את המבנה המודרני של אופניים עם שני גלגלים דומים בגודלם, ומערכת הנעה מבוססת שרשרת ופדלים קרובים יחסית לקרקע – שינוי משמעותי מהאופניים העתיקים של המאה ה 19 עם הגלגלים הענקיים מקדימה. אחרי כן הוא המציא עוד הרבה דברים חשובים – כמו מעצור קדמי (1913), ובנה אופני הרים צבאיות  (1915) – הרבה לפני שחבורת אנשי השיווק האמריקאית טענה שהיא המציאה את אופני ההרים במארין קאונטי. יש עוד הרבה מה לספר על ביאנקי – אבל נשאיר לכם את הסקרנות לקראת התמונות והסרט הבאים. יש לנו הרגשה ש 2012-2013 הולכות להיות השנים של ביאנקי בשוק הישראלי – והגיע הזמן שנראה יותר מהמותג היפהפה הזה סביבנו:

 

הנה סרט יפה על ביאנקי (7:37 דקות). ידע בסיסי לכל רוכב כביש:

 

Basso

בארץ כבר מכירים לא מעט את באסו ושמות הדגמים המובילים: Diamante, Astra ,Laguna – זאת בזכות העבודה של מיגל שהביא את המותג מאז שהחליט לחזור לרכיבה ולענף (אגב, הותיקים יזכרו איזה שלדה או שתיים שהביא רם גולומביק – ממש מזמן…).

גם באסו היא חברה שנקראת על שם המקים שלה: Alcide Basso. החיבור שלו לאופניים מגיע לא רק מהמקום המשפחתי – אחיו היה אלוף העולם ב 1972, אלא גם מהעיסוק הטכנולוגי והתאמה של טכנולוגיות מעולם התעופה לאופניים. המפעל של באסו נמצא צמוד לאיזורי הרכיבה היפים בצפון איטליה ליד Vincenza, לא רחוק מיצרן ידוע אחר באיזור: קמפניולו. ברי המזל ישימו יד על שלדת הקצה – דיאמנטה. גם הדגמים האחרים מאופיינים בעיצוב איטלקי בולט ומזמין לתחרות, עם חיזוקי קרבון מאסיביים בנקודות האסטרטגיות.

168

LAS

לאס היא חברה איטלקית לקסדות מהרמה הגבוהה ביותר. היא פועלת מעל 30 שנים, וליין המוצרים שלה מתרכז בקסדות, אבל חורג מאופניים: יש לה גם קסדות רכיבת סוסים, טיפוס הרים, החלקה על קרח, קייקיקאנו נהרות, גלשני אוויר ועוד. זה אומר התמחות ורצינות: לא מדובר בעוד חברה שעושה על הדרך גם קסדות, כדי להשלים את ליין המוצרים שלה ולהגדיל את “נתח הלקוח” כמו תאגידי האופניים האמריקאיים הגדולים שמצרפים גם אביזרים לשלדות שלהם, אלא קבוצה שלמה שמתמחה, חיה ונושמת קסדות, וכזו שיכולה להביא טכנולוגיות וחדשנות גם מענפים נוספים אל ענף האופניים. בהתאם הקסדות של LAS הן איכותיות במיוחד ועשירות בפיצ’רים מפנקים: ריפודים איכותיים (רשת ופתוח), התאמות מיקום הסוגר האחורי לגובה, אבזם מגנטי, תיק לקסדה,ועוד.

במבחן מסכם של הקסדות הטובות ביותר שערך BikeRadar, ניצחה ה LAS Victory קסדות רבות ומוכרות אחרות של בונטרגר, ספשלייזד, ג’ירו, מאביק ועוד… אם לא חשבתם עד היום על החברה האיטלקית הזו שניצחה בבייקראדר את כל החברות המוכרות האחרות בתחום הקסדות, אז בקסדה הבאה שלכם – תחשבו אחרת!

150

GSG

טוב, את GSG כבר מכירים הייטב בארץ: זוהר החל לייבא את המותג הזה כמוצר הראשון שלו, הפונה גם ללקוחות פרטיים בקנייה בחנות, וגם כמובן לקבוצות. פה חשוב לאמר שלא מדובר בהכרח על הקבוצות המתחרות – אתם קבוצה של חברים שרוכבים באופן קבוע ביחד? מעל ל 10 יחידות בלבד כבר תוכלו להזמין חליפת רכיבה ייחודית לכם.

גם אנחנו כבר עשינו שני מבחנים למוצרים המצוינים שלהם (לחליפת הנשים, ולחליפה עם ביב שלושת ריבעי לגברים), ובגלל האיכות הזו בחרנו בהם לשמש כבגדי BIKEPANEL הראשונים, וכעת עם החסות הזו – גם הסט השני יהיה של GSG. התגובות מהסט שלנו, מהדגם העליון האיכותי ביותר של GSG מדהימות: מדובר בחליפה אלסטית במיוחד בגזירה איטלקית צמודה מאוד, עם פאנלים רכים ללא חתיכות סיליקון או תפרים בקצוות בחיתוך לייזר, ורשת אוורור בצדדים. משפט מרוכב שרכב מעיד על הרמה: “זה יותר טוב מהאסוס שלי!”.

041

 

לסיכום

זוהר ומיגל הם רוכבים רציניים בעצמם, שמבינים את מה שהם מדברים עליו  דרך אלפי קילומטרים וסל”ד ברגליים, ודרך אותן חוויות וכמיהה לרכיבה שמאפיינת אותנו. הם לא מייצגים מותגי ענק אמריקאיים שמסחר וכסף הוא הדבר היחיד שמעניין אותם, אלא מביאים משהו אישי, אמין, ומחובר לרוכבים. כמובן שבמסגרת החסות תשמעו עוד כמה דברים מעניינים מזוהר ומיגל בחצי שנה הקרובה. קל לנו ב BIKEPANEL לפרגן ולהתחבר לחברה האלה כי הם האנשים שאנחנו שמחים גם לרכוב איתם!