סוף סוף זה קרה – מפגש גמר תחרות העיצוב של BIKEPANEL

התגעגענו לאיזה אירוע עירוני כייפי של חברים, מוסיקה מעולה שניגן DJ המקום, בירה ותרבות אופניים. אז אחרי קיץ שלם של תחרות עיצוב חליפות הרכיבה שערכנו פה ב BIKEAPNEL היה פודיום, היו פרסים ויש מנצחים וזה הזמן לחגוג את תרבות האופניים והעיצוב הזו. אז אחרי שתי דחיות עקב הגשם סוף סוף התאספנו לקיים את מפגש תחרות עיצוב בגדי הרכיבה של BIKEPANEL שחוגגת תרבות אופניים בצורה תרבותית… אינטימי , ממש לא בראש מסחרי, אלא דווקא ההפך – לנשמה: מפגש אינטימי, שיחות, בירה, חברים, סטייל ועיצוב במוסד התל אביבי של ארנון פישר: גורדון בנט.

מאת: מערכת בייקפאנל.
צילום: יוג’ין לויט (בעיקר) וגיאחה (מעט)a-1 a-5קבלו את האווירה מהאירוע בתמונות של יוג’ין לויט, וכמובן את התודה הגדולה לספונסרים שאפשרו את כל חגיגת העיצוב הזו. מה נאמר? פשוט שבפעם הבאה שאנחנו מרימים אירוע, כדאי לכם להגיע…

a-17
העיצוב הזוכה, הודפס, נשלח לקונים המאושרים, וגם עבר טבילת מבחן ראשונה בסמר על גופותיהם המסוקסים של הפאנליסטים.

בירה Edelweiss מאוסטריה לתל אביב – עלינו!

בשינוי של רגע אחרון קיבלנו הצעה שלא ניתן לסרב לטעם שלה מרדקס יבואני בירת אדלוויס – לחלק באירוע בירת חיטה אוסטרית משובחת ממבשלה שהוקמה בשנת 1475, או משהו כזה.. העיקר שהיא טעימה ומשובחת וגם עושה לנו חשק לא רק לאופניים אלא גם לסקי. כל מי שהגיע קיבל בירה חופשית על חשבון BIKEPANEL. אנחנו מכירים לא מעט אנשים שבזכות הטעימה הזו גילו בירה מעולה שעלתה לראש רשימת הבחירה שלהם (להשיג בטיב טעם, אגב).

a-16
גילינו בירת חיטה אוסטרית מעולה שאנחנו מקווים להביא גם לאירועים הבאים שלנו: Edelweiss

הסיבה למסיבה הוא גמר תחרות העיצוב

שלושת מנצחי תחרות העיצוב- המעצבים שאת העיצובים שלהם אתם ואנחנו במערכת BIKEPANEL בחרנו ביחד הגיעו לקבל את הפרסים המדהימים שלהם, בשווי אלפים רבים של ש”חים: דרור ברן, אולה אוסטרובסקיה, ורועי גל. דרור ניצח ולקח את המקום הראשון- כי את החליפה שלו רכשו יותר מעשרה אנשים בכסף אמיתי (זה מה שנקרא לא מדגם אלא הצבעת אמת…) קיבל במסיבה את אופני ה Middleasta שהוא מפנטז עליהם כבר חודשיים. אולה שהגיע למקום השני קיבלה את מצלמת ה Contour המעולה – ותוכל להביא Footage איכותי מהרכיבות שלה, ורועי שהיה גם חביב הפייסבוק ועלה בדילוג ישיר לגמר בזכות השיתופים, קיבל קסדה של Cratoni בייבוא רוקנרוד!

a-3
מימין: אסקרוב, גיאחה, בירה Edelweiss, אלדר נוימן, נימי
a-18
דרור ברן עם המידלאיסטה למקום הראשון

גורדון בנט \ Middleasta

אני אצטט מכתבה של יוסי לוין אצלנו בבייקפאנל על תרבות אופניים וחנויות בארה”ב בהן בילה כמה שנים טובות, שם סיפר “יש פתגם מלוקק באנגלית שאומר שאי אפשר לחזור הביתה. הפתגם מתכוון לזה שהבית אליו תחזור ביום מן הימים לא יהיה אותו בית שעזבת…”. כך גם גורדון בנט: מי שהיתה המוסד המגניב ביותר לתרבות הפיקסי בתל אביב, משתנה, והיא כבר לא אותו המקום עמו שיתפנו פעולה לפני שנתיים במסיבת הפרסים הראשונה – מחנות אופניים היא הפכה לבר וחנות מוסיקה (תקליטי וינייל), וחלק החנות הצטמצם. השינוי יש בו גם הזדמנות מעניינת מאוד: ארנון המציא ועיצב את מותג Middleasta, וכעת עם השינוי הזה, הוא כנראה יתפנה לעסוק בעיקר בקידום המותג בעולם, וינסה להפוך להיות יצואן האופניים הישראלי הכי מגניב שהיה פה. אינשאללה.

a-6
המארח: ארנון פישר, נותן בדיקה לציוד

004

ארנון הולך איתנו בעניין הזה של תרומה לתרבות האופניים והעיצוב כבר שנה שנייה עם פרס מהמם וענק למנצח: אופני Middleasta – אופני הפיקסי ממגנזיום של אופני סגל שאתם יכולים לקרוא הכל עליהם בכתבה שערכנו לכבוד ארנון והמותג פה.

a-4

a-11

תודה ל”רובילייף” יבואנית GSG ויצרנית החליפות שלנו

רובילייף בהובלת זוהר רובין שמשתתף בסיבסוד שלהם עבור התחרות ותומך בייצור חליפות רכיבה שמרגישות 1000 שקל, אבל עולות לקוראים שלנו רק 500, כדי לעזור לנו לקדם את הדבר הזה. כנסו לאתר שלו, תזמינו דברים, ואם אתם רוכבי שטח או רוכבי כביש- נמליץ לכם שוב לבדוק את הנעליים החדשות שהוא החל להביא מ Crono (לחצו פה לכתבה על דגם השטח. או לחצו פה לכתבה על דגם הכביש).

a-2
מימין: אולה אוסטרובסקיה הזוכה במקום השני בתחרות העיצוב עם זוהר רובין יבואן GSG – רובילייף.

a-15

תודה ל Contour ישראל ויוסי מאירי – על ה Contour Roam3

יוסי מאירי מ Contour ישראל סייע לנו בפרס מעולה למקום השני – מצלמת האקסטרים Roam3. לא בדקנו עדיין את ה Roam3 אבל יש לנו קילומטרז’ עם הדגם הקודם הדומה לה, ואנחנו מעריכים מאוד את היתרונות של המצלמה הזו: גוף קשיח ועמיד שלא זקוק לתוספות פלסטיק נגד מים ובתנאים אקסטרים באמת, מבנה גליל עם עדשה מסתובבת שמאפשר למתקן אותו בצורה גמישה לחלוטין לצד, מעל או מתחת לאלמנטים (קסדה, שלדה וכו’), וממשק משתמש נוח במיוחד שחוסך לכם זמן ומאפשר לכם להתמקד במה שחשוב: באקסטרים עצמו ולא בכפתורים…

a-14
יוסי פוקר, רוכב אגדי, שליט הגראנדמסטרס שנותן בראש גם לצעירים – עלה להתחרות על הטריינרים

רוקנרוד – עם הקסדה המעולה של Cratoni

רוקנרוד העניקה את הקסדה המעולה של Cratoni למקום השלישי. הקסדה הזו הגיע בתור מתחרה שקטה יחסית למותגים האחרים במבחן משווה של ארבע קסדות, והפתיע בענק- עם מקום שני למרות שהיא תומחרה בצורה הטובה ביותר. לא תמיד צריך לשלם יותר בשביל לקבל יותר, ו Cratoni מוכיחים לנו כבר בכמה מבחנים, שהתמורה שלהם בעולם הקסדות היא מהטובות ביותר שאפשר לקבל, והמוצרים מצוינים.

a-12

תודה ל Gravity Check – אופנת קז’ואל לרוכבי אופניים על החסות לתחרות הטריינרים!

העמדנו שני זוגות Middleasta על טריינרים לתחרות ספרינט של חצי דקה. המהירות הממוצעת שהוציאו הרוכבים בחצי דקה העמידה אותם על הטבלה שלא שיקרה. כל מי שעלה על המידלאיסטות והתחרה קיבל חולצת גראביטי צ’ק לרוכבי אופניים -עם פיצ’רים ייחודיים כמו כיסים אחוריים, לולאות לתפיסת אזנית הסלולרי ועיצובים מעולם הרכיבה. מקום ראשון ושני גם קיבלו פריט חורף שווה. תודה לגראביטי צ’ק!

014
מימין: רועי – המכונאי הראשי של שימנו \ DAA בישראל, ונמרוד כהן

a-7a-9a-10
a-13002 003
005 006 007 009

a-18
רועי גל מקבל את קסדת ה Cratoni

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים