רוקאנרוד מרחיבה את היצע המוצרים מייבוא עצמאי שלה, ופתחה חנות שנייה בתל אביב – ברחוב הנחושת 4 ברמת החייל (ממש ליד Craft, אסותא וקומברס…). אפשר להמר שהשנה תתחילו לראות יותר ויותר רוכבים על Ridley, Commencal ו Bergamont – מותגי האופניים של הרשת החדשה. 

את רוקאנרוד לטרון כולם כבר מכירים. המקום שוקק חיים. יש שם חיבור מעולה של שני דברים: רוכבים ומיקום. המיקום מאוד נוח: זו נקודת היציאה לרכיבות באיזור משמעותי – גם למשולש, למרובע ולאיזור ירושלים ברכיבת כביש, גם לפארק קנדה, ולנווה שלום, דרך בורמה והעליות לירושלים בשטח… יש שפע של רכיבה באיזור. הדבר השני הוא הצוות והאיכות הקואפרטיבית והשירותית. המקום בנה לעצמו שם מאוד מיוחד, וכולם בו רוכבים ומייצגים את כל הסגנונות – מדאונהיל ועד כביש. גל רוטמן היה מנהל החנות הרבה שנים והיום הוא מנהל מקצועי של הרשת, לאחרונה נכנס לנהל את חנות לטרון ערן דומנקביץ.

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

כעת יש גם חנות חדשה ויפה במיוחד בתל אביב!

בנצי אלקון מנהל חנות רמת החייל – רוכב כ 14 שנים, איש ברזל, מאמן קבוצת כביש לא תחרותית (“BCC המוכרת בזכות חולצות ארומה באדום שחור) מציג את הצוות: “בחרתי את האנשים בפינצטה. כולם פה מאוד מוכשרים, מקצוענים, ומוכרים בענף. מקסים ברלוצקי – אושיית מכונאות ואחד הבודדים בארץ שבאמת יודע לתקן קומפניולו, ולצדו זיו זהבי – שנמצא בצד השירות והמכירות שהוא גם טכנאי וגם רוכב ברמה גבוהה. לאחרונה הרשת צירפה לשורותיה גם את דימה גרבובסקי (מהרוכבים החזקים בישראל ואלוף עולם לשעבר בנג״ש – עד גיל 23 , וגורם הייחוס העיקרי לכל מי שרוצה לנצח מירוץ כביש בישראל היום) שנמצא בתהליכי קליטה ויתחרה עם אופני Ridley בכביש וב Bergamont בשטח ובנוסף  עובד פה כמכונאי.  החברה בנו פה את הסניף בעצמם – הנחו פרקטים, והקימו הכל, וזה חלק מהיופי – החיבור שלהם למקום הוא מעבר לשכיר הרגיל שמגיע לעבודה…

1-002

חנות מושקעת, יפהפיה, ברמה של חו”ל עם מרחב, תצוגה מרשימה מאוד של המוצרים ומגוון עשיר!

למה ברמת החיל? (ליד חנות קראפט, וגם נוקיה, מקס ברנר, קומברס ואסותא…).

ירון ניסנויץ, מנהל השיווק של הרשת מספר: “רצינו להיכנס לתל אביב, והבחירה במקום הזה נבעה קודם כל מהרצון לצאת מבועת החשמונאים. אנחנו מעריכים שבשנתיים שלוש הקרובות החנויות יצטרכו להתקרב לרוכבים ולא הרוכבים לחנויות. זה איזור שהוא קרוב לפארק, לקהל היעד, והוא הרבה יותר זמין ממרכז תל אביב. רצינו לתת תחושה נעימה כשבאים לקנות אופניים – זה לא מוסך אלא מקום אסטטי, יפה, נעים ומזמין. יש סלון בחנות, פינת הקפה פתוחה לקונים (ולא מאחורי דלפק), אפשר לראות סרטי אופניים, ולשבת על הבר מול המכונאים ולדבר איתם בזמן שהם עובדים על האופניים.

בחנות יש “ספא אופניים” – עמדת שטיפה, וגם מקלחות עם מנוי לחברה שעובדים פה באיזור ולא תמיד יש להם מקלחת במשרדים. החנות תציע ללקוחות שירותים ויוזמות נוספות כגון חדר עיסוי עמדת התאמה ומדידה לאופניים  ועוד. יהיו פה פעילויות מעשירות ויש פה מקום מספיק לאירועי אופניים ורוכבים, ויש גם נגיעה בטריאתלון וריצה (TYR, נעלים וביגוד).

1-RocknRoad1

מקסים – המכונאי המוביל הוא מהטובים שבמכונאי ישראל ומומחה בקמפניולו. בצד – עמדת השטיפה ו”הסלון”

גב חזק, כיוון מעניין ומותגים חזקים!

הבעלים של רוקאנרוד היא חברת די.זד.מערכות בע”מ שעוסקת בתחבורה כבר כ 25 שנה: באלקטרוניקה, ייבוא, ושירות לרכבים ולאוטובוסים. היא מתמחה בעבודה מול גופים גדולים, ובשש שנים האחרונות נכנסה לשני תחומים חדשים: קטנועים חשמליים, ואופניים. למה אופניים? כמו בהרבה מקרים בענף הזה, ההתחלה נובעת מהחיבור הרגשי של הבעלים. שני בעלי הקבוצה: דני בן מרדכי, וצחי זיו החלו לרכוב, להתחרות, והפכו רוכבים רציניים. ירון ניסנויץ מנהל השיווק של הקבוצה הוא מי שהדביק אותם ברכיבה (אבל נשאר רוכב סוף שבוע טיפוסי, הוא מעיד).

לפני שש שנים הם רכשו את שתי חנויות רוקאנרוד, והפעילו אותן כחנויות רגילות. די מהר שרדה רק חנות לטרון.

כחלק מהתמיכה בענף הם תומכים ב IGP –מהקבוצות הבולטות בארץ, שהרבה מאוד מרוכביה רוכבים על Ridley,בקבוצת הטריאטלון החדשה TRIHARD של תום מרמלי ואיתי הירש  ובקבוצת הילדים של בועז קליין שעובדת בכמה ערים עם כ 12 מדריכים ומקבלת תמיכה מהרשת, והצטרפו לנותני החסות של BIKEPANEL.

1-026

Gravity Rules! קיר הקומנסל…

ירון ניסנויץ מעיד על הכיוון שהם לוקחים: “אנחנו מנסים לתת ללקוחות את הערך הכי טוב לכסף שלהם. זה בא משני כיוונים:

קודם כל נושא השירות מקבל דגש מאוד גדול. השירות הוא אישי וזמין, ולטרון היא הדוגמא המובהקת – האנשים שאנחנו מביאים: שירותיים כתנאי בסיס, אנשים שמחוברים לרכיבה בצורה עמוקה, וכולם בסופו של דבר באים מהדרכות, ניהול קבוצות, מתחרים, ועם הבנה טובה של הרוכבים. מקצוענים”.

בקטע המסחרי – אנחנו מתכוונים להצמד למחירים של חו”ל. פה קונים את המוצרים ברמות מחיר של חנויות היבואנים בחו”ל – של כל מותגי החנות. לא מדובר רק על אופניים, אלא על כל המוצרים”

1-005

שלדת הטיימטריאל של רידלי: חללית. ברקע: ברגמונט – אופני הרים בכל תקציב ובתמורה גבווה!

הכניסה לייבוא: עם  Ridley

עד לפני שנתיים החנות בלטרון היתה חנות רגילה, אבל אז החלו לייבא את Ridley. במשך השנתיים האחרונות עבדו יחסית בקטן, אבל אימצו את קבוצת IGP שרבים מרוכביה רוכבים על שלדת הרידלי הליום SL המעולה שנבחן בבייקפאנל.

הייבוא והכניסה המעמיקה אליו שהמשיכה מRidley  אל מותגים נוספים קשורים במגמה שכל הענף מרגיש: תופעה של “מיזוג אנכי” – הולכת ונעלמת האפשרות לחנויות, שאינן חנויות יבואן או חנויות ותיקות ומבוססות במיוחד, לשרוד, כי המחירים בלחץ כלפי מטה ונדרשים כח קנייה ויכולות מימון גדולות מאוד. על כן וכדי לפנות לקהלים רחבים, סוגי רוכבים שונים, ובעיקר להשלים לעולם אופני ההרים, הוסיפו לצד רידלי את ברגמונט וקומנסל ומפה – הדרך קצרה להשלמות נוספות גם בתחומי הציוד והאבזור, כדי לתת ללקוחות את כל מה שצריך באופניים ובמחירים הגיוניים.

1-012

המותגים של רוקאנרוד

Ridley – כל קו המוצרים ייובא, כולל דגמי סייקלוקרוס (שאפשר להציץ בהם בחנות בתל אביב), אופני שטח תחרותיים זנב קשיח 29, וכמובן אופני הנג”ש והכביש המוכרים.

Bergamont – גם את המותג הזה בחנו בבייקפאנל, במסגרת “4 עד 4000” – אופני 29 בתקציב. זו חברה גרמנית מהמבורג שהיא חלק מקבוצת BMC השוויצרית, שמטרתה להביא את התמורה הגבוהה ביותר למחיר, ולתת מענה לכל צורך דו גלגלי – ובהתאם יש להם קו מוצרים עשיר, המכיל כ 178 דגמי אופניים ב 10 קטגוריות!

Commencal – “האלפא רומיאו של האופניים”, אומר ירון מרוקאנורד… מותג AM שפונה אל רוכבים שרוצים מוצרי פרימיום \ High End. זו חברה קולית מאנדורה, עם המון רוכבים מעוטרים – מותג שבברנז’ה של הרכיבה האגרסיבית נחשב חזק, ובשנה האחרונה הם עשו קפיצת מדרגה באיכות המוצרים ומציגים יכולת לייצר אמינות גבוהה מאוד. באופן מגניב יש להם גם אופני עיר מדהימים ביופים להשלמת החבילה האגרסיבית, והם באים בצבעי הי-ויז סופניים!

מותגים נוספים בגזרת הציוד והאבזור

  • 4ZA – חברה בלגית שעושה ציוד מגוון כגון: ציודי קוקפט מלא, אוכפים ומוטות אוכף, גלגלים, בקבוקים וכ’
  • Vredestein – חברה הולנדית שמתמחה בצמיגים ופנימיות – שטח וכביש (כולל 27.5 אגב, למי שרוצה לבדוק אופציה נוספת על המצאי הקטן יחסית שיש עדין בארץ)
  • Meqix – שמתמחים במשאבות מכל הסוגים, החל במשאבות רגל ועד משאבות קטנות.
  • Alligator ו Braking  – רפידות ברקס מכל הסוגים, שטח וכביש, דיסקים, כבלים מכל הסוגים (פנימי, חיצוני, הידראולי).
  • Akslen – ציוד תאורה – נצנצים ופנסים.
  • Cratoni – קסדות גרמניות במגוון אדיר מכל הרמות, ובכולן Value for money מצוין.
1-RocknRoad2

מגוון עשיר של ציוד. בתמונה: משאבות של Meqix.

בואו להתרשם ולראות את אחת מחנויות האופניים היפות והמושקעות בארץ : רוקאנרוד רמת החייל, רחוב הנחושת 4 בתל אביב, וכמובן – לרכוב ולבקר ברוקאנרוד הותיקה בלטרון!

  • חנות לטרון- טלפון: 08-9152020, 1-700-70-89-70
  • חנות ת”א- הנחושת 4, רמת החייל. טל: 03-5333538