Print

אירוע אופניים חווייתי, דינמי, אתגרי ומרגש לכל המשפחה, בגליל המערבי ביום שבת ה 2 למאי.

באירוע, שמנוהל ומופק מקצועית על ידי  “תאוצה”, תהנו מחוויה המכוונת למשפחות רוכבות ולמסגרת עממית של אופניים. יהיו בו שלושה מסלולי רכיבה העוברים בחורש טבעי שהוא מהיפים מסוגו, וחולשים על אתרים הסטוריים, נחלים ופינות חמד, במתחמי הסינגלים של יחיעם, וכברי. לאורך המסלול יהיו נקודות מים, סיוע טכני, סימון מדויק וברור, והוא יביא אתכם אל איזורים שהושקעו בהם משאבים לטובת פיתוח שבילי אופניים ע”י אשכול גליל מערבי יחד עם משרד התיירות, קק”ל, החברה הממשלתית לתיירות, משרד החקלאות וגופים נוספים במטרה לפתח תשתית של תיירות אופניים.

כמיטב המסורת: חולצה מנדפת זיעה מתנה לכל נרשם! האירוע ללא תשלום לתושבי מועצה אזורית מטה אשר (קוד קופון ניתן לקבל בדיוור הישיר).

לרישום – הכנסו לפה. לפרטים על האירוע – המשיכו לקרוא בהמשך עמוד זה!

שלושה מסלולים באירוע לכל רמה:

1. מסלול קצרצר 7.5 ק”מ – מתאים לילדים ומשפחות

כדי שגם הקטנטנים והצעירים יגיעו ויהנו, תפרו לכם בגלגליל מערבי מסלול מעגלי קצרצר בין שדות ומטעי בננות. המסלול הזה אינו אתגרי ואין בו עליות קשות כבשני המסלולים הארוכים יותר.

2. מסלול בינוני – הסינגל של כברי – טבעת צפונית 15 ק”מ

מסלול מעגלי יציאה  מחניון השיירה, צפונה לכוון כברי ובהמשך טיפוס עד נווה זיו. הטיפוס והרכיבה הנם בסינגל היפהפה של כברי – בתוך חורש טבעי עד לתצפיות נוף על חוף ים התיכון והגליל המערבי. הגובה המצטבר שתפגשו במסלול הזה הוא כ 300 מטרים בסה”כ. המסלול בכברי אינו טכני במיוחד, ולכן הוא מתאים במיוחד לרוכבים מתחילים עד בינוניים, אבל עם כושר מספק להתמודדות עם הגובה והמרחק המצטבר שבו. כברי הוא סינגל יפהפה שחובה לבקר בו. הוא מביא אתכם לחורש טבעי, ויש לו גם ערך כמסלול אימון עם מגמת עלייה יפה בחלק הראשון, וחלק ארוך של ירידה מהירה בחלק השני. עוד יתרון שלו הוא לרכיבה בקיץ כיוון שרוכבים בקטעים ארוכים שהם מוצלים.

 רוצים לראות איך זה נראה? הנה סרט על המקום:

 

[vimeo]https://vimeo.com/102807301[/vimeo]

 

3. מסלול ארוך – מסלול נחל הגעתון וסינגל יחיעם – טבעת מזרחית 24 ק”מ

מסלול מעגלי שהיציאה אליו גם היא מחניון השיירה. המסלול מתחיל בשבילי 4*4 במגמת עלייה מתונה לאורכו של נחל געתון עין יעקב ועינות מירב. הוא ממשיך בעלייה אתגרית יותר אל קו הרכס ב”שביל עצי הקטלב” האדומים והמיוחדים, ולאחר מכן נכנסים לשורת סינגלים כייפיים במיוחד לכיוון מבצר יחיעם בחורש טבעי של אלונים ואלות.

איך זה נראה? הנה הסרט על המקום:

[vimeo]https://vimeo.com/100673095[/vimeo]

 

לו”ז האירוע

  • חנייה: חניון השיירה (שבצמוד לצומת כברי)
  • 06:00-08:00 – רישום
  • 07:00 – זינוק מסלול ארוך
  • 07:30 – יזינוק מסלול בינוני
  • 08:00 – זינוק מסלול קצר

להתראות בגלגליל מערבי!