קבלו את התמונות הטובות ביותר של צלם BIKEPANEL עופר עברי מסמרתון- תחרות שאנחנו שמחים ואוהבים ללוות אותה מאז היווסדה.  אבל קודם – ממליצים לכם להצטרף לקבוצה השקטה של בייקפאנל. רק כ3 הודעות בשבוע, בווטסאפ:

בייקפאנל ווטסאפ

הסמרתון הוא אירוע שאנחנו אוהבים, ותמיד שמחים לחזור אליו. לא פעם בחורף אנחנו נזרקים ממנו לאווירת קיץ, מרוויחים יומיים של רכיבה, ומקפיצים את הכושר לקראת ההמשך.

גם בן קדמי נראה שנהנה בתמונה של עופר עברי, אגב: 

עבור רוב הרוכבים הסמרתון זה לא תחרות – זו חוויה מדברית. יש באירוע הזה הרבה מעבר- סינגלים שנבנו ביד אומן במדבר ומנגישים אותו לכולם- בלי המורכבות והדאגות, נשאר רק היופי והנוף.

השנה אנחנו רוצים להמליץ לכם להרשם לאופציית היומיים. את ארבעת הימים נשאיר למעט שיכולים להתנתק מהעולם ושמחזיקים את רמת הכושר הנדרשת, ואת היומיים ינצלו כל מי שרוצים טיול מדברי מושלם בסופ”ש שבו הכל כלול.  

גם המחיר לחווית הכל כלול כזו יותר מסביר: מהארוחה הבשרית בחמישי בערב ועד ארוחת הצהריים בשבת – 1,190 ש”ח וערכת משתתף מלאה, כולל חולצת הרכיבה של הסמרתון של ג’ינגה.

“זה מרוץ שטח עם באלאנס מעולה בין כל הרכיבים שלו: הרכיבה מאתגרת, קשה, אך לא ארוכה מדי. העובדה שיש בו אחוזים גבוהים של סינגלים כייפיים (בין 35% ל-50% ליום) אומרת אתגר פיזי אחר, אבל מהנה בטירוף” אמר לנו נמרוד כהן. 

“מנטלית זה יותר כיף מדרכי כורכר בלתי נגמרות, כי יש הרבה פחות גארבג’ מיילס והרבה יותר שבילים שמספרים סיפור. הנופים מטמטמים, המסלולים מגוונים, כמעט ולא תמצאו חזרה על מסלולים ובכל יום תחוו התחלה וסיום אחרים וחדשים.”

מיני סמרתון- אופציית הוויקאנד כוללת שני סטייג’ים: ביום שישי (15/2) מנאות סמדר לפארק תמנע, 90 ק”מ, 1,140 מ׳ עליות – אבל יש בו יותר ירידות מעליות (כ 1,500 מ’). זה הסטייג’ הארוך והקשה של התחרות. למחרת ביום שבת 16/2, “מסיבת סינגלים” שמתבססת על סינגל תמנע החדש שיושק רשמית בסמרתון. האורך הצפוי כ-55 ק”מ עם 800 מ׳ עליות וירידות, סטייג’ מעגלי.

MTB

קשה שלא להשוות לאפיק ישראל- תחרות האפיק הרב יומי השנייה בשנה. לעומתה הסמרתון הרבה יותר רגוע בוייב, פחות תחרותי ושם דגש הרבה יותר גדול על המסלול והטיול ולא רק על הכושר והמאמץ.

רכיבה במדבר

רישום לסמרתון

מרתון אופני הרים

אחד היתרונות הגדולים והמורגשים של סמרתון הוא מסלולי ה Point to point – חוויה של מסע ולא חזרתיות על אף מקטע שוב ושוב.

Samarathon

מסע מנקודה לנקודה הוא משהו שרק הפקה מאפשרת, ופה בא לידי ביטוי מורגש היתרון של רכישת מוצר מאורגן לעומת רכיבה עצמאית שהיא בד”כ במתכונת מעגלית.

 


אוהבים את התמונות והתוכן שלנו? הצטרפו אלינו פה ונעדכן אתכם, בד”כ אחת לשבוע:

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים