לכבוד 30 השנים הראשונות של Rudy Project נערכה בונציה, איטליה, מסיבה נוצצת במיוחד של רודי, החברה, הספורטאים שלה והמפיצים מכל העולם. הדגם המיתולוגי -ה Rydon, קיבל גרסת מהדורה מיוחדת מוזהבת.

בהמשך הכתבה תראו את הסטייל והסגנון האיטלקי במיטבו, אבל לפני כן, החלטנו להתרפק מעט על ההיסטוריה של Rudy Projecy בישראל: המותג מייובא לארץ 20 שנים בדיוק.

rydon30_pack

ההתחלה: הטריילר והדוכן הראשון משנת 1999

היבואנית (פוראקטיב) בראשות רוני ענר, החליטה בשלב מוקדם לייצר קשר ישיר ובלתי אמצעי עם הרוכבים והספורטאים, כלומר לשווק ישירות לצרכן הסופי ולכוחות הבטחון. בגלל התפיסה הזו של היכרות ומגע ישיר אל הרוכבים – אין הרבה רוכבים בארץ שלא פגשו אישית את הדוכן הנייד המפורסם של Rudy Project בתחרויות ואירועי אופניים.

.

booth 1

Trailer 1

הטריילר השני- בשנת 2002

על הנוכחות בשטח, בתמיכה באירועים ובתחרויות, התווספה פריסת החנויות, וכיום אפשר לקנות ישירות מהיבואן בשלוש חנויות הרשת: בכפר נטר, בבניין הטבעות בהדר יוסף וביקנעם. אחד הדברים שעשו את ההבדל בין קניית משקפיים של Rudy Project בארץ לעומת שאר המותגים היא תוכנית “אחריות החלפת עדשות”. זה היה מהלך חדשני שירותי ושיווקי: כשאדם קונה משקפיים ומחזיר עדשות שרוטות הוא לא ישלם מחיר מלא אלא מחיר חלקי בלבד. Rudy Project הוכיחו שגם בישראל, לא רק בחו”ל, אפשר לבסס הצלחה עסקית על מצוינות בשירות לקוחות ושהקונה הישראלי מעריך את זה ויעדיף לרכוש את המותג שנותן לו שירות איכותי לאורך זמן.

  1. חנות היבואן – כפר נטר: כפר נטר, השלום 8, טלפון: 09-8997929.
  2. חנות היבואן – תל אביב: שטרית 6, המרכז האולימפי, טלפון: 03-6410966.
  3. חנות היבואן – יקנעם: בניין כוכב יקנעם (ליד פז), טלפון: 04-9594445

 

trailer 2

הטריילר השלישי- בשנים 2007-2015, ועוד עובד בשטח:

רוני ענר מספר על הטריילר המיתולוגי: “זה סוג של בייבי שפיתחנו. הסתובבתי באיזורי מדבר עם עגלה פתוחה אחרי רוכבי אופניים כדי לתת להם שירות ולמכור להם משקפיים קסדות וביגוד,.כשהתחלנו הייתי ישן בעגלה סגורה ממתכת בגשם ושלג – באירועים של איקי רהט בגולן בקור של ערד,והמדברובאירועים רבים נוספים. ישנתי בשטח עם הספורטאים והאנשים עצמם, זה היה כיף לא נורמלי אבל זו עבודה סיזיפית. היום העגלה הזו מוזמנת לכמות  גדולה של אירועים, היא דומיננטית, עד כדי כך שאני נאלץ לברור את האירועים שבהם אני נמצא. בחלק מהאירועים הגדולים בתשלום אני מוזמן ואירועים קטנים יותר רוצים שרק אגיע ואהייה חלק מהנראות של האירוע.

במשך הזמן – צוות העובדים של Rudy Project שחרר לי את הראש לעבוד בשטח. יקיר – שנהפך ליד ימיני אחריות ו”אני עובד אצלו לא הוא עובד אצלי”. זה כבר מסורת ויש מקומות מיוחדים שאנחנו מגיעים אליהם שעל חלקם אי אפשר לפרט.”

Trailer 3

booth 11

טריילר 4 רק קיבלנו אותו עוד לא נכנס לפעילות, מחכים לכמה שדרוגים ומיתוג:

Trailer 4

מהאבק הישראלי לזוהר האיטלקי – חגיגות 30 השנים הראשונות של Rudy Project בונציה

באירוע אקסלוסיבי בונציה, רודי, קריסטיאנו וסימונה ברבצה חגגו את 30 השנים הראשונות של Rudy Project עם שגרירי המותג- הספורטאים, העיתונות הבינ”ל וחברים ושותפים שעזרו להפוך את המותג האיטלקי המוכר למוביל במשקפי ספורט.

_MG_9601

המקום המדהים בו נערך האירוע (Antichi Granai – Hotel Cipriani בונציה), עם הנוף עוצר הנשימה והמקסים של פיאצה סן מרקו, היוו את התפאורה המושלמת למסיבה דינמית, שמחה, בטעם בינ”ל ובסטייל טהור של Rudy Project!

_T0A6982

 

הסיפור של Rudy Project סופר לקהל ביחד עם ספורטאי עבר והווה, ודוברי החברה מרחבי העולם. במהלך האירוע, חבר שופטים המורכב מאתלטים של Rudy Project העניקו את הפרס הראשון למנצח “אתגר Rudy Project”- פרויקט שתוכנן ובוצע עם עיתון הגזטה דלו ספורט, ואפשר להרבה ספורטאים חובבנים לשתף את הקהל בהישגיהם הספורטיביים.

_T0A7179

 

Rudy Project מעצבת, מפתחת, מייצרת ומפיצה משקפי שמש, קסדות, ומוצרי ספורט נוספים מהרמה הגבוה ביותר המאפשרים ביצועי על לספורטאים. מ 1985 החברה מדגישה את עובדת הייצור באיטליה, לקהל רוכבי האופניים והטריאתלטים, שחקני גולף, גולשי סקי, ושייטים, אצנים, אלפיניסטים, ועוד.

 

Rudy 30

 

_T0A7468

_MG_9936

_T0A7651

 

כתבת המשך תתפרסם פה בחגיגות ה 60 למותג. עד אז, בואו לבקר ונשמח לפגוש אתכם בחנויות ובאירועים!