מבחינת אלעד קדוש, האיש וה JoyRide, אין מקריות: העולם מתגלגל אליו מאת יד מכוונת. את האהבה שלו לאופניים ולאנשים הוא מביא אל חנות הנשמה הזו ברחוב מקווה ישראל 25 תל אביב (ליד המכללה למנהל).

הוא לא עונד את הסממנים החיצוניים, אבל האמונה מלאה. “ואהבת לרעך כמוך זה נתיב בחיים שלי. החיים זה גלגל וככה זה עובד…  השלט בחנות הוא מקרי כי העירייה הורידה את השם של JoyRide בגלל תקנות שלטים, אז הייתי צריך לשים משהו בינתיים. עשרות אנשים עוצרים פה ומצלמים את השלט מאז…”

 

הוא רכב BMX בתור ילד מגיל 8, קצת אופנועים, וב 97 נכנס לאופני הרים. בגיל 13 התחיל לעבוד ברוזן ומינץ בסניף ירקון אצל גדי מינץ, ושם החל הרומן שלו עם אופני הרים. הוא החל להתחרות קצת ועבד אצל גדי מינץ עד הצבא. השתתף אז במעט תחרויות קרוס קאנטרי, בכל תחרויות הדאונהיל הראשונות שהיו בארץ, ב 4 קרוס וה Dual הראשנות… .. וחזר לרוזן ומינץ גם אחרי הצבא. ההמשך היה רכיבה תחרותית במסגרות שונות, ותמיכה בקבוצת רוזן ומינץ. מילד בחנות הוא בגר והפך למנהל סניף ירקון כשנתיים, עד שנפתח סניף הדגל של רוזן ומינץ בדרך פ”ת. הרשת החלה לגדול, ולהפוך לארגון… ניצנים של צורך בשינוי החלו לנבוט.

ב 2005 הוא הגשים את החלום של כולנו, ובילה איזה חודש בוויסלר – “הטיול” שהקפיץ אותו מדרגה כרוכב. “ראיתי את הגלגל של ברייאן לופז, סדריק גרסיה, והמקומיים, ושם הבנתי שהרמה היא כל כך גבוהה שהחלום להיות מקצוען הוא לא פשוט כמו שזה נראה ביוטיוב”.

חנות אישית

“בטיול נוסף, למורזין הבנתי שאני רוצה לפתוח משהו משלי. היו מלא לבטים לפני פתיחת החנות. לקחת בחור בן 24. צעד ראשון בעולם, והתנתקות מתוך חממה של גוף גדול. רציתי לחזור לחוויה של החנות הקטנה, האינטימית. למקום ממנו התחלתי והייתי בו מתחילת הדרך שלי – המקום היותר אישי”.

מה ההבדל בין חנות אישית, פרטית לחנות רשת? “רוב חנויות האופניים מוכרות לך את מה שיש להם במלאי. מבחינת מותגים מה שתשמע זה בד”כ: “שלנו הכי טוב”. אני לקחתי כמה מותגים וזה מאפשר לי להיות יותר ניטראלי – אני נותן ללקוח את מה שהוא באמת צריך”. אצל אלעד לא יהיה מצב שבו רוכב ימצא את עצמו עם אופנים בשתי מידות מעל, כי זה מה שהיה במלאי…

זה מתבטא גם ביחס מאוד אישי- מכירים את כל הלקוחות בשמם, את היסטורית האופניים שלהם בעשר השנים האחרונות, ואלעד מרגיש שהקונים מעריכים את זה. “יש לקוחות שאינם קבועים ונעלמים מדי פעם. בהתחלה חוסר הנאמנות והחיבור הקבוע עצבן ואכזב אותי, אבל אחרי כן הבנתי שזה לא משנה – כי לא את הלקוחות האלה אני מחפש. אני אוהב את הלקוחות הקבועים של החנות. אני מחפש את החיבור האישי והאנושי. “

המקום: גם יד מכוונת? מקווה ישראל 25 תל אביב

“כשרכבתי בבן שמן, ברגע של חוסר ריכוז, נשברה לי הקסדה מכניסה בעץ עם הראש. חבר טוב היה איתי לקח אותי משם והחלטנו לנוח איפשהו במקום ללכת לבית החולים. בחיים לא חשבתי על האיזור הזה כמקום לחנות. פשוט, בגלל הפציעה, נחתנו על בית קפה פה באיזור. כשיצאנו ראינו “להשכרה”. אחרי כן טסתי ללה ז’ה, ישבתי על ההרים וניקיתי את הראש, ובאיזשהו מקום כבר החלטתי שזהו: אני חוזר ולוקח את החנות. תוך שבוע ימים סגרתי חוזה.

“הנפילה, הביאה אותי לאיזה משהו שהייתי צריך להגיע אליו”. אלעד מאמין, ורואה בהכל יד מכוונת: “אצלי הכל ממנו (מצביע למעלה)… אין צירוף מקרים. זו הגישה שלי.”

המשמעות של המיקום הזה היא שנוצרה התאמה חזקה למה שהוא באמת חיפש בחווית החנות והקשר עם הלקוחות שלו: אין פה כמעט לקוחות מזדמנים. אין פה חוויה שדומה לחנויות אחרות של קונים שעושים סיבוב, נכנסים ואולי קונים כמה דברים על הדרך. אלעד העדיף לצאת ולהתרחק משם, והתוצר הוא שמי שמגיעים לפה הם רוכבים שרוצים אותו ואת השירות שלו, באים במיוחד לחנות. “אלה הלקוחות שלי, שמגיעים מכל האיזור, ומעבר”.

Yeti וחברים

הקשר עם Yeti הוא מיוחד ומאוד הדוק. זה המותג הראשון שהיה בחנות, ואלעד גם רוכב על Yeti  SB66 ו 575. “הכרתי את ארז ביתן (היבואן של Yeti), ומאוד רציתי להתחבר אליהם כי אהבתי את המותג בתור רוכב דאונהיל, וכשהגיע ההזדמנות לעבוד ביחד זה היה עוד חיבור מושלם, ברמה שאי אפשר מבחינתי להסביר אלא דרך האמונה.”… “המותג הזה – בנו אותו רוכבים לרוכבים. האופניים מתנהגים כמו שרוכב רוצה שיתנהגו. יטי שומרים על הסטנדרט שלהם, הטוב, ולא רצים מהר מדי לכל חידוש”. החנות היא היום מרכז השירות של Yeti באזור המרכז.

באתר האינטרנט של Joyride  ניתן לראות את מגוון הדגמים של YETI, ולבצע התאמה ראשונית בבחירת המידה, הצבע והחלקים. לאחר מכן אנו יוצרים קשר עם הלקוח וקובעים פגישה על כוס קפה או בירה על מנת להבין טוב יותר את הצרכים, אופי הרכיבה והתקציב. יחד עם הלקוח אנו בונים עבורו את אופני החלומות שלו.

המחירים בחנות תחרותיים, והשירות תמיד עם חיוך!

אלעד סוקר את המותגים שבחנות:

  • Trek, גם מתחילת הדרך, ואחד המותגים שאני אוהב גם בגלל המותג וגם בזכות השירות של CTC – יבואן שתומך ונותן לי שירות מעל ומעבר. עם טרק יש גם את Tern המתקפלים – מוצר אדיר לעיר.
  • Electra – אופני נשים בעיקר, עם המון סטייל, אופנה ואקססוריז לעיר.
  • Cube – אופניים גרמניים מהטובים שיש. האופניים הם וואו של מותג – גימורים, חלקים טובים, עיצוב מדהים. באמת אופניים טובים ואמינים.
  • Montague  \ Swiss Bike – מוצר שוויצרי לצנחני הצבא האמריקאי שצונחים עם אופניים. אלה אופנים מ 4,000 שקלים לעיר וקצת שטח, ועד 15,000 שהם אופני הרים מתקפלים.
  • KTM – מותג אוסטרי וותיק ואיכותי הזוכה לביקורות מעולות בארץ ובחו”ל. דגמי 27.5 ו 29 בכל הקטגוריות כולל אופני שטח חשמליים ראשונים בארץ, מיבואן חזק ושרות VIP לכל לקוח.

בחנות ניתן גם להשיג אביזרים של החברות המובילות בתחום האופניים, בהן SRAM, SHIMANO, MAVIC, WTB, KALI, FOX, MAXXIS, KS, RACE FACE, ODI, IXS ועוד…

השורה התחתונה – בואו לבקר!

השורה התחתונה היא הרצון לתת שירות מאוד אישי, ובמחירים מאוד טובים, והרבה פעמים במבצעים. הצרכנים גם יקבלו התאמה נכונה לאופניים, וגם מחיר תחרותי! היום כשהוא לבד, הוא נשאר בחנות לפעמים עד 12 בלילה כדי לתת ללקוח שלו את האופנים לפני סוף השבוע. אין הרבה חנויות שיכולות ורוצות לעשות את זה. זה נובע מהאהבה, הקשר והמחויבות האישית של אלעד אל לקוחותיו, וזה משהו שתמצאו רק בחנות הקטנה, הביתית, שנשענת על האישיות של הרוכב שמפעיל אותה.

JoyRide ברחוב מקווה ישראל 25 בתל אביב (ליד המכללה למנהל).

החנות פתוחה בימי שני עד חמישי בין השעות : 11:00-20:00. טלפון: 03-5605768.

בימי שישי וראשון החנות פתוחה בתיאום מראש וניתן להתעדכן עם אלעד טלפונית בנייד 050-2225001.

ניתן להתעדכן על הדגמים השונים ולקבל מידע באתר www.joyridebikes.co.il

למי שנרשם ל Mailing List של Joyride (באתר האינטרנט שלנו) מובטחת הנחת חבר בגובה של עד 12% ברכישה ממגוון מוצרי החנות.