משאבות המיני החשמליות הקטנות האלה, שמחליפות את בלוני הגז תפסו חזק ונמכרו בישראל בכמויות. כעת רוצה Cycleops ליצור גל שני של הצטיידות בזכות עדכונים חשובים.

אף אחד לא אוהב בלונים

אני לא מכיר רוכב שאוהב את הפתרון של בלונים. נכון – זה עדיף בהרבה על פמפום בעזרת משאבה ידנית זעירה. המשאבות הידניות נדמה שנולדו כדי לענות את מי שכבר ככה אכל אותה עם פאנצ’ר. הניפוח מעייף ומעיק בעבודה שלא מסתיימת על הסינגל/שול, הן בולטות ומציקות בכיס. גם הבלונים לא משהו: עוד פסולת מזהמת, ובמיוחד מעצבן לשלם עוד איזה קנס כספי קבוע נוסף על כל פאנצ’ר בדמות עלות הבלון. אם לא הלך לכם מסיבה כלשהי בניפוח הראשון, באסה, תצטרכו עוד אחד. ההפעלה של זה עם הקור לא נעימה ויש רוכבים שלא מסתדרים עם ראשי הניפוח הקטנים האלה שלא כולם מוצלחים כמו זה.

 אלפים הצטרפו לניוזלטר, הכניסו אימייל פה:

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

קוד “BIKEPANEL” להנחה של 10% 

אחרי שפרסמנו את המבחן לדור הראשון, המוצר הפך ללהיט. הוא נמכר ישירות מהיצרן, וקוראי בייקפאנל השתמשו בקוד הנחה של 10%: הכניסו קוד “BIKEPANEL” באתר CYCLPLUS  וקבלו הנחה. ראינו לאורך העבודה איתו שזה יצרן אמין והשירות שלו טוב (הוא אגב מייצר גם טריינרים ומחשבוני רכיבה). 

כעת זה מגיע עם צג ושליטה ב PSI

החידושים במוצר הם כמה: 

  1. הושק עוד דגם גדול יותר המאפשר יותר ניפוחים
  2. התווספו צגים קטנים לשני הדגמים
  3. ניתן לקבוע PSI – בצג ישנו PSI המטרה, ולצד כפתור ההפעלה, שני כפתורי פלוס ומינוס לקבוע אותו
  4. הצג מראה מצב סוללה בארבעה פסים קטנים למצב מלא (כ 30 ד’ ממצב ריק)
  5. הוסיפו לקופסה מתאם כבל לשרדר כאשר הגישה אליו בעייתית, וגם מתאם סיכה לניפוח כדורים (מי שהצליח לא לאבד את הסיכות האלה ואין לו כבר דרך לנפח כדורים בבית שירים יד!)

משאבה אלקטרונית

מדגם אחד לשלושה

מחירים ודגמים: כעת יש לחברה 3 דגמים נוסף על השניים החדשים שהגיעו למבחן. הדגם הקודם ממשיך להמכר ב 89 דולר, והחדשים ב 109 וב 129 דולר – הכל לפני ההנחה. 

להלן נתוני יצרן עיקריים: 

  1. הדגם הקודם AS2 – תוכלו לקרוא עליו פה: במבחן הראשון 
  2. הדגם החדש AS2 Pro – עבה יותר ב 5 מ”מ בלבד. לדברי היצרן הוא מנפח מאפס ל 80PSI ב 50 שניות (צמיג 700 ברוחב 25, לפני נתוני יצרן) – ויספיק לכ 4 ניפוחים כאלה. בצמיג 29 יגיע ללחץ של 30-50 בכדקה (מאפס, לנתוני 29, ברוחב 2.2) ויספיק לכ 3 ניפוחים. הלחץ המקסימלי הוא 120PSI. המשקל: 120 גרם
  3. הדגם הגדול AS2 Pro Max – שוקל 205 גרם, ומיועד בעיקר למי שצריך לחץ גבוה במיוחד ליותר ניפוחים. הוא מהיר יותר ל 120 ה PSI המקסימליים שלו מהקטנים (75 שנ’). יכול להתאים כמשאבה לכמה רוכבים בטיול בתיק רכיבה, אבל רוב הרוכבים שצריכים רק פתרון לחוסר מזל מזדמן יכולים להסתפק בקטן יותר ולסחוב פחות לטעמי. 

גרף

בשימוש

הטעינה מהירה יחסית (פחות ממחשבון הרכיבה שלכם) באמצעות כבל USB-C שמסופק עם הערכה. זה באמת לקח פחות מחצי שעה, במיוחד שבד”כ נותר קצת בסוללה. לאחר שטענתם השימוש זהה למשאבות האוויר בתחנות דלק, למעט כפתור ההפעלה השלישי. לוחצים שתי שניות להדלקה וכיבוי של המשאבה, והצג נדלק. מכוונים את לחץ האוויר הנדרש באמצעות שני כפתורי הפלוס והמינוס. צג קטן מציג את PSI המטרה. 

ברגע שאתם מחברים את המשאבה לונטיל, היא מציגה את ה PSI הנוכחי שיש לכם בצמיג. והנה הסוף למוצרים הייעודיים שרייסרים השתמשו בהם לבירור מדויק של ה PSI בצמיג. הושמדה קטגורית מוצרים נוספת בעולם…

 

View this post on Instagram

 

A post shared by BIKEPANEL (@bikepanel.co.il)

הניפוח 

לא לגמרי טריוויאלי משום שהוא מחייב לחיצה נוספת על אותו כפתור שהדלקתם בו את המשאבה. היא מתחילה לעבוד מיד בלחיצה הזו, ולצערי לא רק בעת שהיא מוצמדת לונטיל. מבחינת חווית משתמש אפשר היה לשפר אם ההפעלה היתה אוטומטית ברגע שמכניסים את הונטיל לפתח המשאבה. אבל אפשר להבין גם את היתרון בגישה הזו: ככה אתם מקבלים קודם קריאה של מצב ה PSI הנוכחי, ורק אם צריך, מפעילים את המשאבה. 

בזמן ההפעלה מוצג ה PSI הנוכחי שהולך ועולה – כלומר עדיף לכם לנפח אחרי שמיקמתם את הונטיל בצד התחתון צמוד לקרקע ולא למעלה בגלגל – כדי לראות את הצג תוך כדי ניפוח וללחוץ קצת בקלות יותר הונטיל עם המשאבה בידכם. מומלץ לתת לונטיל להתקרר מעט לפני שתבריגו אותו חזרה לסגירה כי הוא רותח אחרי שמנפחים.

משאבה

מעל 3 ניפוחים גם במשאבה הקטנה AS2 Pro

אני מעריך שרוב הקונים פה ילכו על הדגם הקטן עם הצג AS2Pro וזו גם ההמלצה שלי. הגדול מצוין גם להשארה ברכב תמיד אם אתם רוצים – תחליף למשאבת הרצפה הגדולה שלכם. הוא לא כ”כ גדול, אבל המשקל הנוסף מפנה אותו לבגאז’. העולם משתנה, וכבר לא צריך יותר את משאבות הרצפה הגדולות.

אתם בטח שואלים כמה ניפוחים כל אחד נותן? ובכן הגדול סיפק ארבעה וחצי ניפוחים והקטן שלושה וקצת. זה עבד, ולקח כדקה, בצורה דומה גם באופני הרים ל 30 PSI וגם בכביש ל 80 PSI. 

הצטרפו לקבוצה השקטה של בייקפאנל בווצאפ. לחצו פה:  
בייקפאנל ווטסאפ

לסיכום – התקדמנו!

הניפוח עצמו עושה רעש של טרטור חזק למדי, אבל זה אכן מהיר, מנפח, וחוסך מכם את הניפוח הידני. זה פתרון מושלם לנסיעות רכיבה לחו”ל (כבר לא צריך להמר על בקבוקי הגז לטיסה), וגם בבית. תענוג לוותר אחת ולתמיד על פעולת הניפוח הישנה עם משאבות מכניות ואפילו עם בלוני גז. התקדמנו. 

צ’ופר קוראים: 10% הנחה לקוראים באתר היצרן: הכניסו קוד “BIKEPANEL”

מאת: גיא חלמיש