דומה שרוקנרוד לטרון היתה פה תמיד. היא כבר חלק מהנוף והתרבות של האופניים בישראל. כעת החנות בלטרון קיבלה שידרוג ונפתחה מחדש גדולה ויפה יותר.
1-רוקנרוד

לאחר שהחלו השיפוצים בתחנת הדלק של נחשון לטרון ירשה את התואר: נקודת תחילת הרכיבה האולטימטיבית – מקום מפגש לכל העדות: רוכבי שטח שמגיעים לפארק קנדה, רוכבי כביש שיוצאים מפה למרובע, או לכיוון בר בהר וירושלים, וטריאתלטים שמתיישבים על האירובר בלי פניות בשיוט של 40 קמ”ש עד מסמיה…

1-רוקנרוד1

רוקנרוד ממשיכה להתעדכן ולצמוח: מחנות קטנה בעולם האופניים הישראלי, היא הולכת ומתחזקת והפכה לגורם מוביל וחיובי במיוחד בעולם האופניים הישראלי. חברת די.זד.מערכות בע”מ שעוסקת בתחבורה כבר כ 25 שנה, בבעלות דני בן מרדכי וצחי זיו, רכשה אותה לפני שש שנים, ולאחר כמה שנים הם החליטו להעלות הילוך, הביאו את ירון ניסנויץ מנהל השיווק של הקבוצה להקפיץ את הפעילות מדרגה. תוך זמן קצר הפכו ליבואנית מובילה ולקראת מהפך מחנות לרשת חנויות, בינתיים עם שתי חנויות – לטרון ורמת החייל. רוקנרוד מצליחה במיוחד עם כמות מכירות דרמטית בהחדרת Ridley לישראל, והתחזקות משמעותית ורציפה של Bergamont – מותג השטח שלהם, אבזור של FSA וגלגלי Vision, ומותג הטריאתלון QuintanaRoo, ואין ספק שזה לא ייעצר שם…

1-IMG_9935

רוקנרוד תומכת בתרבות האופניים: בנבחרת ישראל באופני כביש, בתרבות הכתובה ב BIKEPANEL, באירועים ובתחרויות, ובקבוצות ובכמות ספורטאים מרשימה. היא הפכה לגורם חיובי שמעיר, מניע, ומייצר פה עולם עשיר של רכיבה, הישגים, תוכן, תחרויות, ומפיץ את האהבה לאופניים. ההשפעה שלה חרגה הרבה מעבר להשפעתה הישירה, כיוון שכשנכנס גורם דומיננטי ופעיל כל כך לענף, הוא לוקח איתו למעלה את כל האחרים, מכריח את מתחריו להשקיע חזרה בענף יותר ממה שעשו עד היום, ויוצר אפקט דומינו חיובי של התעוררות.

סרטון קצר מהפתיחה:

ערן דומנקביץ- מנהל החנות

לצד הצמיחה המרשימה הזו, נשארה אותה חנות מקורית בלטרון בפורמט המקורי שלה, והגיע הזמן לשדרג אותה: יש יותר קונים, יותר מוצרים, והמקום המרכזי של רוקנרוד בעולם הרכיבה הישראלי הצריך התאמה בחנות. ערן דומנקביץ הוא מנהל החנות, שעובדים בה חמישה עובדים: משה אמויאל, עמרי זילברינג, אורי בנצור ובאסל ג’וליאני.

“היה צורך בלתי נמנע לשפץ היות והחלו נזילות של מים בגלל המבנה שמעל. היו נזקים משמעותיים לתקרה, לריצוף ולקירות מסביב שהתרחשו כתוצאה מכך ולכן החלטנו לשפץ ולהגדיל”

2-unnamed

“רצינו סדנא הרבה יותר גדולה מאחר והסדנא היא חלק עיקרי של החנות שעובד חזק מאוד מבחינת תיקונים.

מבחינת חווית קניה – רצינו לייפות את המקום ולייצר חוויה נעימה ומהנה ללא נזילות… הצורך בשטח גדול יותר נובע מכך שהכנסנו מוצרים חדשים (רוקנרוד היא יבואנית בעצמה): קירות תצוגה גדולים יותר עבור המוצרים של FSA שרוקנרוד מייבאת, מקום מתאים לאופני QuintanaRoo – מותג הטריאתלון המתמחה, וגם גידול משמעותי במגוון המוצרים של 2015 ב Ridley ו Bergamont”.

3-unnamed (1)

לכבוד ההשקה הוזמנו הלקוחות והרוכבים, הגיעו שותפים של הרשת כגון אפרת וידמן ומדרסי מריו סנטר לתת שירותים בהנחה לכבוד הפתיחה, היו מכירות בהנחה מיוחדת, והוגרלה חבילת אבזור ושדרוג של FSA לאחד המבקרים בסכום מכובד של 5000 ש”ח. השטח החדש של החנות הוא כ 160 מטרים מרובעים, גידול משמעותי מכ 100 מטרים שתפסה קודם לכן.4-unnamed (2)

צילמה: שולי מורן

רוכבים על רידלי או ברגמונט? לקוחות של החנות? רוכבים בקבוצה שמקבלת חסות מרוקנרוד? פרגנו ושתפו!