“רשת חנויות TREK ישראל פותחת היום במבצע TREK SUPER REMEDeal במהלכו ימכרו כל דגמי אופני TREK REMEDY בהנחות חסרות תקדים: מ 30% עד 65% ממחירון הרגיל לצרכן. במסגרת המבצע תוכלו להשיג TREK REMEDY שיכוך מלא ב- 7,490 ש”ח ואופני קרבון 2017 בפחות מ- 12,000 ש”ח!

שימו לב- המבצע הסתיים. לקבלת תוכן עדכני ומבצעים חדשים מבייקפאנל, הצטרפו לקבוצת הווטסאפ השקטה פה: 
בייקפאנל ווטסאפ

סדרת  TREK REMEDY היא אייקון וותיק ומוכח בארסנל אופני השטח של ענק האופניים האמריקני. אופני REMEDY מובילים את קטגוריית ה All Mountain / Trail 140/150 מ”מ בדגמי 29″ או 27.5″  עם מתלה Full Floater ABP ההופך את האופניים מטחנת עליות יעילה לא פחות מאשר מגהץ מורדות.

תמונות ומידע מתוך מבחן בייקפאנל

את ה Remedy בחנו כבר בBIKEPANEL בגרסת ה 27.5 בדגם ה Remedy8 ואת המבחן המלא תוכלו לקרוא פה.  הנה הצצה קטנה אל המבחן מאת מאור רביב ויוג’ין לויט:

“על הנייר נראים כמתאימים מאוד לרוכב הישראלי בשל רמת האבזור ואופי האופניים”.

“כשראיתי לראשונה את האופניים בחנות Trek ברח’ החשמונאים בת”א לא יכולתי שלא להתפעל מהמראה הקרבי של ה-Remedy.”

מערכת השיכוך של הRemedy מורכבת משלושה מרכיבים עיקריים: ABP שהוא איחוד של הציר האחורי עם ציר הגלגל, חוליית ה-EVO עם לינק שמאפשר שינוי גיאומטריה ומתלה צף ורגיש למהמורות”.

יש להם למעשה שתי גיאומטריות- ואתם מקבלים שתי זוויות ראש לפי הטעם שלכם (67.5 או 68 מעלות) וגם שינוי קל בגובה הBB.

לרמדי טכנולוגיית שיכוח בבולם שנקראת Re:aktive רגרסיבי- כלומר הבולם קשיח בתחילת המהלך וניפתח אוטומטית בתגובה למהמורות גדולות. בצורה זו הוא גם יעיל דיווש וגם משכך ורך כשצריך אותו. 

בטיפוס טכני המתלה מגיב מצויין למהמורות, המנגנון האוטומטי בולם האחורי ניפתח ומגיב לכל סלע, בור או שורש עץ ומונע מוויברציות לעבור אל הרוכב. כשמעבירים את הבולם למצב יעיל הוא מנטרל בובינג.

“מבחינתי, אחד הצדדים המהנים ביותר ב-Remedy הוא ברגעים האלה בהם הצמיגים מתנתקים מהקרקע. מאוד קל ונוח להרים ולהשתלט על ה-Remedy באוויר, בין אם מדובר בביצוע “באני הופ” או בקפיצה מ”קיקר” או דרופ. כל הטייה קטנה של משקל הגוף על האופניים באוויר וישנה תגובה מידית של האופניים” אומר מאור רביב. 

טרק רמדי