תחרות העיצוב שלנו עומדת לעבור שלב! בסוף אוקטובר נסגר חלון ההגשות של חליפות רכיבה. אם אתם דוגרים על עיצוב חליפה מנצח זה הזמן לשחרר אותו ולשלוח את העיצוב אלינו.

מעצבים מקצועיים שמשתתפים, והעיצובים שלהם יפים בעיננו הם בעלי סיכוי טוב מאוד להכנס לגמר ולבחירת הקהל והשופטים, ויש סיכוי לא רע בכלל שהם יזכו באחד מהפרסים המדהימים של התחרות. אופני פיקסי\סינגל ספיד אורבניים מגניבים של גורדון בנט, תיק מעוצב ואיכותי של ניסנס אינדסרטיז , או איזה שלישיית טישרטים של Caravan Collective גדול מתמיד! לכל הפרטים על התחרות כנסו לפה: https://bikepanel.com/p/13317

פרס בשווי 3700 שקלים למקום הראשון: אופנים מגורדון בנט!

העיצוב הזוכה יזכה באופניים אורבניים מגניבים של גורדון בנט  – חנות האופניים הקולית של תל אביב – ברזילי 4, טל’: 03-6297203 וכמובן שיקבל את חליפת ה GSG שעיצב. שווי פרס ראשון: כ 3700 שקלים!

1-Collages

הפרס למקום הראשון: אופני אורבן + חליפת BIKEPANEL בשווי 3700 שקלים. אין לתאר!

פרסי המקום השני והשלישי: תיק של ניסנס אינדסטריז וחולצות קארוון קולקטיב!

מקום שני – יזכה בפרס שווה: תיק מדהים של הביוקר בחסות ניסנס אינדסרטיז – בשווי של כ 1300 שקלים! yes!

מקום שלישי – 3 חולצות מגניבות של Caravan Collective – ביגוד תרבות רכיבה ואפרה-בייק אורגני בשווי של כ 390 שקלים.  Not too bad!

1-תחרות עיצוב

יש לך mac? זה הולך טוב עם תיק הקומיוטרים של ניסנס, מונח על טישרט של קארוון קולקטיב!

 

הנה כמה מהעיצובים המתחרים עד כה. האם העיצוב שלכם יותר יפה? תגישו אותו!

1-תחרות עיצוב2

 

תקשיבו – שלושה פרסים יקרי ערך מחכים פה על השולחן למעצב על שיקטוף אותם. בגמר לא יהיו כל החליפות האלה – רק היפות ביותר בעיני צוות השופטים, ואת הבחירה – יבחרו הקהל והשופטים (50% ממשקל הבחירה לקהל ו 50% לשופטים). יאללה – שחררו את העיצובים שלכם! שלחו אותם אלינו אל bikepanel@gmail.com. (יש גם טמפלייט ולוגואים של הספונסרים שניתן לקבל במייל זה).

באנר בתוך כתבות - תחרות עיצוב

May The Best Design Win!